MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt wrz 12, 2025 2:49 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: ndz mar 13, 2011 6:38 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 11, 2007 2:09 pm
Posty: 168
Czy ten nastawni EHA da sie wyregulowac ? po wymianie, przejechaniu i rozgrzaniu przyspieszenie wzroslo znacznie, jednak przyspiesza nieco nierowno, a na wolnych i rozgrzanym potrafi spasc ponizej 5 obrotow,,, to juz chyba wszystko jasne, EHA. na starym szedl rowno ale slabo, na tym idzie duzo lepiej ale spadaja czasem obr...

_________________
W210 320 CDI Avantgarde
W124 3.0 B 91r ex
W124 300 D 89r ex
W124 300 TDT 89r ex


Na górę
Post: pn mar 14, 2011 12:05 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 11, 2007 2:09 pm
Posty: 168
teraz to juz wszystko sie popier..... odmienilem nastawnik EHA a napiecie miedzy 3-5pinem zamiast spadac i chodzic tak jak bylo ustawione (4-6V) to rosnie do 13V i koniec, brak reakcji na regulacje CO co to do diabla sie porobilo....podmienilem tylko i odmienilem EHA i juz sie porozstrajalo, nawet na potencjometrze sie zrobilo 0,55V grrrrrrrrrrrr........

_________________
W210 320 CDI Avantgarde
W124 3.0 B 91r ex
W124 300 D 89r ex
W124 300 TDT 89r ex


Na górę
Post: pn mar 14, 2011 4:45 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 11, 2007 2:09 pm
Posty: 168
zdechla sonda, stad chyba te 13v, brak reakcji na srube CO i zwariowane napiecie miedzy 3-5pinem, zaczela stukac, tak co ok 2sec gloosno cyka w srodku wrazenie jakby kto pukal od dolu w podloge ;p co to za produkcje w tych czasach zeby nowa boschowska sonda pol roczna padla...

_________________
W210 320 CDI Avantgarde
W124 3.0 B 91r ex
W124 300 D 89r ex
W124 300 TDT 89r ex


Na górę
Post: śr mar 16, 2011 6:09 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Sonda jakby padła to byś miał 50% wypełnienia.Po zmianie eha zmienił się skład mieszanki na uboższą (stąd wzrastające napięcie na gnieździe do 13V).Pokręć imbusem w prawo i mierz wypełnienie w tym czasie.Czasem jest to pół obrotu czasem jeden po prostu kręć aż ustawisz.Potem jak już wypełnienie będzie chodzić ok to sprawdź potencjometr - napięcie.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Post: śr mar 16, 2011 9:57 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 11, 2007 2:09 pm
Posty: 168
sonda tez zdechla, po jej wyjeciu lata w niej ceramika i wypadly okruchy,,, juz jest nowa i wyregulowane wszystko, przyspieszenie wzroslo ale nie tego oczekiwalem wiec obstawiam nastawnik EHA do regulacji...

_________________
W210 320 CDI Avantgarde
W124 3.0 B 91r ex
W124 300 D 89r ex
W124 300 TDT 89r ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl