MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr wrz 10, 2025 2:19 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Przewody NIVO
Post: pn sie 22, 2011 10:13 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 572
Lokalizacja: Warlubie
Witam.
Mam pytanko do znajacych rzecz. Czy moge stare stalowe pognite przewody NIVO zastapic nowkami miedzianymi? Pytam bo chce uniknac awarii a przypuszczam nowki sztuki w orginale zabija mnie cena.

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
Post: śr sie 24, 2011 8:00 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 572
Lokalizacja: Warlubie
Nikt nic nie wie czy nie chce sie pisac nikomu.

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
Post: śr sie 24, 2011 10:45 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 16, 2005 7:20 pm
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecin
Przewodów od nivo jest kilka.Jeśli chodzi o te od od od regulatora to można a nawet trzeba,a jeśli o przewody od gruchy do amortyzatora to możesz mieć trudności techniczne

_________________
R 107 E 45 ,W 123 ???,EX:42MB
Jurek tel: 880-310-005


Na górę
Post: czw sie 25, 2011 1:52 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
diablos25 pisze:
przypuszczam nowki sztuki w orginale zabija mnie cena.


To nie przypuszczaj tylko sprawdź ceny, ja żyję jakoś.

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
Post: czw sie 25, 2011 9:00 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 572
Lokalizacja: Warlubie
beet pisze:
przypuszczam nowki sztuki w orginale zabija mnie cena.


To nie przypuszczaj tylko sprawdź ceny, ja żyję jakoś.


Podrzuc przykladowe ceny prosze. [zlosnikz]

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
Post: czw sie 25, 2011 9:48 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sty 11, 2005 3:21 pm
Posty: 245
Lokalizacja: Tychy
Witam
Odnośnie przewodów to mogę podpowiedzieć, że warto się rozejrzeć za zakładam dorabiającym przewody.
Ja wymieniłem na stalowe, wyglądają identycznie jak oryginały. Z tego co wiem to nawet w mercedesie korzystają z usług tego człowieka. A przewody dorabiałem bo oryginalne zamówione pod nr vin samochodu były za krótkie.

Pozdrawiam
Adam

_________________
obecnie w202 c220 kombi automat
ex.MB124 300TD turbo w automacie R.I.P.
ex.MB123 240TD


Na górę
Post: czw sie 25, 2011 11:00 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
diablos25 pisze:
Podrzuc przykladowe ceny prosze. [zlosnikz]


Zasilenie i powrót chyba jakieś 300 zł, ale to było trochę czasu temu, także pewny jestem tylko tych dwóch zer na końcu.

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
Post: pt sie 26, 2011 11:13 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Posty: 197
Lokalizacja: Poznań
Zależy o które przewody Ci chodzi:
- te od regulatora do gruszek ( z drutem w środku) - proponuję kupić nowe w ASO;
- te od gruszek do siłownika oraz zasilający i powrót - końcówki wykorzystujesz ze starych - kupujesz rurki stalowe z metra o identycznej średnicy, stare końcówki obcinasz około 5 cm przed końcem, zakładasz tulejkę zewnętrzną i spawasz z nową rurką i gotowe.
Jak chcesz rurki stalowe zabezpieczyć możesz w sklepie z elektroniką kupić koszulki termokurczliwe o ciut większej średnicy i po całości je założyć na rurki stalowe - i zabezpieczenie antykorozyjne jak ta lala :lol:
pozdro
remi

_________________
Suzuki Liana 1.6 '2004
[u]Mazda Premacy 2.0 DiTD '1999[/u]
124 300 TDTurbo '1991 - ex
Daihatsu Move L601 '1997 - ex
‘DEMON PRĘDKOŚCI’ W123’ 200D - ex


Na górę
Post: sob sie 27, 2011 12:23 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 572
Lokalizacja: Warlubie
Bede dorabial.decyzja zapadła. Tylko zastanawia mnie po co kombinowac ze stalowymi skoro miedz wiecej wytrzyma. Dorobie miedziane . A jak cos bedzie bardzo nie tak to wyje...........e to nivo i wsadze zwykla gazowke na tyl. Nie ma sensu pakowac tysiecy zlotych w stary uklad w ktorym za chwile znow moze cos pasc.

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
Post: sob sie 27, 2011 12:28 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Ja bym też wkładał miedziane, ostatnio nawet kupiłem sobie maszynkę do zagniatania przewodów.
Ja bym inwestował w Nivo - kombi bez tego wynalazku to pomyłka czy MB czy inny. Chyba, że go zezłomujesz albo opchniesz a nabywca się nie zniechęci.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Post: pn sie 29, 2011 11:29 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 572
Lokalizacja: Warlubie
Dzis wywalilem wszystkie przewody spod auta. Bylo ciekawie. Jak ja tam wloze nowe to narazie nie wiem. Masakra jakas to nivo.

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
Post: wt sie 30, 2011 8:36 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 572
Lokalizacja: Warlubie
Tak sobie mysle ze skoro mam juz wszystko rozebrane i pomierzone i bede dorabial dla siebie to moze jest ktos chetny na taki zestawik. Robie to w miedzi , wstawie tez te druty dlawiace w te male rurki, mysle ze bedzie jak oryginal. Jakby ktos byl zainteresowany to na priv prosze.

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
Post: ndz wrz 11, 2011 3:33 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 572
Lokalizacja: Warlubie
Zrobione i działa wysmienicie, wiec po co przeplacac za orginaly? Laczny koszt nie liczac mojej robocizny to z gorka 300 zł a wymienilem nie tylko wszystkie przwody ale i ciegno łaczace stabilizator z regulatorem(cena nowego to 150 zł z orginalu koszt wlasnej produjcji niczym nie odbiegajacy od orginalu to 26 zł-roznice widac golym okiem).Takze koledzy , .............................trza kombinowac a duzo PLN-ow w kieszonce zostaje.

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
Post: pn wrz 12, 2011 10:34 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
No i satysfakcja gwarantowana! [zlosnikok]

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl