MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw wrz 11, 2025 10:17 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: śr kwie 28, 2010 6:59 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
U mnie tez nie było żadnej konserwacji z tylu (tylko farba i ocynk). Wyjechało cale tylne zawieszenie, pompa, wydech - wiertarka w rękę. Bylo sporo niespodzianek. Sprawdź dokładnie "trójkąty" mocowania wózka zawieszenia - u mnie trzeba było częściowo odbudować. Było tez parę dziur w nadkolach pod guma - mimo, ze niczego podejrzanego na pierwszy rzut oka nie było widać.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Post: sob sie 28, 2010 7:42 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
Tak więc ciąg dalszy prac nad coupe. Dopiero teraz bo jakoś nie było czasu. W pierwszy dzień wyjechało zawieszenie oraz nowe tłumiki, pompa i filtr paliwa. Czyszczenie "drucianką" odsłoniło kilka nie groźnych spraw:
Skorodowana blacha nad tłumikiem środkowym,
dziura w mocowaniach modułu komfortu,
dziury zaślepione korkami gumowymi (te do ewentualnego spuszczania wody z wnętrza auta) w zasadzie wypadły od razu, średnica otworu teraz jest przynajmniej 0,5 cm większa [zlosnik]
sporo purchli ale dziur pod nimi brak,
ale co najgorsze- totalnie zmasakrowane przewody w zasadzie wszystkie (hamulcowy lewy, przewody paliwowe, i przewody ASD)

Będę chciał wymienić wszystkie na nowe, jeśli okażą się bardzo drogie to mam możliwość zrobić nowe z rurek miedzianych, i tu pojawia się moje pytanie:
Przewody od ASD wyglądają na stalowe - czy jest możliwość zamienienia ich na miedziane?

Mój blacharz ma stosowne narzędzia do zarabiania końcówek przewodów miedzianych, więc nie powinno być problemu.

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.


Na górę
Post: sob sie 28, 2010 9:00 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr lis 25, 2009 11:33 am
Posty: 34
U mnie podobnie, nadzarte ale brak dziur,w nadkolach jakby sie rozlazilo na laczeniach( coz , ma swoje lata)najgorsze kwiatki czaja sie pod guma i czarnym lojem, najmniej tam gdzie lakier.jest takie miejsce -przynajmniej w TE, gdzie laczenie trzech blach wypada dokladnie w miejscu piaskowanym przez strumien spod kola, a na dodatek jest 2 cm ponad oslaniajacym fartuchem z plastiku.( moze by na tyl pelne nadkola zalozyc ? Tez zastanawiam sie nad przewodami. Moj magik mowi ze "miedziane" latwiej sie uklada, te oryginalne trzeba ponoc doginac i jest z tym troche klopotu. Kolo warszawy robia w Pruszkowie.Pomimo ze wyglada to strasznie , po blizszych ogledzinach wydaje sie byc nalotem ( przynajmniej u mnie) nie penetrujacym w glab struktury. Ciekawe czy komus strzelil taki przewod?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl