MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw wrz 11, 2025 9:54 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: pn cze 04, 2012 10:58 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
tomasz bugaj pisze:
Tak gwoli ścisłości to jest zusatzluftschiebeventill czyli zawór przesuwny powietrza dodatkowego,

Być może on się jakoś tak po germańsku nazywa, zasada jego działania jest liniowa a nie krokowa. Ja upierdliwy jestem jak się z niego robi silnik krokowy. Takie zawory były stosowane wiele lat przed erą krokowców. Teraz prawie wszystko co reguluje powietrze jest "siniczkiem krokowym" słyszałem, że nawet zawór z bimetalem ;-)

tomasz bugaj pisze:
a komplikacje wywołane lpg to 90 % przypadków więc nie rozumiem dlaczego o tym nie mówimy.

Rzeźbić w gównie można ale czy warto? Jak się z tego żyje to pewnie warto ;-) i w sumie też chyba dobrze o tym pisać

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Post: wt cze 05, 2012 6:28 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob cze 02, 2012 6:07 pm
Posty: 39
Lokalizacja: zabrze
No wiesz to w końcu jest wyprodukowane przez jakiegoś takiego Boscha, czy innego germańca. Wiem że nadużywa się nazwy silnik krokowy, ale ten obrotowy zawór działa w sumie bardzo podobnie do silnika krokowego. Jak mowiłem zawór powietrza dodatkowego, to nikt mnie nie rozumiał. Co do lpg to niestety realia w polsce mamy jakie mamy, a ludzie chcą jeździć więc jeżdżą na lpg, z reguły z resztą wadliwie założonym. Ja bym dla siebie K jetronica z gazem nie kupił ale inni kupują i często mają potem problemy


Na górę
Post: sob cze 09, 2012 9:11 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
tomasz bugaj pisze:
No i tu się mylisz, bo skrzywionej dźwigni się nie naprawia tylko się reguluje układ uwzgledniając jej skrzywienie, które z reguły jest minimalne

w tym przypadku nie polemizuję bo nie mam doświadczenia.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl