Rybaczenkow pisze:
Z tego co widzialem znajduje sie tam krotki gumowy wezyk a pozniej nad miska olejowa silnika olej z ASB prowadzony jest przez sztywna(moze metalowa rurke).
kombinowałem podobnie gdy padła mi chłodnica - odłączyłem rurki (te z ATFem) od chłodnicy, naciągnąłem gumowe przewody i podłączyłem do małej chłodniczki (od nagrzewnicy autobusu mercedes) zamontowanej obok klaksonów (mówię o modelu 124) czyli miedzy grilem a chłodnicą normalną, wszystko "grało i buczało"
tak sobie myślę, że spokojnie mógłbyś zrobić taką sztukę, że puścisz to na elastycznych przewodach, tylko musisz dobrać odpowiednie no i koniecznie stabilnie je pomocować, a do samej chłodnicy to na obejmy (też nie za mocno żeby nie pogiąc/połamać gwintów - sam tak kiedyś w audi zrobiłem. )
jak sie tak przyglądam tym przewodom to sobie myślę iż te części ze sztywnych rurek to są chyba po to żeby całość dobrze leżała i nie przemieszczała się w trakcie jazdy