MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr cze 25, 2025 10:54 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn mar 13, 2006 8:58 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 12, 2004 5:30 pm
Posty: 714
Lokalizacja: ze stolicy Śląska
Witam, jestem po ogledzinach auta które moglo by byc potencjalnie moje, stąd moje pytanie o wskażnik temperatury. Po przekręceniu stacyjki nic specjalnego się nei dzije, temperatura na min, a po zapaleniu wskazowka wskakuje na max temperature i tam sobie siedzi. Ja podczas jazdy próbnej zobaczyłem juz wskazowke na max takze nie jestem w stanie powiedzieć czy plynnie leciala do góry czy nie. Wskazówke temperatury na max zauwazyłem po przejechaniu może 3 km od ruszenia. I tak sie zastanawiam co jest przyczyną. Tzn czy jest zepsuty czyjnik i to kwestia wymiany jego, czy np dupnieta glowica jest czy cos w tym stylu. JAk ktoś wi to neich pisze.

Mam jeszcze pytanei o ABS. Czy po wciśnieciu hamulca na maxa podzcas jazdy powinna się zaświecić kontrolka ABS-u?? Nie wiem jak to jest w MB ale np w Leganzie jak wciskalo sie mocniej hamulec i załaczał sie abs to informowala o tym kontrolka.

A trzecie pytanie jest o obroty silniak tzn jest w tym aucie silnik 300D z automatyczną skrzynią biegów. Gdy stoimi damy bieg D i trzymamy wciśniety hamulec i samochód wpada w wibracje i silnik ma bardzo niziutkei obroty to jest to normalne??? Gościu mówi ze może być to wina poduszek pod silniekim, co wy na to??

Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi ;)

_________________
-410D 2,9D '86
-308D 2,3D '94
-Sprinter 312D 2,9TD '97
-307D 2,4D '87
-Vito 2,2 CDI '03
-210 2,2 CDI '00
-190 200D '88
-190 200D '86
-126 300 SDL '84 USA
-124 E300TD '94
-124 250TD '86
-190 2,0E '86
-123 300D '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 13, 2006 9:13 am 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Kontrolka ABS zapala się tylko w przypadku awarii układu. Nie zapala się w czasie normalnego hamowania, nawet wtedy, gdy ABS się załączy.
Odnośnie silnika: nie napisałęś, jaki tam jest regulator pompy: pneumatyczny czy elektryczny. Elektrycznych też było parę rodzajów. Nie zmienia to jednak faktu, że za niskie obroty silnika nie są objawem normalnym i świadczą o złej pracy układu regulacji - poduszki nie mają nic do tego.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 13, 2006 9:19 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 12, 2004 5:30 pm
Posty: 714
Lokalizacja: ze stolicy Śląska
Gerri pisze:
Odnośnie silnika: nie napisałęś, jaki tam jest regulator pompy: pneumatyczny czy elektryczny. Elektrycznych też było parę rodzajów

Jedyne co moge powiedzieć an ten temat to to ze auto jest z 89 roku z silnkem 300D a tu VIN: WDB1241901F125688

_________________
-410D 2,9D '86
-308D 2,3D '94
-Sprinter 312D 2,9TD '97
-307D 2,4D '87
-Vito 2,2 CDI '03
-210 2,2 CDI '00
-190 200D '88
-190 200D '86
-126 300 SDL '84 USA
-124 E300TD '94
-124 250TD '86
-190 2,0E '86
-123 300D '81


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl