MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw wrz 11, 2025 10:25 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt wrz 14, 2010 4:43 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Witam ! Słyszałem coś o możliwości diagnozy uszkodzeń poprzez wybłyskanie diodą ,moje pytanie -jak i czym można to zrobić( dioda i opornik ? ) gdzie trzeba się wpiąć (w które piny w gnieżdzie diagnostycznym ) i jak rozszyfrować co jest uszkodzone, tzn.co oznacza dana ilość błysków ?
Może było już tu na forum coś na ten temat,ale jakoś nie mogę odkopać,jeśli było proszę o naprowadzenie na wątek !

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Ostatnio zmieniony wt wrz 14, 2010 7:21 pm przez czarek12, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: wt wrz 14, 2010 6:00 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Wyblyskac KE powiadasz...

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Post: wt wrz 14, 2010 7:27 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
No może żle to sformułowałem, ale ogólnie chodzi o wybłyskanie tzw. błędów !

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
Post: wt wrz 14, 2010 8:17 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 05, 2009 9:43 pm
Posty: 130
W KE to niemożliwe. Można "sprawdzić" błędy na podstawie współczynnika wypełnienia sygnału. Poszukaj wątku o regulacji KE. Tam było wszystko.

Błędy można wybłyskiwać w silnikach m104 i m111 - wtrysk HFM-SFI


Na górę
Post: wt wrz 14, 2010 9:24 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Wybłyskac można bardzo specyficzne sterowniki KE. Wiem, że istniały takie w ostatnich seriach aut z KE na rynek USA-CA i CH.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl