Navitt pisze:
.... warto pamiętać że to ciężkie samochody i wartości spalania będą zależeć od sposobu jazdy, stanu auta, jakości paliwa.Mój silniczek C140 500 w Krakowskich korkach spali 16-17l ale potrafi w podobnych warunkach spalić 25l(dynamiczna jazda),
trasa 12 do 14l.
Święte słowa. Jeśli mimo naszych wyobrażeń o nienagannej naszej technice jazdy auto spala za dużo. Należy zmienić: auto, gaźnik lub paliwo.

Niech to będzie żart, ale spróbuj pojeździć "techniką" bez hamulców tzn używaj ich wyłącznie do łagodnego zatrzymania się. Zacznij treningi na dużym pustym placu wcześniej wyznaczając sobie na nim punkty postoju w różnych od siebie odległościach. Na początek staraj się dojeżdżać do nich bez hamowania aż do precyzyjnego zatrzymana się. Zobaczysz jak się zdziwisz, że Twój samochód potrafi tak ruszyć z miejsca i zatrzymać się, że nawet okrągły przedmiocik umieszczony w kabinie koło kierowcy nie przetoczy się a jednak będziesz jechał i zatrzymywał się dokładnie tam gdzie chcesz

Po co więc "gazować" i walić po "hamach" do dechy?