Witam,
Jak widać z jednego z moich poprzednich postów będę chyba robił 1,5 serię.
Stąd mam pytanie dot. wpisu w FAQ. Jeśli możecie proszę o pomoc.
Seria 1,5 – zmiany podczas produkcji
· Czerwiec 1972
reflektory halogenowe H4 zamiast H1 (wyposażenie dodatkowe)
oznacza to, że w wyposażeniu dodatkowym mamy światełka "płaskie" ?
· Październik 1972
stelaż siedzeń z wbudowanym wygodnym podbiciem tapicerki (modele 200D do 230)
moźecie pokazać mi to na zdjęciu ? Jak wyglądała tapicerka bez "wygodnego podbicia tapicerki

? i jak z ?
węższy pedał hamulca awaryjnego (ręcznego)
czyli po prostu II seryjny tak ?
automatyczne pasy bezpieczeństwa (napinane), wcześniej statyczne
zagłówki dostępne tylko parami
Te pasy były instalowane na słupku B (jak w II serii) czy na progu jak w I?
Czy były jasnego koloru - czyli czy pasy były robione pod kolor tapicerki czy były tylko czarne ? (pamiętajcie 220D nie w114 250

).
· Listopad 1972 zegar kwarcowy
czyli z opisem Quartz - jeśli chodzi o zewnętrzną różnicę, ?
dźwignia (prawdopodobnie zmiany biegów) przy kierownicy czarna zamiast chromu
czyli drugoseryjna "gruba" w pokrowcu tak ?. Czyli także dokonano zmiany tunelu przy tym elemencie ?
zbiornik płynu do spryskiwaczy bez oznaczenia „VDO”
whats a fuck ? Chodzi o opis na pojemniku pod machą ?
duże, tylne światło przeciwmgłowe z tworzywa sztucznego
macie tego zdjęcie ?
ok bardzo dziękuję za ew. pomoc. Sprawa dosyć ważna - jak zwykle musiałem trafić na coś specyficznego, jednak jeśli wreszcie to odbuduję będę miał półtorówkę
pozdrawiam