MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr cze 25, 2025 11:43 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt lut 21, 2003 3:51 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn gru 30, 2002 10:56 am
Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
Wielkie dzięki za rady.

_________________
126 380 SE 86r + LPG

srebrny z elementami rdzy

pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 22, 2003 12:01 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
380se pisze:
Wielkie dzięki za rady.


Jeszcze zapomniałem o B.Ważnej rzeczy, zdejmij filtr powietrza i zobacz jak wygląda przepływomierz (taka płytka pod filtrem powietrza), jeżeli się wygieła chociaż trochę to będą również problemy z wolnymi obrotami. Ta płytka ma duże znaczenie na pracę tego typu układu wtryskowego. Ona powinna być płaska i zcentrowana w tym gardzielu. Jeżeli Ci się wygieła to musisz doprowadzić do takiego stanu jak wyżej napisałem.
W razie pytań wal śmiało. Pozdrawiam Remik

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 22, 2003 10:21 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn gru 30, 2002 10:56 am
Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
to była ta blaszka!

dzięki

_________________
126 380 SE 86r + LPG



srebrny z elementami rdzy



pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 23, 2003 1:58 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
380se pisze:
to była ta blaszka!

dzięki


To dobrze że się udało, ale jak nie chcesz mieć problemów to pamiętaj o tych przewodach, świecach, kopułce i palcu. Nie kupuj czasami jakiś gównianych przewodów, weź miernik i posprawdzaj wszystkie przewody omomierzem, muszą mieć ok. 1 kiloohma. Na innych nie pojeździsz. Pozdrowienia :)

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 23, 2003 5:47 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz paź 06, 2002 7:13 pm
Posty: 251
Lokalizacja: Białystok
380se pisze:
Po wymianie parownika wszystko było ok. spalanie w trasie ok.16l


Dodam, że ten w moim podpisie (500 SE) pali na trasie 14l/100km

_________________
...własny MB soon
Nierzadko W126 500 SE....


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 23, 2003 6:04 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn gru 30, 2002 10:56 am
Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
w takim razie czeka mnie jeszcze sporo pracy, proszę napisz coś o swojej instalaci LPG jaki parownik jaki mikser .....

_________________
126 380 SE 86r + LPG



srebrny z elementami rdzy



pozdrawiam


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl