MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 13, 2025 12:20 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz kwie 20, 2008 3:30 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 03, 2008 8:05 pm
Posty: 76
Lokalizacja: o. Gliwic
Witam !!
Kupiłem sobie takiego mercedesa. I mam problem bo nie da sie wyłączyć silnika z kluczyka. 2 razy na 20 razy sie udało wyłączyć ale kluczyk musiałem do oporu na siłe przekręcać. I objawiało sie to długim zwalnianiem silnika po około 15 sekundach gaśnie z kluczuka. Jak sie nie wyłączy z kluczuka to zdejmuje pokrywe z silnika i naciskam guzik STOP na pompie. Początkowo wyłaczałem na biegu ale szkoda sprzęgła.
ps. Stacyjka zepsuta? Jak sie do tego zabrać co sprawdzić???

dzięki z góry za pomoc.

_________________
Mercedes 190 2.0 D 1987r. 200kkm+330kkm olej 5W40 [url=http://img259.imageshack.us/my.php?image=89250484ym9.jpg]MB 190[/url]
MB 100 2.4D 1989r. 243 668km olej 15W40
[url=http://img386.imageshack.us/my.php?image=22qt2.jpg]MB 100[/url]
MB180C 1.8 Gaz 1994r. 176 000km


Ostatnio zmieniony ndz lip 06, 2008 4:48 pm przez mic21, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 20, 2008 3:44 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:18 am
Posty: 435
Lokalizacja: [DB]Waldenburg /schlesien
http://www.w114-115.org.pl/forum/viewto ... ght=gaszak

opcja szukaj [zlosnik]

_________________
(__\==*==/__)

W124 200D '89
E 39 530D '98
Fso Atu + '98 - Ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 20, 2008 4:26 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 03, 2008 8:05 pm
Posty: 76
Lokalizacja: o. Gliwic
Emil200D pisze:
http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=16701&highlight=gaszak

opcja szukaj [zlosnik]


Dzięki.

Mam jeszcze grono innych problemów. Ale narazie mam pytanie w sprawie podwozia. Otóż Mam zawieszenie rurowe i problem tkwi że są tam poprzeczki takie ceowniki przyspawane pod budą wspierające sie na tych dwóch rurach. I po bokach paki czyli około 10cm na końcach są zgnite. I czy to ma za zadanie trzymać bude? i czy jest problem to naprawić? ps. jakie koszty wspawania nowych 20 cm końcówek ceowników?? i czy lepiej sprzedać te auto?

Oto zdjęcie

Obrazek


http://img257.imageshack.us/my.php?imag ... ogadl7.jpg

na PW prosze jak jest ktoś blacharz bo chce wiedzieć przybliżoną cene naprawy

ps.szukam forum na temat tych aut i nic nie moge znaleźć jak by ktoś wiedział to prosze o linka.

Z góry dziękuje za pomoc

_________________
Mercedes 190 2.0 D 1987r. 200kkm+330kkm olej 5W40 [url=http://img259.imageshack.us/my.php?image=89250484ym9.jpg]MB 190[/url]
MB 100 2.4D 1989r. 243 668km olej 15W40
[url=http://img386.imageshack.us/my.php?image=22qt2.jpg]MB 100[/url]
MB180C 1.8 Gaz 1994r. 176 000km


Na górę
Post: pt maja 02, 2008 4:02 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 03, 2008 8:05 pm
Posty: 76
Lokalizacja: o. Gliwic
dzięki z góry za pomoc.[/quote]

Już znam cene spawania tych elementów cena progowa 2000zł. [szalone]

Zastanawiam sie nad wywaleniem skrzyni i przerobienie tego busa na skrzynie ładunkową z burtami. Przerabiał może ktoś ten temat? chodzi Mi o sprawe przerejstrowania go na ciężarowy z osobowego.


to jest moje auto.

http://moto.gratka.pl/tresc/mercedes-mb ... cb549b&s=1

Coś takiego chce z niego zrobić.

http://www.allegro.pl/item355397919__st ... kase_.html


Warto sie w to pobawić?

_________________
Mercedes 190 2.0 D 1987r. 200kkm+330kkm olej 5W40 [url=http://img259.imageshack.us/my.php?image=89250484ym9.jpg]MB 190[/url]
MB 100 2.4D 1989r. 243 668km olej 15W40
[url=http://img386.imageshack.us/my.php?image=22qt2.jpg]MB 100[/url]
MB180C 1.8 Gaz 1994r. 176 000km


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 02, 2008 6:40 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
Więc. W 100MB sytuacja jest o tyle dogodna, iż kasta jest przykręcana do ramy. Musisz kupić szoferke i kaste a "odkręcić" busa. No troche zachodzu bęzie ale powinieneś dać rade. A na pewno warto ponieważ są one wiecej warte praktyczniejsze i moim zdaniem ładniejsze :)

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 02, 2008 8:07 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 03, 2008 8:05 pm
Posty: 76
Lokalizacja: o. Gliwic
MercSwir pisze:
Więc. W 100MB sytuacja jest o tyle dogodna, iż kasta jest przykręcana do ramy. Musisz kupić szoferke i kaste a "odkręcić" busa. No troche zachodzu bęzie ale powinieneś dać rade. A na pewno warto ponieważ są one wiecej warte praktyczniejsze i moim zdaniem ładniejsze :)


Ja myślałem nad obcięciem budy i wspawaniem tylniej ściany czyli stworzenie szoferki. A paka da rade zrobić samemu i do tego pałąki i plandeke zmontować jak trzeba. Tu dam rade.


ale jak bedzie z rejestracją? bo teraz mam wbite 1000kg. A z tego co wiem to z paką one mają ładowność 1400kg.
no i sprawa tych foteli 9 razem z kierowcom mam a będą tylko 2 i jakoś w dowód to wbić. Da rade to jakoś zarejestrować by pozmieniali parametry w dowodzie? I do jakiego urzędu sie z tym zwrócić?

_________________
Mercedes 190 2.0 D 1987r. 200kkm+330kkm olej 5W40 [url=http://img259.imageshack.us/my.php?image=89250484ym9.jpg]MB 190[/url]
MB 100 2.4D 1989r. 243 668km olej 15W40
[url=http://img386.imageshack.us/my.php?image=22qt2.jpg]MB 100[/url]
MB180C 1.8 Gaz 1994r. 176 000km


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 02, 2008 10:29 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Jedziesz do zaprzyjaznionego diagnosty [zlosnik] , dostajesz papier o zmianach w pojezdzie, idziesz do Wydz. Kom., placisz 60zl za wydanie nowego DR (jesli trzeba bedzie zmienic, bo niektore dane jak np. gaz i hak wbijaja w DR a na inne trzeba nowy DR, np. zmiana mocy silnika itp. parametrow tech) i czekasz 2-3 tyg. a jak nie trzeba nowego DR to wbija ci w stary od reki. Jesli trzeba wymienic DR po odbior musisz zglosic sie z tablicami rej. po nowa naklejke. Musisz miec ze soba karte pojazdu i ubezpieczenie do tego.

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 03, 2008 9:59 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
Cytuj:
Ja myślałem nad obcięciem budy i wspawaniem tylniej ściany czyli stworzenie szoferki. A paka da rade zrobić samemu i do tego pałąki i plandeke zmontować jak trzeba.


Pamiętaj że paka musi mieć "homologacje" ;/ lepiej kup szoferke i pake. Taniej wyjdzie i estetyczniej DUŻO estetyczniej. To w sumie nie żuk :)

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 07, 2008 10:01 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 03, 2008 8:05 pm
Posty: 76
Lokalizacja: o. Gliwic
Jak by ktoś potrzebował coś z rozbiórki MB100 to zwracać sie do mnie :)

Zastanawiam sie nad przeróbką we własnym zakresie jeśli nie znajde szoferki i paki.
ps. do sprzedania mam.
-drzwi tylne
-drzwi boczne na szyne
-siedzenia z tyłu 1szt 3-osobowe, 2szt.dwuosobowe.
-lampy tył.
- szyby tylne
-itp. itd.

_________________
Mercedes 190 2.0 D 1987r. 200kkm+330kkm olej 5W40 [url=http://img259.imageshack.us/my.php?image=89250484ym9.jpg]MB 190[/url]
MB 100 2.4D 1989r. 243 668km olej 15W40
[url=http://img386.imageshack.us/my.php?image=22qt2.jpg]MB 100[/url]
MB180C 1.8 Gaz 1994r. 176 000km


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 15, 2008 7:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 03, 2008 8:05 pm
Posty: 76
Lokalizacja: o. Gliwic
Kupiłem pake za 1800zł razem z plandeką i musze ją przetransportować na lawecie. Teraz zostaje mi tylko zabrać sie za cięcie i spawanie.

Przetransportowałem ale stawiała wielki opór wiatru no i padła guma z wału od skrzyni biegów w moim MB190 :cry: Spalanie chyba wyszło 15l/100km :o

_________________
Mercedes 190 2.0 D 1987r. 200kkm+330kkm olej 5W40 [url=http://img259.imageshack.us/my.php?image=89250484ym9.jpg]MB 190[/url]
MB 100 2.4D 1989r. 243 668km olej 15W40
[url=http://img386.imageshack.us/my.php?image=22qt2.jpg]MB 100[/url]
MB180C 1.8 Gaz 1994r. 176 000km


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 21, 2008 8:05 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 03, 2008 8:05 pm
Posty: 76
Lokalizacja: o. Gliwic
Pamiętaj że paka musi mieć "homologacje" ;/ lepiej kup szoferke i pake. Taniej wyjdzie i estetyczniej DUŻO estetyczniej. To w sumie nie żuk :)[/quote]


Obcięta buda już i zostaje przyspawać tył i zamontować pake [zlosnikz]

Po zrobieniu wszystkiego trzeba sie udać na przegląd i do rzeczoznawcy w celu zmienienia danych w dowodzie.

_________________
Mercedes 190 2.0 D 1987r. 200kkm+330kkm olej 5W40 [url=http://img259.imageshack.us/my.php?image=89250484ym9.jpg]MB 190[/url]
MB 100 2.4D 1989r. 243 668km olej 15W40
[url=http://img386.imageshack.us/my.php?image=22qt2.jpg]MB 100[/url]
MB180C 1.8 Gaz 1994r. 176 000km


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 22, 2008 4:51 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 03, 2008 8:05 pm
Posty: 76
Lokalizacja: o. Gliwic
lepiej kup szoferke i pake. Taniej wyjdzie i estetyczniej DUŻO estetyczniej.

Oto zdjęcia przeróbki

http://img134.imageshack.us/my.php?imag ... 874ge3.jpg -1

http://img140.imageshack.us/my.php?imag ... 306ph0.jpg -2

http://img177.imageshack.us/my.php?imag ... 481kw7.jpg -3

_________________
Mercedes 190 2.0 D 1987r. 200kkm+330kkm olej 5W40 [url=http://img259.imageshack.us/my.php?image=89250484ym9.jpg]MB 190[/url]
MB 100 2.4D 1989r. 243 668km olej 15W40
[url=http://img386.imageshack.us/my.php?image=22qt2.jpg]MB 100[/url]
MB180C 1.8 Gaz 1994r. 176 000km


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 22, 2008 5:07 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
Cytuj:
lepiej kup szoferke i pake. Taniej wyjdzie i estetyczniej DUŻO estetyczniej.

Oto zdjęcia przeróbki


Ojej co tak sie powtarzasz. No wyszło całkiem dobrze, ale pokaż efekt końcowy. Ciekawe jak podniesiesz pake... :roll:

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 22, 2008 5:10 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 03, 2008 8:05 pm
Posty: 76
Lokalizacja: o. Gliwic
Ojej co tak sie powtarzasz. No wyszło całkiem dobrze, ale pokaż efekt końcowy. Ciekawe jak podniesiesz pake... :roll:[/quote]

juz była na aucie w celach sprawdzeniowych. w 3 osoby podnieśliśmy [smiech] oczywiście burty wymontowane i plandeka zdjęta.

_________________
Mercedes 190 2.0 D 1987r. 200kkm+330kkm olej 5W40 [url=http://img259.imageshack.us/my.php?image=89250484ym9.jpg]MB 190[/url]
MB 100 2.4D 1989r. 243 668km olej 15W40
[url=http://img386.imageshack.us/my.php?image=22qt2.jpg]MB 100[/url]
MB180C 1.8 Gaz 1994r. 176 000km


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 22, 2008 5:22 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
Nie chodzi o to.. A ja też dupy dałem bo zapomniałem że paka 100MB ma takie stelaże które ją podwyższają. No wiesz mi chodziło o wysokość paki a nie o to jak ją uniesiesz xD

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl