MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt wrz 12, 2025 6:16 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
Post: pt lut 18, 2011 9:35 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 10:40 pm
Posty: 621
Lokalizacja: pogranicze DLW i DJE
Kacper Kasperkiewicz pisze:
miał być jest i będzie zawsze samochodem DROGIM i PRESTIŻOWYM.


[hihi]

_________________
Samochody się psują. Nasze rzadziej niż inne.
'87 300TDT & '88 300TDT & '90 300TDT


Na górę
Post: sob lut 19, 2011 3:49 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Waciak pisze:
Kupiłem teraz 300CE z instalacją II generacji.
Zero problemów.
Co prawda od razu wymieniłem układ zapłonowy na nowy, cewka-kopułka-palec-przewody i świece.
Za całość (wszystko Beru i Bosch 745 pln-Dzięki Bruno ;) )
Na trasie pali ok.11-12l/100km LPG
Kuchenka nad klapą.
To już trzeci zagazowany mercedes i z żadnym nie było problemów.
Po prostu trzeba dbać o wysokie napięcie i raz na dwa miesiące jeżdżę na analizator spalin do gazowników (20pln)
Ja tam sobie LPG chwalę.


Taka jest prawda z gazem do M-103.
Mi pali od 10 l. w trasie do 90 km/h, do 26 w mieście zimą w śniegu na krótkich trasach.

Szczelny dolot dobry prąd i najlepiej blos.
Sa oczywiście klasyki tylko do spoglądania na nie, ale ja używam na co dzien do jazdy , a nie spoglądania jak stoi w garażu , bo jeździ drożej od taksówki.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: sob lut 19, 2011 4:30 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lis 20, 2004 6:02 pm
Posty: 1919
Numer GG: 12453483
Lokalizacja: Warszawskie Jelonki
Ja również.
Kupiłem go Klarze 2 tygodnie temu i w ,,ramach testów" zrobiłem ponad 1000 km :)
Gdybym był bogatszy pewnie jeździłbym na benzynie.
Ale nie jestem a mam chęć pobujać się 3-litrowym silnikiem.


Na górę
Post: sob lut 19, 2011 4:33 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
dokładnie, ktoś to wymyślił dla oszczędności, nie rozumiem natomiast ludzi którzy mówią że trzeba mieć kasę żeby bujać się takim autem, bo gaz to blee, a zamiast tego w ciągu tygodnia jeździ seicento z LPG a raz w tygodniu może dwa buja się mercem na benzynie i liczy ile km może zrobić w tym tygodniu

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
Post: sob lut 19, 2011 6:42 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 01, 2009 3:39 pm
Posty: 265
Lokalizacja: Wołomin się kłania
Ja od siebie muszę powiedzieć, że trochę mnie boli że moje autko śmiga na LPG, ale niedawno uzmysłowiłem sobie przypadkiem że gdyby nie ta instalacja którą wsadził poprzedni właściciel, jako młody chłopak nie wpadłbym w ten szał który mnie pochłonął, dlatego nie żałuje że jest coś takiego i u mnie sprawuje się bez żadnych problemów chociaż motor zdecydowanie mniejszy i na gaźniku.

_________________
MERCEDES W123 250 M123 SEDAN 80r
MERCEDES W 124 250D SEDAN 91r
MERCEDES 308D "KACZKA" LONG 91r


Na górę
Post: ndz lut 27, 2011 12:22 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
V8 na gazie -da się zrobić. Jeżdżę na co dzień takim autem -pewnie już ponad 40tys km. Mam IIgen. z mikserem nad przepustnicą i kompensacją (jak Koledzy pisali...). Zmieniam świece razem z olejem, co 10 tyś i raz, 2 razy do roku kontroluje szczelność dolotu -co miedzy in. widać także po ekonomizerze na wolnych (podobnie jak wypadające zapłony). Poza tym raz na rok kontrola składu wolnych obrotów (obowiązkowo przy wymianie filtra powietrza) i auto jest bezobsługowe, bo o skład mieszanki dba sonda lambda. Z wolnymi obrotami nie ma problemu stoją na 700.
Jest jedno ale -ciężko dobrać tak mikser aby auto jechało super na benzynie i gazie -z reguły trzeba się zdecydować co ma mieć lepsze osiągi. No i spece od wtrysku jak widza mikser w kaloszu to mówią -kto panu to zakładał to nie ma prawa chodzić; nie wiem jakie ma prawa ale chodzi ;).
Moja Smoka wciąga poniżej 13lpg -trasa do 120km/h, 16,5l przy 160km/h, 20l przy 200km/h, miasto 20-22-do 25l.

Pozdrawiam
js

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
Post: ndz lut 27, 2011 7:04 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
http://lpg-forum.pl polecam
uważam że jeśli ktoś ma to zrobić to jakiś monter z tam tąd - zapytaj koniecznie, doradzą gdzie, na jakich podzespołach i czy się da. Kilku kolegów z forum (m.in. Ja) zanim założyliśmy Lpg tam uzyskaliśmy niezbędne info i dzięki temu zaoszczędziłem sobie wielu problemów i kosztów. Polecam.

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
Post: ndz lut 27, 2011 8:00 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
mojojojo13 pisze:
http://lpg-forum.pl polecam
Kilku kolegów z forum (m.in. Ja) zanim założyliśmy Lpg tam uzyskaliśmy niezbędne info i dzięki temu zaoszczędziłem sobie wielu problemów i kosztów. Polecam.


Ja rowniez :)
Polecam to forum - kopalnia fachowej wiedzy - doradza co zalozyc i u kogo zeby grało...

A propo instalki do M117 to powtorze - 3 generacja np. IGS Landi rozwiazuje problem, wada jest cena - do V8 ok. 6k... Widzialem rowniez SECa 560 na 3 gen. Tartarini i tez chodzil bdb...

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
Post: pn lut 28, 2011 7:25 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1205
Powiem wam że nigdy więcej mam w Audi s4 2,2 turbo i jezdzi ale też denerwuje. raz w roku trzeba pojechać do mechanika na ustawienie komputera czyszczenie wtrysków oraz parownika co owocuje 200 zł + caly dzien w plecy ,starsze auta tak jak najbardziej ale np. w 201 1,8 nie dawał rady .Pozdrawiam


Na górę
Post: pn lut 28, 2011 7:32 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lis 20, 2004 6:02 pm
Posty: 1919
Numer GG: 12453483
Lokalizacja: Warszawskie Jelonki
To jest 16,66 pln miesięcznie.
Rzeczywiście strasznie denerwujące i kosztowne. Raz na 365 dni.
Rozumując takim tokiem, to wymiana oleju, świec, klocków hamulcowych i innych filtrów też jest denerwująca.


Na górę
Post: sob mar 05, 2011 10:49 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: sob mar 05, 2011 10:27 pm
Posty: 1
Witam na wstępie chciałem się przywitać, do tej pory jedynie regularnie czytałem to forum i nic nie pisałem :)
Jeżeli chodzi o instalację gazu to ja u siebie mam III generację Tartarinii podejrzewam że kolega Trocin widział to w moim aucie.
Auto jeździ bez problemu średnie spalanie trasa/miasto 16/20 l .
Auto kupiłem już z tą instalacją i na początku nie byłem przekonany do gazu miałem zamiar ją zdemontować, ale jazda na gazie nie różni się zupełnie od jazdy na benzynie a oszczędność spora.

Mieszkam 38 km od miejsca pracy więc dla mnie jest to dość znacząca różnica przy obecnych cenach paliwa.

_________________
W126 560 SEC


Na górę
Post: pn mar 07, 2011 6:41 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Potwierdzam widzialem :) rzadko sie zdarza zobaczyc taka porzadna instalke w 126...

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl