MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob wrz 13, 2025 11:19 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt kwie 24, 2012 12:46 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz mar 21, 2010 10:51 pm
Posty: 309
Witam.
Od czego są te wtyczki:
Obrazek

Oraz ten przewód(w środku pusty, wygląda na podciśnienie):

Obrazek

_________________
W140 S320 1996 Obsidian Black.


Na górę
Post: wt kwie 24, 2012 2:44 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 15, 2005 10:51 am
Posty: 898
Numer GG: 5048999
Lokalizacja: Dębno [ZMY]
Takie wtyczki są między innymi od czujnika zmiany faz rozrządu i zaworu EVAP.

Nie wiem jak w M104 ale w M111 jeden z przewodów podciśnieniowych wychodzi z kolektora i idzie do skrzyni, może to ten.

_________________
VW PASSAT B4 1.9TDI

CHRYSLER SEBRING 2.7 V6 2004r. - ex
JEEP GRAND CHEROKEE LTD 4.7 V8 1999r. - ex

BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY!!!

W124 E220 1995r. - ex
W124 250D 1992r. - ex
W124 200E 1991r. / E220 1994r. - SZCZEPAN - ex


Na górę
Post: śr kwie 25, 2012 7:02 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
A to nie wtyczki od wentylatorów?
Podcisnienie z kolektora do skrzyni

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
Post: czw kwie 26, 2012 4:06 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz mar 21, 2010 10:51 pm
Posty: 309
Przewód podciśnieniowy zrobiony. Pytanie: Za co odpowiada ten przewód? Po podłączeniu kompletnie nic się nie zmieniło.

A teraz wtyczki:
Pierwsza:
011 545 71 28

Druga:
012 545 04 28

_________________
W140 S320 1996 Obsidian Black.


Na górę
Post: pt kwie 27, 2012 7:43 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 15, 2005 10:51 am
Posty: 898
Numer GG: 5048999
Lokalizacja: Dębno [ZMY]
WLD_Wlodi pisze:
Przewód podciśnieniowy zrobiony. Pytanie: Za co odpowiada ten przewód? Po podłączeniu kompletnie nic się nie zmieniło.


Za płynność zmiany biegów.

WLD_Wlodi pisze:
Pierwsza:
011 545 71 28


Wtyczki o tum numerze mogą być podłączone do:

- Filtra z węglem aktywnym
- Zaworu odpowiadającego za zmianę biegów,
- Wskaźnika poziomu płynu chłodniczego,
- Zaworu przełączającego S/E,

WLD_Wlodi pisze:
Druga:
012 545 04 28


Wtyczki o tum numerze mogą być podłączone do:
- Czujnika zmiany faz rozrządu,
- Czujnika temperatury płynu chłodniczego,

_________________
VW PASSAT B4 1.9TDI

CHRYSLER SEBRING 2.7 V6 2004r. - ex
JEEP GRAND CHEROKEE LTD 4.7 V8 1999r. - ex

BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY!!!

W124 E220 1995r. - ex
W124 250D 1992r. - ex
W124 200E 1991r. / E220 1994r. - SZCZEPAN - ex


Na górę
Post: ndz kwie 29, 2012 6:03 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz mar 21, 2010 10:51 pm
Posty: 309
Co do tego przewodu podciśnieniowego. Po podłączeniu do kolektora włączam nawiewy(wcześniej nie chciały się klapy nawiewów przełączać) i : Jak jade i dam gazu to włączają się nawiewy przy szybie, jak odpuszcze gaz to włączają się środkowe nawiewy(tunel środkowy itd).

Czyli rozumiem że przewód musi być gdzie indziej podłączony?

EDIT: Mam jeszcze taki problem że pompka centralnego cały czas pracuje, po przekręceniu kluczyka pompka pracuje 4-5 minut aż się nie nagrzeje do oporu i potem znowu... Co może być tego powodem, od czego zaczać? W przypadku jakiekolwiek nieszczelności pompka powinna sama się wyłączyć nie ?

_________________
W140 S320 1996 Obsidian Black.


Na górę
Post: pn kwie 30, 2012 8:07 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 15, 2005 10:51 am
Posty: 898
Numer GG: 5048999
Lokalizacja: Dębno [ZMY]
A masz możliwość otwarcia centralnego zamkiem bagażnika?

_________________
VW PASSAT B4 1.9TDI

CHRYSLER SEBRING 2.7 V6 2004r. - ex
JEEP GRAND CHEROKEE LTD 4.7 V8 1999r. - ex

BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY!!!

W124 E220 1995r. - ex
W124 250D 1992r. - ex
W124 200E 1991r. / E220 1994r. - SZCZEPAN - ex


Na górę
Post: pn kwie 30, 2012 9:16 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz mar 21, 2010 10:51 pm
Posty: 309
Mam uszkodzony zamek :cry: Ktoś kiedyś próbował się tam dostać.
Ale z centralnego normalnie się otwiera, klapka z tyłu się nie wysuwa.


mr_simon a co powiesz jeszcze na temat tego przewodu podciśnieniowego?

"Co do tego przewodu podciśnieniowego. Po podłączeniu do kolektora włączam nawiewy(wcześniej nie chciały się klapy nawiewów przełączać) i : Jak jade i dam gazu to włączają się nawiewy przy szybie, jak odpuszcze gaz to włączają się środkowe nawiewy(tunel środkowy itd).

Czyli rozumiem że przewód musi być gdzie indziej podłączony?"

_________________
W140 S320 1996 Obsidian Black.


Na górę
Post: pn kwie 30, 2012 2:37 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 15, 2005 10:51 am
Posty: 898
Numer GG: 5048999
Lokalizacja: Dębno [ZMY]
Poniżej masz schemat podciśnień:

Obrazek

_________________
VW PASSAT B4 1.9TDI

CHRYSLER SEBRING 2.7 V6 2004r. - ex
JEEP GRAND CHEROKEE LTD 4.7 V8 1999r. - ex

BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY!!!

W124 E220 1995r. - ex
W124 250D 1992r. - ex
W124 200E 1991r. / E220 1994r. - SZCZEPAN - ex


Na górę
Post: pn kwie 30, 2012 4:00 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz mar 21, 2010 10:51 pm
Posty: 309
Mr simon sprawdziłem jeszcze w co pompka pompuje to powietrze, okazało się że w wężyk pod P-.

_________________
W140 S320 1996 Obsidian Black.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl