MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 10:07 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz cze 28, 2009 4:24 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 21, 2006 7:41 pm
Posty: 355
Lokalizacja: Wielkopolska - Turek
Dostałem taki oto rower z silnikiem wspomagającym

Obrazek

nie chciał zaplić, wykonałem podstawowe czynności, jak nowa świeca, wyczyściłem gaźnik, wyczyściłem platynki .... odpalił, jeździ aż miło całe 20 km/h :lol:

nie chce się wkręcić na wysokie obroty, jak odkręcę rolkę do końca to zaczyna się wkręcać a później gaśnie jak by dostawał za dużo powietrza

więc zacząłem przestawiać iglicę, na każdym z położeń dzieje się to samo, lecz zauważyłem, że wogóle nie reaguje na kręcenie jedyną śrubką do regulacji na gaźniku, chyba od powietrza

w czerwonej ramce na obrazku

Obrazek

nie wiem co to może się dziać, proszę o jakieś sugestie

_________________
www.sorrento.turek.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 28, 2009 8:31 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:19 pm
Posty: 633
Lokalizacja: ZSZ
Pokaż fotkę gaźnika z 2 strony, bo ta śrubka równie dobrze może być od wolnych obrotów (i tak chyba jest) gaźnik może być tak prosty, że nie będzie miał reg. składu mieszanki na wolnych obrotach.

Jak się nie wkręca i robi ryyyyn ryyn to raczej zapłon, przebicie przy cewce i świecy. Najlepiej załóż jakąś starą świeczkę o której wiadomo, że działała (nowe mają w takich sprzętach tendencje do przebić).

A jak schodzi z obrotów? Szybko czy bardzo powoli?


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 29, 2009 7:46 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 21, 2006 7:41 pm
Posty: 355
Lokalizacja: Wielkopolska - Turek
WSR pisze:
gaźnik może być tak prosty, że nie będzie miał reg. składu mieszanki na wolnych obrotach.


masz rację,po dokładniejszych oględzinach tak jest, bo ta regulacja jest od wolnych obrotów, bo jak ją wkręcam to "tłoczysko" z iglicą idzie do góry

ok, dziś sprawdzę na starych świecach

z obortów schodzi płynnie i i chyba wolno

zerknąłem do zapłonu i jest tak ustawiony że brak regulacji w lewą stronę

_________________
www.sorrento.turek.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 29, 2009 2:53 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:19 pm
Posty: 633
Lokalizacja: ZSZ
Próby w miarę mozliwości rób z założonym filtrem powietrza, przerwę na świecy ustaw dosyć małą. No i musisz miec swieże paliwo.

Chociaż i tak stawiam na przebicie gdzieś, ostatecznie mieszanka za uboga (psiknij mu dezodorantem z biedronkli lub plackiem i patrz czy się wkręca).


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 29, 2009 3:43 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
te cuda mają stałe wyprzedzenie zapłonu i jeśli zapłon jest za późny, to przy większej prędkości obrotowej może mu nie starczać...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 29, 2009 5:47 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 21, 2006 7:41 pm
Posty: 355
Lokalizacja: Wielkopolska - Turek
świece 3 różne i dalej to samo
przerwa ustawiona na 0,4mm
paliwo i olej mają parę dni
myślę, że to może iść dyszą od paliwa bo w dokumencie własności jest zaznaczone, iż ma ograniczenie do 25 km/h aby jeździć nim jako rowerem

idę sprawdzić patent z plackiem

byłe, sprawdziłem

odkręciłem filtr i jak na pełnym gazie przygasał i schodził z obrotów wystarczyło psiknąć plack-a i wkręcał się pięknie

chyba zainwestuję w nowy króciec i gaźnik dellort, widziałem taki zestawik do tego silnika na niemieckim ebay-u

Obrazek

_________________
www.sorrento.turek.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 29, 2009 6:36 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:19 pm
Posty: 633
Lokalizacja: ZSZ
Spróbuj najpierw podnieść poziom paliwa w komorze pływakowej.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 29, 2009 6:39 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 21, 2006 7:41 pm
Posty: 355
Lokalizacja: Wielkopolska - Turek
o widzisz, nie pomyślałem o tym, jutro się tym zajmę bo dziś już się zwinąłem z garażu
z pewnością napiszę jakie były efekty

_________________
www.sorrento.turek.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 09, 2009 4:28 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw paź 02, 2008 3:28 am
Posty: 86
Lokalizacja: Stolyca:)
Witam.
Rozbierz gaźnik i zobacz co z uszczelką.
Miałem podobnie w swojej SHL-ce M11.
Potrafia paprochy z uszczelki zatkać odpływ paliwka.
Na wolnych obrotach chodzil jak dodawalem gazu to nie mial wystarczająco paliwka i sie dusil.
Przeczyść też tłumik z nagaru.
Pozdrawiam.

_________________
ex 190E 1.8 92r
400 SEL v8 91r


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 10, 2009 12:28 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
zakryj mu delikatnie palcem wlot powietrza. Jak nie da efektów, zmien simmeringi na wale korbowym :) Pozdro!! :D

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl