MOO pisze:
Witam
Witam !!
aegm pisze:
1. Jak to jest z awaryjnością tego modelu i automatycznej skrzyni
Jak masz szczęście to do końca życia się nie zepsuje, jak przebiegł czarny kot przez drogę to autko będzie stało więcej w serwisie niż w garażu ... Osobiście polecam pierwszą opcje

:)
MOO pisze:
2. Co oznacza świecąca się kontrolka BAS ESP podczas jazdy,czy to możliwe że to przez słaby amortyzator przedni
Chodzi o trójkącik czy kontrolki - jeśli kontrolki się cały czas świecą to oznacza, że nie działa prawidłowo (lub w ogóle). Zazwyczaj trzeba zresetować kompa. W E200 robi się to następująco: uruchamiamy silnik i kierownicą maksymalnie w lewo, prawo, lewo , albo odwrotnie - kiedyś o tym pisałem na początku mojej "kariery" na forum - poszukaj
Cytuj:
3. Gdzie mogę znaleźć płytę CD z mapą Polski do nawigacji.
nie wiem - w serwisie mają ale pewnie drogo ...
MOO pisze:
4. Jak działa tzw.dogrzewanie wnętrza samochodu(nie wiem czy to webasto czy nie) jak jest włączone to po przejechaniu kilku kilometrów z pod kół wydobywają się spaliny, powiedziano mi że to od tego dogrzewania
To nie jest ogrzewanie postojowe , tylko zwykłe dogrzewanie. Ponieważ aby CDI osiągnął zima te swoje 80 st. to na trasie trzeba przegonić go te 190km/h

. Jednym słowem ciężko go dogrzać - i niemcy wymyślili dogrzewanie. Teraz te nieszczęsne spaliny - to nie z pod kół tylko wydechu - tego za cholere nie można się pozbyć - wstyd jak nie wiem co jak się przyśpiesza - jak się wciśnie w podłogę gaz to nic nie zobaczymy w lusterku ... aha - moje pierwsze posty też tyczyły się tego dymu. Ja już ten silnik trochę poznałem i wiem, że w kolektorze ssącym jest olej. Ale skąd to nie mam pojęcia. Do tego ERG i mamy zapchany kolektor - trzeba go wyczyścić i jakiś czas nie będzie tak kurzył
Powodzenia