MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 30, 2025 1:18 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: pt maja 06, 2011 1:11 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
a ja myślałem o subaru justy, impreza, audi 100/200 a6 i całej masie innych autek nie terenowych i tym bardziej nie suvowych
a tu jako ciekawostka

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
Post: sob maja 07, 2011 11:55 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Ale o czym Wy piszecie? Auta 4x4 ze stalym napedem obu osi maja centralny mechanizm roznicowy. Jezeli na taka sciezke diagnostyczna wjedzie sie z zablokowanym (o ile jest taka mozliwosc) to wtedy kicha, ale jak bedzie rozlaczony to nie wiedze problemu. Chyba ze te wynalazki wiskotyczne maja z tym jakis klopot?

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: ndz maja 08, 2011 11:22 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
A ja się wtrącę do tematu jazdy na hamulcu i gazie. To jak już wspomniano standardowy test konwertera i jego stall speed w starych MB - w cyfrowych autach i tak elektronika ograniczy moc silnika.
Do dynamicznego ruszenia ASB ja zwykle stosuję metodę hamulec, gaz do deski, puszczam hamulec :-). Standardowo też podczas ostrej jazdy można śmigać na dwa pedały w celu kontrlowania 100% możliwości trakcyjnych samochodu. Oczywiście przeciążenia w skrzyni są duże ale jakby się to tak psuło to by popsuło się przy pierwszym ruszaniu ze świateł. Skrzynie i tak bardziej męczy sama zmiana biegów a nie praca z zapiętymi biegami bo tak jak Bary pisał może się zagotować olej.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Post: pn maja 09, 2011 2:49 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Bukol pisze:
Ale o czym Wy piszecie? Auta 4x4 ze stalym napedem obu osi maja centralny mechanizm roznicowy. Jezeli na taka sciezke diagnostyczna wjedzie sie z zablokowanym (o ile jest taka mozliwosc) to wtedy kicha, ale jak bedzie rozlaczony to nie wiedze problemu. Chyba ze te wynalazki wiskotyczne maja z tym jakis klopot?


Wlasnie te z wiskoza maja problem bo nie maja mozliwosc rozpiecia napedu a miedzyosiowego mechanizmu roznicowego brak!

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Post: pn maja 09, 2011 5:15 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
A. O to chodzi. Wiskoza bedzie probowala dopinac tyl przy przednich kolach na rolkach? No tak - to moze byc problem na badaniach. Ale nie dotyczy terenowek :)

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: pn maja 09, 2011 5:29 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Bukol pisze:
Ale nie dotyczy terenowek :)


A jak wyrzucę reduktor NV-249 i założę NP-242 bez wisko, to będę miał terenówkę? [wazniak]

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
Post: wt maja 10, 2011 10:12 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
No z SUVa zrobi Ci sie odrazu terenowka ;-)

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Post: pt cze 03, 2011 7:32 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lip 06, 2002 12:52 pm
Posty: 1226
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Jazda z jednocześnie wciśniętym hamulcem i gazem może zwyczajnie doprowadzić do przegrzania tarcz albo klocków .
Ostatnio mój synek prawie doprowadziłby do takiej sytuacji ,chociaż to właściwie moja wina :)
Uczyłem go jeździć na pasie startowym, na byłym lotnisku ale nie zauważyłem , że jedną nogą wciska gaz a drugą hamulec . Po około 200 metrach zapaliła się żółta kontrolka hamulca i kontrolka DTC ( bo to było akurat w bmw ).
Zgasiłem silnik ,za chwilę odpaliłem , błąd zniknął ale na pewno tak nie powinno się jeździć :)

_________________
Witek J.
'95 S 350 Turbodiesel żaba
'01 E46 320D Touring
'07 E60 530D Sedan
'03 Aprilia SR50


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl