MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw wrz 11, 2025 6:02 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw kwie 26, 2007 8:36 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 02, 2005 8:38 pm
Posty: 82
Lokalizacja: okolice Otwocka
Witam wszystkich

Oto co mi się przydażyło.
W czasie dośc szybkiej jazdy, podczas długiego hamowania wyświetliło się coś takiego.
Hamulec jest tylko pedał wpada dośc głęboko prawie do podłogi.
Płyn hamulcowy jest, klocki są dośc grube.
Czy jest możliwe, że płyn się zagotował i zapowietrzył się układ ?
Co to może byc i jak to naprawic ?
:o :o
Jak wciskam hamulec kilkakrotnie to przez chwile jest wysoki jednak po chwili (jak sie trzyma wciśnięty) opada.

Obrazek

pozdrawiam

_________________
w210 e300d-elegance 1995r.


Ostatnio zmieniony czw kwie 26, 2007 10:55 pm przez piotrc, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 26, 2007 10:16 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 29, 2005 1:44 pm
Posty: 445
Lokalizacja: ZGY Gryfice
coś jest nie tak z czujnikami zużycia okładzin

sprawdź dokładnie kabelkologie - coś przerwane lub słabo kontaktuje

_________________
[VW1200, VW1300, bulik - ma już kółka, MB C123, BMW E12 525 i OSA M52 wciąż bez iskry]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 27, 2007 9:53 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 02, 2005 8:38 pm
Posty: 82
Lokalizacja: okolice Otwocka
Witam

zjawisko wpadania pedału hamulca dzisiaj ustąpiło.
Co zauważyłem. Jak włącze zapłon to na wyświetlaczu nie ma błędu,
jak uruchomie silnik - też nie, dopiero jak wcisne hamulec to się wyświetla
brake lining wear.

Jaka powinna mniej więcej być minimalna grubość klocków ?

_________________
w210 e300d-elegance 1995r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 27, 2007 12:08 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lis 18, 2006 4:41 pm
Posty: 204
Lokalizacja: Kołobrzeg
gdyby było coś nie tak z elektryka, kabelkami, czy czujnikami to jedynym objawem byłby tylko komunikat,a tutaj jest kwestia głębokiego wpadania pedału hamulca, więc pewnie jest mało płynu, pompa hamulca nie domaga, albo faktycznie tarczy, lub klocki wysiadają ;)

_________________
w124 200e... och:D


plus lpg:)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 27, 2007 3:23 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 02, 2005 8:38 pm
Posty: 82
Lokalizacja: okolice Otwocka
Proszę napiszcie jaka powinna być minimalna grubość tarczy hamulcowej w moim samochodzie.

_________________
w210 e300d-elegance 1995r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 27, 2007 6:21 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 29, 2005 1:44 pm
Posty: 445
Lokalizacja: ZGY Gryfice
przód 22,4 (z ESP 25,4) mm
tył 7,3 (z ESP 8,3) mm

sprawdź w jakim stanie masz płyn hamulcowy
może masz do wymiany z powodu za dużej zawartości wody

a sam komunikat dotyczy czujników okładzin

_________________
[VW1200, VW1300, bulik - ma już kółka, MB C123, BMW E12 525 i OSA M52 wciąż bez iskry]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 27, 2007 9:00 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 02, 2005 8:38 pm
Posty: 82
Lokalizacja: okolice Otwocka
Sprawa wygląda tak, błąd wyświelił się przez czujnik na klocku na prawym kole, wydaje mi się, że spowodował to rant tarczy, który właśnie zaczął ocierac o czujnik.
Tarcze raczej cienkie nie mogłem ich dokładnie zmierzyc bo mają rant mniej więcej 22mm.
Napiszcie proszę czy moge te klocki dojeździc do końca, czy już wymienia tarcze i klocki.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
w210 e300d-elegance 1995r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 27, 2007 9:16 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
no przyjechane troszke-zjedzij do konca te i wymiana klockow i tarcz lub jak wolisz to teraz wymień...Ale jak nie bedziesz sportowo jezdził to spokojnie te dojezdzisz.

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 27, 2007 9:35 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 02, 2005 8:38 pm
Posty: 82
Lokalizacja: okolice Otwocka
wiem, że mnie nie minie wymiana tarcz i klocków.
Czy dużo z tym roboty ?
Mile widziane gdyby ktoś krok po kroku opisał jak to zrobic i jakie klucze są potrzebne.
Jakie tarcze, jakie klocki ?
Kiedyś już wymieniałem tarcze (bardzo dawno temu), to był Talbot Horizon - fajna maszyna :lol: ogólnie lubie majsterkowac [zlosnik]

pozdrawiam

_________________
w210 e300d-elegance 1995r.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 28, 2007 12:23 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 pm
Posty: 428
Lokalizacja: Lidzbark warminski
było ostatnio o klockach i tarczach ja zalozyłem tarcze i klocki jurid tanie nie sa ale niezłe wymiana banalna tarcza trzyma sie na jednej śrubie musisz tylko odkrecic cały zacisk hamulcowy do wymiany tarczy nie zapomnij posmarowac klockow od strony styku klocka z zaciskiem i rantów pasta miedziana coby nie piszczały :D
wymien lepiej natychmiast zeby nie okazało sie przezd czerwonym swiatłem ze pedał jest w podłodze :)

_________________
zycie jest piekne
124 300D 1991


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 28, 2007 11:30 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 3:42 pm
Posty: 1375
Witam

Co do tarcz i klocków np:.

http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... cze+klocki

Było dużo więcej, wpisz w szukajkę tarcze, klocki, albo osobno i dużo znajdziesz.


Na górę
Post: czw wrz 16, 2010 10:11 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz paź 28, 2007 1:39 am
Posty: 792
Lokalizacja: Jarosław, Podkarpackie
Żeby nie zakładać nowego tematu:
W126 300SEL 91r.: jaka jest minimalna grubość tarcz hamulcowych z przodu (wentylowane) i z tyłu?

_________________
MB 115 200 (benzyna+LPG) rocznik 1976 - służył dzielnie ponad 10 lat - oddałem w dobre ręce
MB 126 260SE rocznik 1989 automat (benzyna+LPG) po 3 latach przegrał z młodszym
MB 126 300SEL rocznik 1991 automat (benzyna+LPG) To jest to !!! (jak na razie :P)


Na górę
Post: pt wrz 17, 2010 11:40 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 03, 2006 2:06 pm
Posty: 89
Lokalizacja: Tczew
To ja też podłączę się pod temat ;)

Jaka jest minimalna grubość tarcz wentylowanych w 190?

Szukałem, nawet w książce serwisowej, ale nie ma słowa o tarczach wentylowanych...

_________________
W210 2.2 D 96'
W201 2.0 D 90'
W201 2.5 DT 91'
plus 2 inne wynalazki z silnikami MB ;)


Na górę
Post: pt wrz 17, 2010 9:34 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 29, 2005 1:44 pm
Posty: 445
Lokalizacja: ZGY Gryfice
300 SEL - przód 25,4mm, tył 8,3mm
190 - przód 19,4mm, tył 7,3mm

_________________
[VW1200, VW1300, bulik - ma już kółka, MB C123, BMW E12 525 i OSA M52 wciąż bez iskry]


Na górę
Post: pt wrz 17, 2010 10:11 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 03, 2006 2:06 pm
Posty: 89
Lokalizacja: Tczew
Dzięki wielkie :)

_________________
W210 2.2 D 96'
W201 2.0 D 90'
W201 2.5 DT 91'
plus 2 inne wynalazki z silnikami MB ;)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl