Popatrzyłem, że chyba rok czasu minął od ostatniej większej aktualizacji prac nad gwiazdą...wiec kilka informacji - żeby nie było, że się nic nie robi
Jeżeli chodzi o budę to blacharsko jest ukończona. Tylne błotniki i ścianka przygotowane do lakierowania. Pozostał dach, progi, słupki itp. Komora wylakierowana i częściowo uzbrojona. Część przedniego zawieszenia także już wylakierowana.
Silnik - zakupiony ze skrzynią od jednego z forumowiczów. Jak wześniej pisałem, okazało się, że wypaliło jeden zawór wiec sprężanie było na poziomie 3 bar.
Bardzo szybko okazało się też, że skrzynia manualna z 1971 roku nie będzie pasować do mojego 68'. Jest dłuższa, inne mocowanie, lewarek, wały itp. No i tu z pomocą przyszedł
KarolS1988 Wziąłem od niego skrzynię z lewarkiem, mocowaniem itp. (Dziękować
)
No i rozpoczął się remont silnika :
Szkoda, że w dzisiejszych silnikach nie ma takich okienek
Szczelina na zamkach była dosyć spora, wiec wymieniliśmy je na nowe.
"Wzmacniacz" do pracy ...
Podwójne koło do napędu klimy i kompresora do zawieszenia. Niby też z M130 ale trzeba było przetaczać.
Paski, paski, paski....
No i na dzień dzisiejszy silniczek wygląda tak :
Zostały jeszcze jakieś detale i upiększanie ale to na spokojnie
Pozostało jeszcze podłączenie smarowania sprężarki do zawieszenia, które oryginalnie jest z bloku. Ponieważ tego wyjścia w bloku nie mam, wiec będę kombinował coś z podłączeniem pod te stalowe przewody co idą do filtra oleju.
Także najbliższe plany na okres jesienno-zimowy to montaż nowych przewodów paliwowych, hamulcowych i powietrza oraz dokończenie zawieszenia. Jakby się udało do wiosny to zrobić to wrzucam silnik i skrzynią i pozostaje tylko polakierowanie budy, drzwi i błotników. Czy wyjedzie w 2014 ....zobaczymy, ale bardzo byśmy chcieli
Pozdrawiam