MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw cze 26, 2025 5:45 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw mar 20, 2003 10:56 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
Witam!
A ja wbrew różnym opiniom wierze w możliwosci naszych mechaników. Co do silnika to w tamtym forum jest napisane, że na nim jest pokrywa silnika od 400 CDI ( na własne oczy nie widziałem tego silnika), ale z pod niej widać dwie na czarno pomalowane pokrywy klawiatury takie jak w 5.0 V8.
A co do blach to dobry lakiernik bez problemu uzyska takie światłocienie, poza tym nie ma tam zbyt okrągłych powierzchni, a większość ich kończy się odstrymi krawędziami- pilnując "klocka" można to uzyskać.
Co do dorabiania blach- znam gościa, który restauruje Pontona '54. Na początku to była firanka. Nie została dokupiona do niego ani jedna reperaturka. Gość jak dowiedział się, że za podłogi musi wypłacić 800EUR to klepał wg. starych z blachy głębokotłocznej przez miesiąc sam. Efekt- oryginał w każdym przetłoczeniu. Jak ktoś mógłby użyczyć z okolicy cyfrówkę to porobiłbym kilka zdjęć, żeby nie bć gołosłownym- auto stoi jeszcze na ramie nawet bez podkładu, więc widać najmniejszy spaw. Acha- najważniejsze- nie traktował żadnej blachy palnikiem w celu ułatwienia roboty.

_________________
https://www.facebook.com/pages/Old-Merc-Garage/618806288213349


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 20, 2003 11:14 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
A mnie na tamtym forum podnerwiło jedno zdanie: "tam na pierwszym zdjeicu widac w tle chyba nastepna podstawe do nastepnego SLR'a... taka czerwono-pomaranczowa... " [zly2] Ja im przerobię... [lanie]

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 21, 2003 12:56 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
Zeby zrobic takie autko to trzeba mieć albo oryginalny egzemplarz 24h na dobe przez okres robienia, albo szczegłową specyfikację całego auta [nie ma problemu, jezeli auto jest stare, ale nie w tym przypadku]..Z drugiej strony koszt budowy prototypu [przez fabryke] jest kilkadziesiąrt razy droższy niz to samo auto produkowane pozniej seryjnie [pomijam koszty projektowania]. Nie taniej kupic?......

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 21, 2003 1:08 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
Jeszcze jedno: skoro ktos potrudził się, żeby to autko zarejestrować, to musi miec ono homologacje dopuszczającą do ruchu i badanie techniczne [ze względu chociażby na światła i inne duperele].
Popatrzcie blizej na zdjęcia, szczególnie na to, na którym przed slr stoi okularnik... Widac rzekomy slad kół na sniegu, po którym wjechał ten SLR....Troche taki zygzakowaty i za wąski jak na to co widze...

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 21, 2003 7:51 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 01, 2003 8:53 pm
Posty: 339
Lokalizacja: legnicka prowincja
Chyba to faktycznie wielka mistyfikacja niz kopia SLR. Choc moge sie mylic bo jestem laikiem (czyt.lamerem) to widzialem i jezdzilem 126 500SEC automat i jest on dluzszy bodajze od tego pojazdu. Do tego wszystkiego naped jest na tylna os. Co za tym idzie, trzeba tez skrocic wal napedowy.
Wierze w zdolnosci manualne, ambicje i samozaparcie niektorych ludzi w wykonaniu jakiegos "cudu" ale...

N.

Ps. jak wywolam zdjecia to zobaczycie "ciekawie" zrobiona 116.
Tutaj bedzie mozna popodziwiac zdolnosci mlodego czlowieka, ktory wstawil do tego samochodu chyba wszystko procz podgrzwanych siedzen i skory bo jak twierdzil uzywa ten samochod do codziennej jazdy do pracy i nie tylko. Ponad rok trwaly prace remontowe blacharki, do tego rok pracy z silnikiem 450V8, ktory zostal przerobiony na 500. I kolejny czas to skladanie, uzupelnianie czesci...
Pozdrwiam

_________________
róbta co chceta


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 21, 2003 7:55 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 10:51 pm
Posty: 271
Lokalizacja: Trójmiasto
mroziu pisze:
Jeszcze jedno: skoro ktos potrudził się, żeby to autko zarejestrować, to musi miec ono homologacje dopuszczającą do ruchu i badanie techniczne [ze względu chociażby na światła i inne duperele].
Popatrzcie blizej na zdjęcia, szczególnie na to, na którym przed slr stoi okularnik... Widac rzekomy slad kół na sniegu, po którym wjechał ten SLR....Troche taki zygzakowaty i za wąski jak na to co widze...


O ile mi wiadomo to auto SAM homologacji nie musi miec. Tylko w produkcji seryjnej. Ale jego niektóre elementy muszą-np światła. Tak jak to jest z dodatkowym wyposażeniem do auta-hak hol, swiatełka, gaz, ciemne szybki...
Cytuj:
A mnie na tamtym forum podnerwiło jedno zdanie: "tam na pierwszym zdjeicu widac w tle chyba nastepna podstawe do nastepnego SLR'a... taka czerwono-pomaranczowa... " Ja im przerobię...

Hahaha. Mnie to rozwaliło.Bez komentarza :-? Ąz mi sie nie chce
wierzyć,że gość tak poważnie to napisał.Normalnie ZNAWCA-tuningowiec.
Cytuj:
to widzialem i jezdzilem 126 500SEC automat i jest on dluzszy bodajze od tego pojazdu

To nie jest w ogóle silnik 126SEC. W ogóle nie ma śladu "bazy". To auto zbudowane od podstaw. Pękny MB SLR!

_________________
Wrobel w123Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 21, 2003 11:40 am 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Wrobel pisze:
O ile mi wiadomo to auto SAM homologacji nie musi miec.


Generalnie nie chcialem sie wypowiadac w tym temacie, ale ta wypowiedz mnie sprowokowala.
Wlasnie, przeciez takie cos moze byc zarejestrowane albo jako baza (sec) tylko czy wtedy modyfikacje nie sa zbyt duze, albo jako SAM, tylko czy to juz bylo tak dawno? Przeciez od jakiegos czasu SAM zniknal z polskiego prawodastwa. No chyba, ze przez to cos stracil zycie jakis inny SAM...

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 21, 2003 2:38 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 13, 2001 2:00 am
Posty: 1561
Lokalizacja: [KR/KWI] Kraków i okolice
mroziu pisze:
Popatrzcie blizej na zdjęcia, szczególnie na to, na którym przed slr stoi okularnik... Widac rzekomy slad kół na sniegu, po którym wjechał ten SLR....Troche taki zygzakowaty i za wąski jak na to co widze...


Że ślad jest zygzakowaty, to się zgodzę. Ale że za wąski to już nie. Przyjrzyj się dokładnie.

W dalszym ciągu upieram się, że ten samochód istnieje. Niestety póki co jestem pozbawiony własnych 4 kółek i nie mogę udać się na "polowanie" ;) ale ten moment na pewno nastąpi.

_________________
http://pulpecik.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; - Co dziś zjesz dobrego?
_________________
Ex MB C123 '80 300CD
Ex MB C124 '87 230CE
FSM 126el '95


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 21, 2003 2:42 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 10:51 pm
Posty: 271
Lokalizacja: Trójmiasto
Cytuj:
Generalnie nie chcialem sie wypowiadac w tym temacie, ale ta wypowiedz mnie sprowokowala.

Oj szkoda. Twoją wypowiedz bardzo chciałbym usłyszec :(
Pozdrawiam

Ps. Przy tak duzej modyfikacji to nie może byc juz SEC. W takim układzie możnaby gwizdnąć Ferrari i zarejestrować jako replikę na np MB. Co do prawodawstwa to juz nie wiem. Kiedyś zbudowałem przyczepę i zarejestrowałem jako SAM, ale to było 7-8 lat temu.

_________________
Wrobel w123Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 21, 2003 10:12 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
Mike_THE_GR8 pisze:
mroziu pisze:
Popatrzcie blizej na zdjęcia, szczególnie na to, na którym przed slr stoi okularnik... Widac rzekomy slad kół na sniegu, po którym wjechał ten SLR....Troche taki zygzakowaty i za wąski jak na to co widze...


Że ślad jest zygzakowaty, to się zgodzę. Ale że za wąski to już nie. Przyjrzyj się dokładnie.

W dalszym ciągu upieram się, że ten samochód istnieje. Niestety póki co jestem pozbawiony własnych 4 kółek i nie mogę udać się na "polowanie" ;) ale ten moment na pewno nastąpi.


Mówimy o tym zdjęciu?
Obrazek

Poza tym powiększcie zdjęcie przy granicy błotnika SLR z otocczeniem i porównajcie z okularnikiem. Wydaje mi się [zgadzam sie z Wroblem], ze to mistyfikacja zrobiona z głową... Jak ktoś się chce pobawić to sciągnijcie to zdjęcie i w jakims programi graficznym po kolei zostawiajcie tylko podstawowe barwy. Porównajcie stosunek danego koloru na SLR do reszty obrazka...

PS: ładne reflektory... Ciekawe czy robione w "garażu" czy jakas zdolna firma zrobiła???
PS2: 2 lata to mniej wiecej 700dni... Ile elementów ma taki samochód [włączając tapicerke?]....

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 21, 2003 11:14 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
Juz sam nie wiem co myslec...
Obrazek

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 21, 2003 11:26 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 13, 2001 2:00 am
Posty: 1561
Lokalizacja: [KR/KWI] Kraków i okolice
Teraz to już na 100% muszę znaleźć to auto. Albo zrobię to przez mojego agenta ubezpieczeniowego, który ma kontakt z właścicielem tego samochodu, albo złapię na mieście tego okularnika, którego widać w tle (dość często go widuję na mieście).... Zobaczymy, co się uda.

_________________
http://pulpecik.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; - Co dziś zjesz dobrego?
_________________
Ex MB C123 '80 300CD
Ex MB C124 '87 230CE
FSM 126el '95


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 22, 2003 12:45 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
Ja juz zglupialem, z jednej strony wydaje sie to niemozliwe [auto w praktyce jeszcze concept, czyli musiał wszystko robić samemu - nawet reflektory....], z drugiej strony nie wydaje mi sie, żeby mercedes nie mogł zrobić jednakowych szczelin w okolicach drzwi i maski, no i to łączenie progu na jednym ze zdjeć [na którym widać głównie prawy błotnik]. ALE komu by się chciało łaaaaaaaaaaadować tyle kasy??????
Silnik - cos tam za ladnie, ale z drugiej strony tapicerka pozostawia wiele do życzenia, jak ją porównamy np. z nowa s-ką czy e-klasą....

Ja wywieszam białą flagę, chociaż mam nieodparte wrażenie, że to dobry fotomontaż.

PS: Jezeli to oryginał to dlaczego SLR a nie GULLWING???????? Chyba, ze gosc lubi wyzwania a odrestaurowanie gullwinga to dla niego pikus.....

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 22, 2003 1:24 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
PRZECHODZE DO OBOZU DOWIARKÓW!!!

http://www.infomotori.com/a_34_IT_1247_6.html - jest "drobna" różnica :o

PS: Nie dawało mi to spokoju......

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 22, 2003 8:37 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 10:51 pm
Posty: 271
Lokalizacja: Trójmiasto
Widziałem właśnie te zdjęcia wcześniej ale wiem ze przedprototypy i prototypy sie różnią od siebie (patrz New Bettle-ile ich róznych było).
:cry: Chciałbym znac prawde :roll: [/quote]

_________________
Wrobel w123Coupe


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl