MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 23, 2025 9:14 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw mar 01, 2007 8:36 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 01, 2006 5:27 pm
Posty: 71
Lokalizacja: Marki
Panowie mam ciągle nie kończący sie problem z podciśnieniem w układzie hamulcowym. Badalem wszystko na stacji naprawczej wskażnikiem podciśnienia i wychodzi 0,8 (nie pamiętam jednostek) ale jak zaczne naciskac szybko pedał hamulca co sekunde to te podciśnienie spada az do 0,2 co daje efekt ze prawie brak podciśnienia no i co za tym idzie hamulcy zero. Nadmieniam ze wszystko jest szczelne od pompy do serwa i po drodze stacyjka. Nie posiadam w moim aucie regulacji lamp i centralnego zamka. I właśnie sie zastanawiam czy to normalne ze pompa jest jakby za słaba. Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 02, 2007 1:06 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
merolek pisze:
wychodzi 0,8 (nie pamiętam jednostek)

MPa [oczko] jest kilka możliwości
słaby wydatek pompy podciśnienia (krzywki)/obroty biegu jałowego
przepuszczający zaworek na pompie
przepuszczający zaworek zwrotny na przewodzie podciśnienia
przynajmniej tak se bzduram [oczko]
pozdro

_________________
wojtyla


Ostatnio zmieniony pn mar 05, 2007 1:58 pm przez Wojtyla, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 02, 2007 9:38 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr lut 21, 2007 9:06 pm
Posty: 42
Lokalizacja: Mazowieckie
Witam!
Jezeli pare razy nacisniesz hamulec i pedał "zrobi sie twardy" ale po chwili wróci do normy to jest wszystko w porzadku, poniewaz raczej nie hamuje sie pare razy w ciągu kilku sekund, nawet w miescie.
Jezdze 123 kilkanascie (prawie12) lat i odkad pamietam u mnie tak jest.

_________________
C200CDI T Automat


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 04, 2007 7:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 01, 2006 5:27 pm
Posty: 71
Lokalizacja: Marki
Oliva pisze:
Witam!
Jezeli pare razy nacisniesz hamulec i pedał "zrobi sie twardy" ale po chwili wróci do normy to jest wszystko w porzadku, poniewaz raczej nie hamuje sie pare razy w ciągu kilku sekund, nawet w miescie.
Jezdze 123 kilkanascie (prawie12) lat i odkad pamietam u mnie tak jest.

Jak nacisne ze 3 razy robi sie twardy i po okolo 3-4 sekundach opada do normalnego polozenia(na biegu jałowym). Jak sa wysokie obroty silnika to nie wystepuje spadek podcisnienia. W poprzednim 123 tez dieslu to samo mialem i chyba tak juz musi byc. W benzynie w innym aucie nie mam twardego pedała hamulca i dlatego to mnie troche dziwi ze w mercedesie wystepuje. <br>Dodano po 8 minutach.:<br>
Oliva pisze:
Witam!
Jezeli pare razy nacisniesz hamulec i pedał "zrobi sie twardy" ale po chwili wróci do normy to jest wszystko w porzadku, poniewaz raczej nie hamuje sie pare razy w ciągu kilku sekund, nawet w miescie.
Jezdze 123 kilkanascie (prawie12) lat i odkad pamietam u mnie tak jest.

Jak nacisne ze 3 razy robi sie twardy i po okolo 3-4 sekundach opada do normalnego polozenia(na biegu jałowym). Jak sa wysokie obroty silnika to nie wystepuje spadek podcisnienia. W poprzednim 123 tez dieslu to samo mialem i chyba tak juz musi byc. W benzynie w innym aucie nie mam twardego pedała hamulca i dlatego to mnie troche dziwi ze w mercedesie wystepuje.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 05, 2007 4:13 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lip 13, 2006 2:38 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Puławy
merolek pisze:
W benzynie w innym aucie nie mam twardego pedała hamulca i dlatego to mnie troche dziwi ze w mercedesie wystepuje.


W benzyniakach podciśnienie do serwa pochodzi zwykle z dolotu powietrza do silnika, a nie z pompy podciśnienia. Efekt twardego pedału wystąpi po kilkukrotnym naciśnięciu przy wyłączonym silniku.

Swoją drogą jak jest rozwiązane wspomaganie hamowania w benzynowych Mercach - z dolotu, czy z pompy podciśnienia?

_________________
el_diablo
c123 - sprzedany
s124 - rozbity


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 05, 2007 4:29 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
el_diablo pisze:
z dolotu, czy z pompy podciśnienia?

Z dolotu [oczko]
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 18, 2007 12:16 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt mar 16, 2007 1:23 pm
Posty: 146
Numer GG: 2480923
Lokalizacja: Kraków
zgadzam sie Oliva u mnie jest identycznie [zlosnikz] choc jezdze od niecalego roku... kilka razy normalnie ale pochwili wspomagania nie ma... ewentualnie sprawdz czy membrana nie jest dziurawa wtedy bedzie pompowac cisnienie bedzie ale kiepsko z wydajnoscia,,, 6 czy 8 srub i widac ja. powodzenia

_________________
Serwis motocykli, sprzedaż części,
www.tech-moto.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 18, 2007 5:08 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 01, 2006 5:27 pm
Posty: 71
Lokalizacja: Marki
kondzik123 pisze:
zgadzam sie Oliva u mnie jest identycznie [zlosnikz] choc jezdze od niecalego roku... kilka razy normalnie ale pochwili wspomagania nie ma... ewentualnie sprawdz czy membrana nie jest dziurawa wtedy bedzie pompowac cisnienie bedzie ale kiepsko z wydajnoscia,,, 6 czy 8 srub i widac ja. powodzenia

Jak znajde czas to dobiore sie tam , narazie koncze sprawe z wałem napędowym :-)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl