munich pisze:
pisałem o silniku WOLNOSSĄCYM....
Hehe, wiem - ale skąd założenie, że chcę to wstawiać do wolnossącego?
Cały czas piszę, że rezonanse nie są dla mnie istotne
![[jezyk5]](./images/smilies/jezyk5.gif)
z góry zakładasz, że jestem rzeźbiarzem?
KamilKamil pisze:
co ta za projekt ? Może założysz jakiś temat ??
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
Jak będzie co opisywać to założę, u mnie czasem wystepuje słomiany zapał i mi mija, czasem projekty realizuję latami, czasem utykają z braku czasu.
Ten już się kręci w głowie i na papierze od przeszło roku i pewnie drugie tyle potrwa albo lepiej nim się skończy. Teraz budowa domu wyjęła mi z życiorysu kilka dobrych miesięcy - właśnie zszedłem z drabiny bo kładłem kabel do sterowania pompami w kotłowni...
A tak po prawdzie, MS gotowy - czeka na zamontowanie w samochodzie.
Kolektor ssący z rozwierconymi gniazdami i tuleje z teflonu pod elektryczne wtryski czeka. Przepustnica przerobiona do zamontowania TPS - leży.
Kupiłem turbosprężarki i głowię się nad wydechem.
Ale to nie jest problem, prawdziwy problem to jest: gdzie zamontować chłodnicę vel intercooler w 190E 2.6
![[buu]](./images/smilies/buu.gif)
już tydzień się patrzę od spodu na samochód i nic nie wykumałem sensownego. Nie ma gdzie palca wcisnąć - albo trzeba dawać rury o długości tych z petrochemii płock do mościsk.
Zamocowania sprężarek to też nie lada wyczyn. Jakbym miał 124 to bym był szczęśliwym posiadaczem auta które wozi sobie wystarczającą ilość powietrza pod maską.