MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob wrz 13, 2025 2:25 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz sty 08, 2012 11:28 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 572
Lokalizacja: Warlubie
Witam.

Szukam i szukam ale jednoznaczej odpowiedzi znalezc nie moge.

Pacjent to silnik om 601 2,3 z kaczki, taki sam jak 2.0 ze 124 i 190 tylko nieco wieksza pojemnosc.

Jak przy tym silniku powinna wygladac prawidlowa regulacja kata wtrysku? Ja zrobilem tak: ustawilem silnik na 15 st po OT na pierwszym cylindrze po czym ustawilem pompe tak zeby w samym srodku otworka kontrolnego ( z boku pompy) ukazal sie wypust. Czy takie ustawienie jest ok?Domniemam ze tak bo tak nakazuje ksiazka, dziwi mnie jednak fakt ze silnik ten chodzil i to całkiem sprawnie odpalal a jak sie okazalo to musialem lancuch o dwa zabki przesunac zeby trafic w w/w ustawienie. Wychodzi jakies 0 st przewalki a to daje zniw ze silnik dostawal wrtysk po GMP.

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Ostatnio zmieniony pn sty 09, 2012 11:04 pm przez diablos25, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pn sty 09, 2012 8:46 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 572
Lokalizacja: Warlubie
Sami lamerzy tu siedza, nikt nic nie wie? Czy to tak daleko posunieta ludzka uprzejmosc. :evil:

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
Post: pn sty 09, 2012 10:17 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Niezłe lamerstwo grzebać przy katatryskach.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: pn sty 09, 2012 11:03 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 572
Lokalizacja: Warlubie
THC pisze:
Niezłe lamerstwo grzebać przy katatryskach.

Nie masz nic mądrego do powiedzenia to sie nie udzielaj z łaski swojej. Typowy przykład LAMERA ktory umie sie mądrowac ale jak przyjdzie co do czego to G...NO wie.

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
Post: wt sty 10, 2012 12:14 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 30, 2006 8:20 am
Posty: 109
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kolego w tych sinikach tak jest zapłon 15 stopni po GMP , a kąt możesz regulować po przez popuszczenie trzech śrub na klucz 13mm z przodu silnika koło vacum pompy, oraz jedne z tyłu pompy (klucz 13mm) i odchylać lub dopychać pompę do bloku silnika.

_________________
Mercedes - Benz W123 OM606 Superturbo.

Ex:
Mercedes - Benz W123 230 Stromberg "79


Na górę
Post: wt sty 10, 2012 8:49 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
diablos25 pisze:
THC pisze:
Niezłe lamerstwo grzebać przy katatryskach.

Nie masz nic mądrego do powiedzenia to sie nie udzielaj z łaski swojej. Typowy przykład LAMERA ktory umie sie mądrowac ale jak przyjdzie co do czego to G...NO wie.



Jeśli ty synek oczekujesz,że na każde Twoje analfabetyczne zapytanie posypią się odpowiedzi to może chociaż wysil sie i napisz poprawnie. No ale jesli dla ciebie katatrysk to to samo co kat wtrysku to sam jestes lamer i poczytaj książki od słownika zaczynając.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: wt sty 10, 2012 9:22 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 572
Lokalizacja: Warlubie
kamikadze pisze:
Kolego w tych sinikach tak jest zapłon 15 stopni po GMP , a kąt możesz regulować po przez popuszczenie trzech śrub na klucz 13mm z przodu silnika koło vacum pompy, oraz jedne z tyłu pompy (klucz 13mm) i odchylać lub dopychać pompę do bloku silnika.

I to sie nazywa fachowa pomoc. Dziekuje.

THC pisze:
Jeśli ty synek oczekujesz,że na każde Twoje analfabetyczne zapytanie posypią się odpowiedzi to może chociaż wysil sie i napisz poprawnie. No ale jesli dla ciebie katatrysk to to samo co kat wtrysku to sam jestes lamer i poczytaj książki od słownika zaczynając.


Synka to sobie zrób i wychowaj i wtedy tak sobie mozesz do niego mówić. To po pierwsze. A skoro już jestes takim polonista to wysil sie choć troche i przepisz chociaż dokładnie moje słowa
THC pisze:
katatrysk to to samo co kat wtrysku
a nie zmieniasz wersje oryginalną " kata trysku" na swoja "katatrysku"
A pozatym kim Ty jestes zebys mi uwage zwracał? Niepodoba sie , to zamknij a nie wcinasz sie nie wnoszac nic sensownego.Proponuje wyjsc z załozenia , że albo mówisz z sensem albo miczysz. Tak bedzie lepiej dla wszystkich. [zlosnikok]
Miłego dnia. :lol:

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
Post: wt sty 10, 2012 10:45 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 24, 2008 6:28 pm
Posty: 1620
Lokalizacja: Lublin
Daibełku idź do kibla i zrób kata trysk, bo ciśnienie wali Ci na dekiel ;)

_________________
W115 200D '74

____________________________________________
CZĘŚCI do: W/S123 W/S124 W201


Na górę
Post: wt sty 10, 2012 11:57 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
diablos25 pisze:
kamikadze pisze:
Kolego w tych sinikach tak jest zapłon 15 stopni po GMP , a kąt możesz regulować po przez popuszczenie trzech śrub na klucz 13mm z przodu silnika koło vacum pompy, oraz jedne z tyłu pompy (klucz 13mm) i odchylać lub dopychać pompę do bloku silnika.

I to sie nazywa fachowa pomoc. Dziekuje.

To raczej akt litości .

THC pisze:
Jeśli ty synek oczekujesz,że na każde Twoje analfabetyczne zapytanie posypią się odpowiedzi to może chociaż wysil sie i napisz poprawnie. No ale jesli dla ciebie katatrysk to to samo co kat wtrysku to sam jestes lamer i poczytaj książki od słownika zaczynając.


Synka to sobie zrób i wychowaj i wtedy tak sobie mozesz do niego mówić. To po pierwsze. A skoro już jestes takim polonista to wysil sie choć troche i przepisz chociaż dokładnie moje słowa
THC pisze:
katatrysk to to samo co kat wtrysku
a nie zmieniasz wersje oryginalną " kata trysku" na swoja "katatrysku"
A pozatym kim Ty jestes zebys mi uwage zwracał? Niepodoba sie , to zamknij a nie wcinasz sie nie wnoszac nic sensownego.Proponuje wyjsc z załozenia , że albo mówisz z sensem albo miczysz. Tak bedzie lepiej dla wszystkich. [zlosnikok]
Miłego dnia. :lol:


Dzieci nie planuje ,ale dziękuje za troskę nawet gdybym kiedyś mial okazję wychowywać to nie popełnię błędu twoich rodziców i kupie dziecku słownik.
Ale tu nie chodzi o to że jesteś analfabetą tylko o to że wbijasz tu jak do burdelu masz wszystkich w dupie, co pokazujesz tym że nawet tematu nie chce ci się poprawnie napisać .
Potem wyzywasz całą ekipę od lamerów.
Lamer (z ang. lame – kulawy) – potoczne i pejoratywne określenie osoby niekompetentnej w określonej dziedzinie lub mało inteligentnej, niedojrzałej, upośledzonej społecznie.
definicja pasuje w 100proc. do ciebie po tym co tu synek uskuteczniłeś.
Ja tu jestem strażnikiem poszanowania siebie nawzajem wyrażanym poprzez poprawna pisownię.
Jeśli olewasz to co do nas piszesz i jak piszesz wtedy pojawiam sie ja i musisz się tłumaczyć.
Nie spotkałeś się z takim czymś na innym forum? proponuje forum 201-124.bytom.eu

Tytuł zanim poprawiłeś brzmiał "regulacja kata trysku"
Bez przesady ale trzeba być albo lamerem albo totalnym ignorantem, żeby tak zostawić temat .Bo to ,że tego nie zauważyłeś nie jest prawdą.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: wt sty 10, 2012 11:57 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 572
Lokalizacja: Warlubie
chmielo pisze:
Daibełku idź do kibla i zrób kata trysk, bo ciśnienie wali Ci na dekiel ;)

Kolejna merytoryczna wypowiedź, nie ma co. Ale chociaz mnie rozbawiła a nie wkurzyła. [zlosnikeh]

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl