MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 23, 2025 5:07 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr maja 23, 2007 4:24 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
Debesciak pisze:
MB jat podobmie rurka odpowietrzajaca pokrywe zaworow idzie do odmy a z tamtad do miski olejowej

Chyba jednak nie bo do filtra a takie rozwiązanie jak podajesz miał np. PF 125p ale już Poldek miał tak jak MB ;)

Noon pisze:
Na początek analiza spalin, a potem zobaczymy.

Analiza nic /prawie nic Ci nie da bo ją robisz na rozgrzanym motorze [szalone] a problem dotyczy zimnego/niedogrzanego motoru
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 23, 2007 6:12 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 06, 2005 2:16 pm
Posty: 234
Lokalizacja: Wrocław
Wojtyla pisze:
Analiza nic /prawie nic Ci nie da bo ją robisz na rozgrzanym motorze [szalone] a problem dotyczy zimnego/niedogrzanego motoru
pozdro


Mam nadzieję że da bo mam zamiar sprawdzić czy nie jest za bogato na rozgrzanym a to napewno wyjdzie

_________________
Burn In Hell - muzyka 6 garów


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 24, 2007 10:36 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Wojtyla pisze:
które nie wzięły udziału w spalaniu pozostają w porach gładzi a następni zgarniane przez oliwkę do miski i dlatego żaden z koncernów nie informuje swoich klientów, że może się coś takiego pojawiać na krótkich trasach ale to takie pierdy [szalone]
pozdro


A nie ma czasami w intrukcjach starszych MB, że jeżeli auto jeździ w trudnych warunkach i na krótkich trasach to olej należy wymieniać co 5000km, nie chce mi się wstać i sprawdzać. ale właśnie takie zalecenie tam prawdopodobnie jest. Miałem objaw przybywania paliwa w oleju w SLu, przyczyną był niedogrzany silnik, ciągle temperatura pomiędzy kreskami 50-80, wymiana terostatu pomogła od razu.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl