no to ja przy okazji opiszę swój samochód...
jak się jeździ samochodem codziennie wszystko jest ok...
ale jak postoi dwa-trzy dni, to się zaczyna...
pod odpaleniu wszystko ok dopóki nie dojdzie do temperatury ok.82stopnie... wtedy zaczyna tracić delikatnie moc na wolnych obrotach, trzęsie na wolnych obrotach itd. ale delikatnie... jeśli wtedy się go wyłączy, ciężko go potem zapalić - zapala za 3-4 razem...
ale jeśli się go rozjeździ, przegoni porządnie na wyższych obrotach i samochód dojdzie do 90 stopni lub wyżej wszystko wraca do normy i potem jest już ok...
ostatnio wymieniony moduł zapłonu, podciśnienia na silniku, sprawdzona wiązka przepływomierza, sprawdzona przepustnica, bo dawała nieprawidłowe sygnały, ale jest już ok... przejrzany i wyczyszczony układ wysokie napięcia... i nic nie wskazuje, żeby coś było nie tak...
jak się już go rozjeździ, to potem wszystko jest ok, dopóki auto znowu nie postoi kilka dni...
ewentualnie jeśli ktoś ma kable wysokiego napięcia (używane, ale sprawne) na zbyciu w celu sprawdzenia mojego auta, bo ten element jeszcze podejrzewam, to chętnie kupię...
_________________ MB W140 500SE '94
|