
Na poczatku witam serdecznie. Piszu tutaj pierwszy raz. O kaciku dowiedzialem sie od kolegi Sebiana, ktorego tak jak mnie w koncu po kilku latach zdenerwowal kacik na stronie supermedii.
A teraz do sedna sprawy bo choc pisze 1 post to juz mam problemmo:)
Mianowicie, beczka z 84 roku.
Niedawno ja kupilem i mam nad nogami pasazera ustrojstwo ktore na poczatku myslalem ze jest przetwornica pradu 12-220.
Jednak niedawno mnie olsnilo i stwierdzilem ze skoro auto ma dokladnie pelen wypasik maksymalny jak na tamte lata przewidywano a na dodatek sprowadzony ze szwecji byl kiedys to pewnie jest to system podgrzewania silnika tak tam popularny. Gniazdko jest na normalna wtyczke 220 i tak na nim pisze. Teraz wnioskuje ze potrzebny mi kabel z dwoch stron zakonczony wtyczkami typu meskiego i pod prad z tym.
Jednak mam obiekcje bo nie wiem czy to dziala, jak sprawdzic toto zeby przy okazji nie uszkodzic nic w autku. Wyglada to na dawno nie uzywane wiec nie chcialbym zfajczyc auta od razu. Jesli to wazne to autko diesel 300D. Pozdrawiam serdecznie i w zwiazku z moim ostatnio utrudni0onym dostepem do netu z przyczyn tpsa prosze rowniez o odpowiedzi nie tylko tutaj na grupe ale tez o ich kopie na priva bo z pracy nie moge wchodzic na www bo strasznie rygor zaostrzylo szefostwo i tylko email moge sprawdzic , a z domciu to przez TPSA roznie bywa.
Tak wiec z gory dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam.
Norbert Grom
norbert_grom@wp.pl
MB123 / BMW3