Witam, mam problem ze skrzynią automatyczną i nie moge dojsc co sie skopało, problem jest taki ze biegi sie prawie nie przełączaja, a jezeli juz to przy bardzo wysokich obrotach i przy zmianie czasami szarpie
moja skrzynia jest sterowana podcisnieniem, tak sie dzieje przy prawidłowym podłączeniu węzy, probowałem roznych kombinacji połączenia przewodów zeby sprawdzic co mogło i gdzie nawalic w układzie podcisnienia ale to nic to nie dało, wymotnowałem zawor (czy jak to sie zwie) podcisnieniowy ze skrzyni biegów i według mnie jest dobry, zauwazyłem ze przy dodadwaniu gazu, podcisnienie w węzu podłączonym do zaworu w skrzyni biegów jest mniejsze, a własciwie prawie wcale go nie ma, zastanawia mnie rola modulatora przykreconego do pompy wtryskowej, probowałem podłaczyc skrzynie biegów z pominieciem modulatora, a takze podłączyłem zawór podcisniniowy ktory jest w skrzyni biegów bezposrednio pod wąz ktory idzie z serwa do vacumpompy, wszystko to robiłem zeby sprawdzic czy cos sie bedzie działo, czy beda jakies zmiany, jedyne co zauwazyłem, to przy ostatnim podłączeniu (zawor bezposrednio pod głowny wąz idący z serwa do vacum) biegi wogule sie nie przełaczały nawet przy wysokich obrotach,
nie wiem ile jest zaworów w skrzyni biegów, czy jest jakas regulacja dawkowania oleju potrzebnego do przezucania biegów, z przodu skrzyni(od strony silnika) po prawej stronie (po stronie zaworu podcisnieniowego) zauwazyłem cos wystającego, do tego jest podłączony przewód, wygląda mi to na jakis zawor lub czujnik, ale nie wiem co to jest (ponizej zamieszczam zdjecie)
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1145105477_Obraz6.jpg
zamieszczam jeszcze zdjecia układu podcisnienia ktory powinien sterowac skrzynią biegów
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1145105637_Obraz1.jpg
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1145105730_Obraz2.jpg
dodam ze samochod kupiłem z nawalonym silnikiem, po wymianie silnika na probnej jezdzie wszystko chodziło bardzo dobrze przez ok 30 minut, pozniej juz zaczeły sie problemy z przełączaniem biegów.
ciekawi mnie jeszcze co jest podłączone w skrzyni biegów pod wtyczke 4-ro pinową, czy tylko zawór elektromagnetyczny czy cos jeszcze, czy w kazdym przewodzie powinno byc napiecie, i jezeli tak to w jakim momencie.
nie wiem czy w dobrym miejscu szukam, moze w innym miejscu cos sie skopało, juz mnie zaczynac to porządnie denerwowac, okoliczni mechanicy rozkładają rece, mieli bardzo mało doczynienia z automatami i jeszcze troche i chyba sie pochlastam, bo samochod mi potrzebny i nie moge jezdzic
według mnie skrzynia jest raczej dobra, nic nie zgrzytało, olej jest czysty i klarowny, a zapach ma raczej normalny, wydaje mi sie ze wina lezy w sterowaniu
bede ogromnie wdzieczny za pomoc