MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 26, 2025 8:20 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr lis 23, 2005 2:54 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
wojz pisze:
Ty sobie jaja robisz

No nie mogłem się powstrzymać od logicznej odpowiedzi :D ale już będzie ciut poważniej.

lord bishop pisze:
tam biały dym oznaczał pęknięta glowice

Tyle, że kolega wykluczył parę wodną. Poza tym nie wiadomo, jak się zachowuje płyn chłodniczy, czy też olej. Wiadomo tyle, że coś tam się białego unosi i smierdzi ON... Nie wiemy też, kiedy się owo zjawisko pojawiło, czy aby nie wraz ze spadkiem temp.

Ja mam co prawda te półtora litra więcej pojemności, ale obroty na wolnych pewnie podobne i jak jest zimno, to potrafię zasłonić na biało ładnych kilka furek. Aromat też jakby paliwowy, taki silnik, że HC wysokie :D

Bez dalszych info, to stawiam na duchy flory i fauny, z których powstała ropa, przerobiona na akcyzowane paliwa płynne i inne tam... ;)

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 23, 2005 2:57 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Wookee pisze:
Ja mam co prawda te półtora litra więcej pojemności, ale obroty na wolnych pewnie podobne i jak jest zimno, to potrafię zasłonić na biało ładnych kilka furek


A ja prawie 2 litry mniej i też niczego sobie kopcę w zimne dni [zlosnik] I też na biało [totalszok]

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 23, 2005 2:59 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 5:46 pm
Posty: 852
Lokalizacja: Lębork Żarnowska/k Łeby
a kumpel w scorpio miał taki problem i też była to wina głowicy ,ale zrobił szlif pierscionki i git

_________________
MB 123 220D 80r 6lat
MB 123 240D 82r 3lata
MB 124 200TD 88r kombi biały mułek


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 23, 2005 4:44 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr lis 23, 2005 12:09 pm
Posty: 11
Panowie, z ta glowica i dymem to nie jest tak do konca, w tej chwili wrocilem z miasta i o dziwo dym przestal sie ulatniac i autko dymi bezbarwnie ale paliwo mam juz na rezerwie, jutro sprobuje zatankowac dobre paliwo, tylko pytanie gdzie?
jesli chodzi o pytanie kiedy to sie stalo to odpowiadam ze w sobote jak powstalo pierwsze ochlodzenie i wtedy to zatankowalem najdrozsze paliwo za 3,99zl na stacji Statoil, do tej pory tankowalem tansze i moze silnik nie wytrzymal zmiany(zartuje oczywiscie),pzdr


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 23, 2005 4:48 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 08, 2005 11:29 am
Posty: 1488
Lokalizacja: Zgorzelec
jerzym28 pisze:
dymi bezbarwnie


to napewno przez

jerzym28 pisze:
najdrozsze paliwo


:)

_________________
'00 BMW 530d touring
Obrazek
'08/09 Citroen C3 1,4 16V sx pack - z salonu :)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 23, 2005 8:26 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 12, 2004 8:02 am
Posty: 1054
Lokalizacja: DST JO80MU
Sprawdz kilka pkt:

1. jak palisz rano zimny jaki ma dym po chwili pracy

2. jak masz silnik na poziomie 80* to jaki masz dym

3. jak palisz auto np. okolo 12-13 gdy jest troszke cieplej niz rano to jak dymi

Jak masz temperature do 60* to przynajmniej nasze 240TD daje bialym dyme w poblizu 0* na polu. Poniekad czekalem na to zjawisko od kiku tygodni. Liczylem, ze bedzie zimno i bialo od sniegu... :-)
Jest tylko bialo rano z naszego nowgo wydechu :-)

Paliwo ze Stat... jest podobno bezsiarkowe. Jezdzilem na nim w listopadzie 2 baki. Spalanie mniejsze srednio o 0,8/100 przy trybie mieszanym. Nie zauwazylem innego zapachu czy wygladu dymu.

_________________
Pozdrawiam Qzyn

s123 240TD - 6.X.82; Taigabeige Drobinka

http://www.nanoelektrody.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 23, 2005 10:37 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr wrz 28, 2005 1:33 pm
Posty: 619
Lokalizacja: Holandia, Den Haag, ZH
A płynu w chłodnicy Ci nie ubywa?

_________________
Fiat Brawo 1.4 turbo 2011r
Skoda Fabia 1.6 TD 2011r.
Dacia Lodgy 1.6 2016r.
Alfa 156 1.8 2004r.
Jaguar S-type 3.0 2002r


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 24, 2005 11:19 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 05, 2005 1:38 pm
Posty: 34
Lokalizacja: Wrocław
To tak off topic ale ciekawi mnie dlaczego jezdzisz bez termostatu?
Koszt niewielki a auto ci sie na pewno za to odwdzieczy mniejszym spalaniem i zuzyciem silnika.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 25, 2005 7:52 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr lis 23, 2005 12:09 pm
Posty: 11
Witam
Z dnia na dzien czlowiek coraz madrzejszy jak slucha w warsztatach co mowia po ogledzinach.
Oczywiscie "wyrzucic do Wisly".
Dowiedzialem sie rowniez z roznych zrodel, ze termostat mam,tylko trzeba go wymienic i przeplukac uklad, dokupilem nowy korek do zbiorniczka wyrownawczego za grosze,wymienie wszystko i zobacze co sie bedzie dzialo,wieczorem podziele sie tematem bo do tego czasu bede testowal co sie dzieje.Auto ma dalej dobra moc, dymi mniej lub wogole w miare jak ubywa tego swinstwa co wlalem na Statoil,pzdr


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 25, 2005 3:08 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 10, 2005 2:30 pm
Posty: 205
Lokalizacja: Slask górny
Ja tak mialem o czym tu pisalem , ze własnie mialem walnieta głowicę ! pospawac sie nie dało wiec wymieniłem na inną dobra ! i jak reką odjoł ! zadnego dymku z rury ! nawet na zimnym !

jerzym28 pisze:
Panowie, z ta glowica i dymem to nie jest tak do konca, w tej chwili wrocilem z miasta i o dziwo dym przestal sie ulatniac i autko dymi bezbarwnie ale paliwo mam juz na rezerwie, jutro sprobuje zatankowac dobre paliwo, tylko pytanie gdzie?
jesli chodzi o pytanie kiedy to sie stalo to odpowiadam ze w sobote jak powstalo pierwsze ochlodzenie i wtedy to zatankowalem najdrozsze paliwo za 3,99zl na stacji Statoil, do tej pory tankowalem tansze i moze silnik nie wytrzymal zmiany(zartuje oczywiscie),pzdr

Bo jak sie auto rozjezdi to nie dymi , ale gdy ja np. mojego zostawiłem an wlnych brotach tak z 10 minut , a potem przegazowałem to było biało jak z wartburga ! [zlosnik]
a co do paliwa , to jezdzilem i na opale i na ON , jak i zalałem cały filtr olejem silnikowym (tak jak to chłopaki tu radzili ) zero w kazdym przypadku dymu z rury! , tak ze mysle ze paliwo to sciema !

(kłania się opcja "zmień", wookee)

_________________
MB 124 300 td automat ,sprzedany !
potem CLK 3200 cm
teraz okular 2001 rok 2.7 cdi
vin-WBD2100161B476884
http://www.youtube.com/watch?v=NNi2tJ7H7FM
http://www.youtube.com/watch?v=ui5K4TrSGMI


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 30, 2005 5:33 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:42 pm
Posty: 313
Lokalizacja: Białystok
prawdopodobnie uszkodzona uszczelka pod glowica lub sama glowica, powinien dymic szczegolnie jak zimny, potem jak plyn sie wypali to dymic przestaje

Piotr


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 02, 2005 4:29 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr lis 23, 2005 12:09 pm
Posty: 11
Witam po dlyzszej przerwie spowodowanej lataniem od mechanika do mechanika i mnostwem znawcow.
Rozebrali glowice i okazalo sie ze uszczelka jest cala i glowica sprawdzona na szczelnosc i tu jest pies pogzebany.
Jeden sprawdzal i powiedzial ze sa 2 pekniecia a inny sprawdzal 2 razy i powiedzial ze nie ma ani jednego pekniecia i co teraz, kto madrzejszy?


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 02, 2005 4:35 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr lis 23, 2005 12:09 pm
Posty: 11
Czy da sie sprawdzic szczelnosc na glowicy jak zostaja resztki uszczelki?
Czy Ktos widzial jak sie wykonuje szczelnosc i czy maszyna robiaca ta szczelnosc musi byc za 200tys. Euro czy moze byc tansza?


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 02, 2005 4:48 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 10, 2005 2:30 pm
Posty: 205
Lokalizacja: Slask górny
Zadzwon do tych fachowców z Wrocławia , mnie tam super uswiadomili jak mialem problem z głowica swoją , albo do tych z Gliwic , choć po rozmowie telefonicznej , tych z Wrocka bardziej postrzegam ! telefon znajdziesz na necie , wpisz w wyszukiwarkę (spawanie głowic ) i znajdziesz mnustwo !
Kazda sciagnieta głowica z bloku , przed ponownym załozeniem musi !!! byc " splanowana " szczegulnie taka jak Twoja ! inaczej to nieporozumienie !i kłopoty !juz nie mówie o kompleksowym jej przejrzeniu i wymianie uszczelnien zaworowych , dotarcia gniazd zaworowych itd.

_________________
MB 124 300 td automat ,sprzedany !

potem CLK 3200 cm

teraz okular 2001 rok 2.7 cdi

vin-WBD2100161B476884

http://www.youtube.com/watch?v=NNi2tJ7H7FM

http://www.youtube.com/watch?v=ui5K4TrSGMI


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 02, 2005 4:51 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr lis 23, 2005 12:09 pm
Posty: 11
Wszystko sie zgadza,bedzie planowanie,szlfowanie itd,cala regeneracja glowicy bo to kosztuje do 6-cio cylindrowego okolo 300zl to trzeba zrobic,tylko pytanie jest inne,popatrz wyzej,pzdr


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl