A do czego ma być to auto? Na handel w całości, na części czy chcesz je zrobić i jeździć (od czasu do czasu
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
)?
Wookee pisze:
Wartość zależy od stanu - za pierwszy może być 15-17K euro.
Tyle to raczej za drugi niż za pierwszy.
Ten na zdjęciu straszliwie siedzi. Są dwa wytłumaczenia: albo bardzooo długo stoi nie odpalany albo zawieszenie padło. Koszt wyszykowania takiego auta jest bardzo duży. Mimo, że jest to 116 to ma bardzo wiele zmian w porównaniu z pozostałymi, uboższymi wersjami 116. Auto niesamowite i wbrew opinii innych uważam, że to nie tylko umarła legenda i magia największego seryjnego motoru MB... to coś więcej. Raz miałem przyjemność jechać 6.9 jako pasażer tylnej kanapy i na długo pozostanie mi to w pamięci, jeśli nie na zawsze
![[zlosnikok]](./images/smilies/zlosnikok.gif)
.
Koszty utrzymania i ekspolatacji są astronomiczne w porównaniu z W 110, W 114/115, W 123. To inna klasa. 6.9 jest chyba najtańszym z tych najdroższych (300 SEL 6.3, 300 SE LWB, 600). Takie auto raczej powinno się kupić w jak najlepszym stanie, bo i tak trzeba będzie sporo zainwestować. Zaczynając od średniego lub mizernego stanu władujesz się w ogromne inwestycje, a końcowy rezultat będzie niezadowalający. Większość części będziesz musiał kupić w serwisie, bo nigdzie indziej ich nie dostaniesz.
Na forum jest Kolega, który ma styczność z takim autem to może się wypowie.
Powodzenia - na pewno się przyda.
P.S. Nie napalaj się.