MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw wrz 11, 2025 4:57 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr lut 03, 2010 11:21 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 12, 2008 9:27 pm
Posty: 207
Numer GG: 4377992
Lokalizacja: [ DDZ ] DOLNOŚLĄSKIE - LONDYN
witam mam problem z c-klasą silnik 2l benzyna na wtrysku ,nierówno pracuje na wolnych obrotach a gdy się nagrzeje przygasa na wolnych jakby miał zgasnąć ,ale jednak obroty podskakują i silnik nadal pracuje z tym że co kilka minut to się pojawia z powrotem. I jeszcze jedno ,silnik przy 4,5tys obrotów(rpm) zaczyna przerywać jakby odcinało mu paliwo,ewentualnie miał jakby blokadę obrotów coś jak w automacie ,choć to zwykła manualna skrzynia ,silnik podczas jazdy kompletnie nie ma mocy.jakie są wasze sugestie ...czy morze ktoś miał taki przypadek?gdzie szukać jak na razie zmieniłem świece,jutro wywalam filtr paliwa i zakładam nowy,ale czuje ze to morze być albo rozdzielacz paliwa ,albo CAT-alizator- Sam już nie wiem,kompletnie zgłupiałem
czekam na wasze spostrzeżenia .pozdrawiam

_________________
W115 PULLMAN 240D 75r aut. RHD
W123 PULLMAN 300D 84r aut. LHD
W123 250 78r aut,123 240 78r,123 240
Bus 207 79,208/312 sprint,W202 C200
E38 BMW 754IL,E38 730IA,E32 730IA/E28 [b]M[/b]535IA
SUBARU LEGACY 2,5/3xVW CADDY
NIE TRZEBA BYĆ ASTRONOMEM BY KOCHAĆ GWIAZDY


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 04, 2010 12:04 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 08, 2008 7:14 pm
Posty: 557
Przepływomierz
przepustnica
gasgeber

tylko komp i sprawdzac

_________________
[URL=https://za10groszy.pl/start/496330124/index.html]Wszystko za 10 groszy ![/URL]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 30, 2010 6:56 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 12, 2008 9:27 pm
Posty: 207
Numer GG: 4377992
Lokalizacja: [ DDZ ] DOLNOŚLĄSKIE - LONDYN
WITAM ,NA CAŁE SZCZĘŚCIE OBESZŁO SIĘ BEZ KOMpUTERA ,i przewalania wszystkich części, i całe szczęście trafiłem przypadkiem ,otóż inżynierowie w 202 zamontowali sobie nie 1 cewkę wysokiego napięcia a 2 po 2 kable na świece zamiast 1 na 4 świeczki-poronione naprawdę z tymi 2 cewkami ale w sumie zmian 1 cewki i autko znów śmiga po staremu :)

_________________
W115 PULLMAN 240D 75r aut. RHD
W123 PULLMAN 300D 84r aut. LHD
W123 250 78r aut,123 240 78r,123 240
Bus 207 79,208/312 sprint,W202 C200
E38 BMW 754IL,E38 730IA,E32 730IA/E28 [b]M[/b]535IA
SUBARU LEGACY 2,5/3xVW CADDY
NIE TRZEBA BYĆ ASTRONOMEM BY KOCHAĆ GWIAZDY


Na górę
Post: czw sie 05, 2010 6:13 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 12, 2008 9:27 pm
Posty: 207
Numer GG: 4377992
Lokalizacja: [ DDZ ] DOLNOŚLĄSKIE - LONDYN
Problem powrócił ;-( .Silnik pali tylko na 2 cylindry i nie wiem kompletnie co jest.Zasilanie na cewki idzie. 1 z cewek podaje iskrę na 2 cylindry a druga cewka nie reaguje (zmiana cewek nic nie pomogła )nadal te same objawy.
Nawet diagnostyka komp. nic nie wykazała.Silnik jak chodził tak dalej pracuje tylko na 2 gary
wymienione zostały
* kable
* świece
* obydwie cewki
jest to poj. 2l benzyna z 96r układ zapłonowy bosch ,poszukuje jeszcze informacji gdzie można znaleźć moduł zapłonu ewent. jak on wygląda i gdzie go szukać bo być morze to on jest wadliwy,(a raczej na pewno?) ,lub proszę o jakąś podpowiedź?morze to jakiś czujnik,czy inne podobne ustrojstwo siadło i z tąd brak tej iskry,Nie wiem już sam?opieram się już tylko na domysłach,i szukam po omacku.Dodam jeszcze że silnika na tych 2 cyl. dochodzi tylko do ok 3,5 tyś obrotów i zaczyna równo przerywać tak jakby odcinało mu zapłon?Czekam na wskazówki i porady

_________________
W115 PULLMAN 240D 75r aut. RHD
W123 PULLMAN 300D 84r aut. LHD
W123 250 78r aut,123 240 78r,123 240
Bus 207 79,208/312 sprint,W202 C200
E38 BMW 754IL,E38 730IA,E32 730IA/E28 [b]M[/b]535IA
SUBARU LEGACY 2,5/3xVW CADDY
NIE TRZEBA BYĆ ASTRONOMEM BY KOCHAĆ GWIAZDY


Na górę
Post: pn sie 09, 2010 11:01 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 12, 2008 9:27 pm
Posty: 207
Numer GG: 4377992
Lokalizacja: [ DDZ ] DOLNOŚLĄSKIE - LONDYN
I NADAL NIC.KILKA DNI SPĘDZONYCH PRZY MERCU ,I ŻADNEGO REZULTATU ,ISKRY JAK NIE BYŁO NA jednej Z dwóch cewek tak niem nadal,nie wiem kompletnie co z tą gwiazdeczka się dzieje>? :-( może coś ? ktoś ? z forumowiczów wie.... co może go boleć...

_________________
W115 PULLMAN 240D 75r aut. RHD
W123 PULLMAN 300D 84r aut. LHD
W123 250 78r aut,123 240 78r,123 240
Bus 207 79,208/312 sprint,W202 C200
E38 BMW 754IL,E38 730IA,E32 730IA/E28 [b]M[/b]535IA
SUBARU LEGACY 2,5/3xVW CADDY
NIE TRZEBA BYĆ ASTRONOMEM BY KOCHAĆ GWIAZDY


Na górę
Post: wt sie 17, 2010 11:38 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1724
Temat powszechnie znanyw silniku M111 2.0 ,moduł zapłonu do wymiany .Standardowe 2 usterki ,jedna ,brak iskry na 1 cewkę czyli na 2 cylindry ,a drugie uszkodzenie MAP sensora w tym module (można naprawić).Niestety musisz kupić nowy moduł ,a to koszt około 800-1300zł ,oczywiscie uzywka.

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO
MB artykuły prasowe cz1
MB artykuły prasowe cz2


Na górę
Post: śr sie 18, 2010 10:26 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 12, 2008 9:27 pm
Posty: 207
Numer GG: 4377992
Lokalizacja: [ DDZ ] DOLNOŚLĄSKIE - LONDYN
A JUŻ NIE WIERZYŁEM ŻE KTOKOLWIEK NAPISZE,W TYM TEMACIE.SERDECZNE DZIĘKI
VALENTINE123
Cytuj:
a drugie uszkodzenie MAP sensora w tym module (można naprawić).Niestety musisz kupić nowy moduł ,a to koszt około 800-1300zł ,oczywiscie uzywka.


a co to jest ten,,MAP''sensor ,za co on jest odpowiedzialny,
Sprawdzałem ceny na Alle.. i tego się obawiałem że będę musiał ok 1000 zł wywalić ,ale skoro trzeba.Tu bardziej się martwię tym że nie ma za wiele modułu z BOSCH w większości to SIEMENS, i szukanie po numerach.. jak na razie znalazłem 1 ,ale było za późno-sprzedany ,a cena nowego to prawie 1000 Funtów,ciekaw jestem ile w ASO w Polsce by za to zaśpiewali...choć koszt tej części nowej tu w Anglii przewyższa wartość auta,więc jak nie znajdę używki - kalkulacja będzie brutalnie prosta...na części go wyślę do PL

_________________
W115 PULLMAN 240D 75r aut. RHD
W123 PULLMAN 300D 84r aut. LHD
W123 250 78r aut,123 240 78r,123 240
Bus 207 79,208/312 sprint,W202 C200
E38 BMW 754IL,E38 730IA,E32 730IA/E28 [b]M[/b]535IA
SUBARU LEGACY 2,5/3xVW CADDY
NIE TRZEBA BYĆ ASTRONOMEM BY KOCHAĆ GWIAZDY


Na górę
Post: śr sie 18, 2010 5:26 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1724
Map sensor mierzy podcisnienie w kolektorze dolotowym ,stąd ta rurka która idzie do modułu zapłonu .W tym silniku nie ma przepływomierza więc żeby komputer silnika wiedział ile jest zasysanego powietrza to mierzy podcisnienie .
Niestety w Twoim przypadku nie jest uszkodzony ten czujnik ,bo nie pali na 2 gary.To czy Siemens czy Bosch nie ma znaczenia ,wazny jest numer .Jak masz numer zaczynający sie na 018 to moduł jest z immobilizerem ,a jak z 015 to bez immo.

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO

MB artykuły prasowe cz1

MB artykuły prasowe cz2


Na górę
Post: śr sie 18, 2010 5:30 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
To czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym, dzięki niemu sterownik m.in. opóźnia lub przyspiesza zapłon. widocznie w mercedesie jest wbudowany w sterownik silnika, do sterownika idzie tylko przewód podcisnienia z kolektora.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: wt sie 24, 2010 2:04 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt wrz 05, 2006 6:14 pm
Posty: 149
Lokalizacja: DęBLIN obecnie Wa-wa Bemowo
Ja przeżywałem taka usterke u mnie w M104, poszła końcówka mocy na kompie czyli sterowniku silnika i nie chodził na dwa garki bo nie dostawał sterowania impulsem z kompa, podjechałem do Grabowskiego w Piasecznie i naprawił, ogólnie grubsza robota bo nie zawsze pali sie tylko komp ale niektóre inne rzeczy też i wtedy drogo wychodzi a wszystkiemu winna wiązka :( temat powszechnie zanany w tych silnikach.

_________________
W 124 E320 COUPE 93' SPRZEDAM
KTM 950 ADVENTURE - na pomarańczowej stronie mocy :)
EX:W 123 240D 77' fajnie się wspomina :)
EX:KTM 520EXC, KTM LC4 620 SC, JUNAK M10 63',YAMAHA XT 600 Z TENERE 86', YAMAHA XTZ 750 SUPER TENERE


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl