Hello
Silnik gdzies ciagnie lewe powietrze i to na grande.
Byc moze masz padniete servo od hamulcow - nieszczelna membrana, wiec nie ma wspomagania i silnik dziwnie pracuje, bo dostaje lewe powietrze. Ale to tylko jedna z wielu hipotez.
Nieszczelnosc nie jest duza, i jak sie go przygazuje, to czesciowo mu to ustepuje (powietrze z przecieku nie jest w stanie zrownowazyc podcisnienia - o ile to zdanie ma sens
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
).
Zanim zrobisz cos istotnego, np. wymontujesz serwo, dobrze by bylo sprawdzic dokladnie gdzie leci. Np. odkrec rurke pomiedzy servem a kolektorem ssacym, zatkaj dobrze przy kolektorze i sprawdz co z silnikiem. Jezeli bedzie ok, to znak, ze to serwo. Jezeli nie - trzeba bedie szukac gdzies indziej. (Uwaga - z odlaczona ta rurka na 100% nie bedzie wspomagania hamulcow). W dalszej diagnostyce dobrze jest sie uzbroic w pompke z manometrem, cisnieniomierz do podcisnienia (i jeszcze lepiej mala, reczna pompke prozniowa). Niektorzy proponuja tez wode z mydlem, ale szukamy przeciekow podcisnienia i nie wyobrazam sobie gdzie te banki mialy by sie robic
Jezeli cos wyraznie zaczelo szumiec, to trzeba to miejsce odszukac i mu sie przyjrzec - byc moze to wlasnie to.
_________________
<b><font size=-1 color=yellow>Szymon</font></b>
<font size=-2 color=00BB00>W116 280SE</font>
<font size=-2>
http://mb.vsa.com.pl </font>