MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt cze 27, 2025 1:01 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw maja 25, 2006 10:55 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 19, 2006 1:06 pm
Posty: 306
Lokalizacja: Poznań
sprawdziłem vin i niestety kod 256 nie wystepuje, jak rozpoznać taki most bo poszukam na giełdzie i w necie, jakie powinien mieć oznaczenia

_________________
ex w126 sec
w210 96r 2.2diesel automat


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 25, 2006 11:50 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 23, 2004 4:36 pm
Posty: 587
Lokalizacja: Augustów woj. Podlaskie
ale most to nie wszystko. potrzebna jest jeszcze pompa, czujniki (ale tu chyba wystarczy ten od ABSu), komputer i jeszcze pewnie dużo innych pierdułek. moim zdaniem nie ma sensu się w to bawić.

_________________
MB W202 '97 200 KOMPRESSOR
MB W123 '84 240 Diesel (tatowóz)
R.I.P FSO Polonez ATU 96' 1,6 GLI [1,4 16V Rover]

Ex: W123 80' 240D; W123 83' 200D; W123 84' 240D; W123 81' 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 25, 2006 10:58 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 19, 2006 1:06 pm
Posty: 306
Lokalizacja: Poznań
może da się zrobić przycisk i zapinać na krótko jak jest potrzebne???

_________________
ex w126 sec
w210 96r 2.2diesel automat


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 25, 2006 11:18 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 23, 2004 4:36 pm
Posty: 587
Lokalizacja: Augustów woj. Podlaskie
adam.ok pisze:
może da się zrobić przycisk i zapinać na krótko jak jest potrzebne???

to raczej da się zrobić (widziełem coś podobnego tylko że przy napędzie typu haldex gdzie moment rozdzielany jest płynnie na przód i tył i taki właśnie guzik ustawiał stały napęd 50/50) tylko trzeba znać kogośkto ribił już podobne rzeczy bo tu trzeba jakiś sztuczny impuls zapuścić dla komputera.

_________________
MB W202 '97 200 KOMPRESSOR
MB W123 '84 240 Diesel (tatowóz)
R.I.P FSO Polonez ATU 96' 1,6 GLI [1,4 16V Rover]

Ex: W123 80' 240D; W123 83' 200D; W123 84' 240D; W123 81' 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 26, 2006 12:00 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 19, 2006 1:06 pm
Posty: 306
Lokalizacja: Poznań
jak rozpoznać taki most??? jest jakiś numer wybity???

_________________
ex w126 sec
w210 96r 2.2diesel automat


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 26, 2006 1:04 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
Moim zdaniem mylicie pojecia wszyscy gdyz most ze szpera jest to most w ktorym naped idzie rowno na oba kola (mosty ze szperą uzywa sie np w drifcie) załaczana szpera jest to blokada dyferencjalu i spelnia takie samo zadanie, zazwyczaj wystepuje w samochodach terenowych
pragne zaznaczyc ze dwa powyzsze "przypadki" to jest "coś zainstalowane wewnatrz mostu" natomiast ASD jest to uklad ktory zwieksza jedynie tarcie a dokladniej zmienjsza predkosc szybszego kola i nie jestem pewien ale objawia sie to poprzez przychomanie kol wiec niejako jest na zewnatrz mostu.

PS. Myślę ze dorobienie blokady do zwyklego mostu, ale takiej załączanej jest niemożliwe, możesz jedynie most zeszperowac na stale ale wtedy tylko polne drogi i lub laweta.... ;)

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 26, 2006 1:18 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr kwie 07, 2004 5:29 pm
Posty: 2204
No i ja właśnie żyłem przez cały czas w przeświadczeniu, że jest dokładnie tak, jak napisał Kol. JaKon


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 26, 2006 4:48 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 22, 2005 7:38 am
Posty: 365
Lokalizacja: Jelenia Góra, Wrocław
JaKon pisze:
pragne zaznaczyc ze dwa powyzsze "przypadki" to jest "coś zainstalowane wewnatrz mostu" natomiast ASD jest to uklad ktory zwieksza jedynie tarcie a dokladniej zmienjsza predkosc szybszego kola i nie jestem pewien ale objawia sie to poprzez przychomanie kol wiec niejako jest na zewnatrz mostu.

Totalna pzdura. Most z ASD ma w środku blokadę 50/50, która jest sterowana cisnieniem oleum (tego samego co w NIVO). Jedynie komp załącza blokadę. Blokada na przycisk nie jest problemem w tym przypadku, tylko że załączenie blokady wiąze się z dużym obciążeniem mostu. Komp dba aby nie było blokady przy hamowaniu itp..

_________________
Pozdrówka,
MB W124 220 TE, MB C140 S420 Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 29, 2006 12:36 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz kwie 02, 2006 1:16 pm
Posty: 18


Ostatnio zmieniony śr sie 09, 2006 10:20 am przez traser, łącznie zmieniany 4 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 29, 2006 9:00 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 19, 2006 1:06 pm
Posty: 306
Lokalizacja: Poznań
hmmm konkretna odpowiedź, czy z pompy od wspomagania wychodzą dodatkowe przewody, i czy bez ASRu też było ASD

_________________
ex w126 sec
w210 96r 2.2diesel automat


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 01, 2006 11:07 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz kwie 02, 2006 1:16 pm
Posty: 18


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl