hehehe.. troszkę niewyraźnie się wypowiedziałeś
Supermerc pisze:
jdef90 pisze:
hmmm...
ale E 500 to jednak właśnie dlatego mnie interesuje, że to zupełnie inne auto...
rozumiem, że jest znacząco droższy (ile??, czy tylko ASO go serwisuje?).. ale sytuacja jest taka, że mam samochód w który miesięcznie pakuję około 1000 - 1500 PLN na naprawy bo lubię mieć autko idealne technicznie...
plus paliwo oczywiście

no i chciałbym trochę odpocząć, a i nie pozbawiać się frajdy posiadania czegoś wyjątkowego...
Supermerc pisze:
I TAK TRZYMAJ !!!
MB 124 i silnik 5000cm to doskonały mariaż!
Mam oba ale osobno.
pozdrawiam,
jdef90 pisze:
z tym gazem... no wiesz... skoro się by dało to po co przepłacać?

ale to nie jest kwestia kluczowa...
jestem pogodzony że będzie palił około 15 (+/- 5 w zależności od okoliczności) no i chciabym się z nim związać na dłużej...
alternatywą jest jakiś jaguar albo 140 500...
Panowie, chętnie poczytam kolejne komentarze
co sprawdzać przy oględzinach? jakie są słabe punkty? jakie są sztuczki handlarzy? (no oprócz takich oczywistych... kurdeblaszka... mesie omijałem zawsze z daleka bo miały kiepski Pi aR

ale teraz trochę mnie napadło jednak...)
BTW...
http://img.otomoto.pl/photos/original/C ... 4398_5.jpg
czy to oryginalne malowanie???
Dodano po 1 godzinach. 26 minutach.:
wzorowy forumowicz ze mnie chyba jest...
sam sobie na pytania odpowiadam... co prawda po francusku, ale co nieco kumam
http://www.automobile-sportive.com/guid ... s/500e.php
generalnie więc auta z 1992 roku (jak ten ze zdjęcia) powinny mieć osłonę chłodnicy sprzed faceliftingu oraz światła tylne stare...
w sumie to jeszcze o niczym nei świadczy (w końcu Range Rovery też ludziki fajsliftowali zakładając światła nowego typu...)
hmmm.... tak sobie czytam tam i siam i w miarę jak dostaję fotki tych oferowanych w Polsce to po mału się leczę niestety...
