MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 9:30 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob maja 20, 2006 3:23 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Galet pisze:
Czy ktoś z Warszawy lub okolic może polecić jakiś warsztat?


Podjedz na Tapicerska to zrobia Ci to porzadnie i najpierw sprawdza, czy jest czym regulowac.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 05, 2006 5:21 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 22, 2006 11:33 pm
Posty: 794
Lokalizacja: z Poznania
Ja również chciałbym zlikwidować luzy w ukł. kierowniczym. Jednak mój problem polega na tym, że moją przekładnie skutecznie zasłania kolektor ssący silnika (M110). Czy ktoś z szanownych forumowiczów zajmował się już tym tematem.Pytania:
1. czy moze sytuacja nie jest tak skomplikowana?
2. czy lepiej:
-wymontowac kolektor i regulować
-czy podnieść silnik o parę cm i tak spróbować
-czy wymontowac przekładnię

luz po odpaleniu na dwa palce

_________________
280 CE Automat.....,
W123 200D Miś! Pałkowy
Ex. MB 410


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 05, 2006 6:27 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz mar 26, 2006 12:58 pm
Posty: 56
Witam
Koledzy zanim zajmiecie się za regulację luzu w przekładni lub wymianę samej przekładni przyjrzyjcie się zawieszeniu przedniemu. U mnie po wymianie sworzni luz zmniejszył się o połowę, tj. z około 30 stopni do 15.
Może warto tam zajrzeć. Z obecnego luzu jestem zadowolony i zdaje się, że nic nie było w przekładni regulowane.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 16, 2006 9:41 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 22, 2006 11:33 pm
Posty: 794
Lokalizacja: z Poznania
Chciałbym ponowic wątek ponieważ nie w pełni satysfakcjonującego mnie nie znalazłem na forum.

Proszę o poradę:
1. Pytanie - z tego co wyczytałem przekładnia w w123 musi mieć niewielki luz? - ja mam większy nieco niż dwa palce - obojetnie czy silnik jest odpalony czy nie. Czy w beczce zawsze będziesz wyczuwał luz przy jeździe na wprost???
próbowaliśmy go kasować ale wykręcenie śruby nawet o 5mm nie dało efektu żadnego : cięższe chodzenie kierownicy czy mniejszy luz..

2. po jeździe po dziurach słychać niekiedy stuki z przodu niosące się po kierownicy - zawieszenie ok.
łącznik stalowo gumowy wygląda dobrze ( wyczytałem że to też może być przyczyna )

leżąc pod autem i ruszając przekładnią wyraźnie słychać stuki dochodzące z jej wnętrza ( metaliczne, jakby więcej jak jeden element )

Przekładnia jest suchutka.

Pytanie: czy szukać innej przekładni - ew. regeneracja.
czy może na długie zimowe wieczory zakupić zestawy naprawcze ( oprócz ślimaka i ślimacznicy- 2200 zł) uszczelek i łożysk o numerach 107 460 00 37 i 126 460 00 61 i bawić się w ten sposób?

_________________
280 CE Automat.....,
W123 200D Miś! Pałkowy
Ex. MB 410


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl