MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr cze 25, 2025 3:55 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lut 20, 2006 1:18 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 20, 2003 10:31 pm
Posty: 580
Lokalizacja: Malbork
Taki właśnie silnik mam w moim W126
I jest problem podczas spokojnej jazdy, bez gotowania płynów, puścił z wydechu najpierw jedna chmurę i po chwili zaczął dymić cały czas.
Obłok jest koloru szaro-błękitnego i jest na prawdę wielki.
Mam swoją diagnozę (uszczelka pod głowicą), ale ciekaw jestem waszej opinii.
Dodam jeszcze że w pracy silnika nie ma żadnych zmian, może nieco gorzej zapala na zimno, póki co postawiłem i nie jeżdżę

_________________
W115, 240D 3.0 ** W123, 250 ** W126, 300SE ** W124 250TD ** Zetor 50 Super 62r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 20, 2006 2:23 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr wrz 28, 2005 1:33 pm
Posty: 619
Lokalizacja: Holandia, Den Haag, ZH
ja teżstawiam na uszczelkę. ale jak się podniesie głowice to bęędzie wszystko widać jak na dłoni.

_________________
Fiat Brawo 1.4 turbo 2011r
Skoda Fabia 1.6 TD 2011r.
Dacia Lodgy 1.6 2016r.
Alfa 156 1.8 2004r.
Jaguar S-type 3.0 2002r


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 20, 2006 9:58 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 20, 2003 10:31 pm
Posty: 580
Lokalizacja: Malbork
A może ktoś ma dostęp do hydraulicznych popychaczy zaworów, do w/w motorka, w cenie hurtowej bo przy okazji wymieniłbym je sobie [cool]
12szt. to juz hurt [zlosnik]

_________________
W115, 240D 3.0 ** W123, 250 ** W126, 300SE ** W124 250TD ** Zetor 50 Super 62r.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 22, 2006 9:08 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 09, 2003 11:38 pm
Posty: 46
Lokalizacja: Zabrze
Robert Belzyt pisze:
Mam swoją diagnozę (uszczelka pod głowicą),

Diagnoza pewnie OK chociaż mogła też pęknąć głowica :cry: , albo- co okupione jest dużym zużyciem oleju- mógł Ci pęknąc pierścień zgarniający. Jednak najbardziej prawdopodobna jest jednak uszczelka. Można to stwierdzić :
A) np obecnością wody w układzie smarowania (Biały nalot- masełko pod korkiem wlewu. lub w co bardziej ekstremalnym przypadku olej upodabniający się do mleka. Tworzy się emulsja)
B) Po zdjęciu korka ze zbiorniczka wyrównawczego i przytkaniu reką wyczujesz sprężone powietrze
C) bardziej fachowo test na zawartość dwutlenku wegla w układzie chłodzenia chociaż przy tym co piszesz to wystarczą dwa pierwsze sposoby.

_________________
Pozdrawiam.
'77 MB 123 300D 1991-do nadal !!! to już członek rodziny - od 15 lat !!!
'86 MB 126 300 SE 1999-2005
'88 MB 126 420 SE 2005-do nadal
'88 MB 126 560 SEL 2005-do nadal


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 24, 2006 12:22 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 20, 2003 10:31 pm
Posty: 580
Lokalizacja: Malbork
olej dostaje się na pierwszy tłok i to w strasznych ilościach, czekam na klucz do odkręcania głowicy, więc na razie prace wstrzymane,
na szczęście są niezawodne /8 [zlosnik]
Swoja drogą nie spodziewałem się, że tak ciężko zdobyć klucz trzpieniowy do odkręcania głowicy (12-kątny torks), muszę czekać do poniedziałku.

_________________
W115, 240D 3.0 ** W123, 250 ** W126, 300SE ** W124 250TD ** Zetor 50 Super 62r.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl