MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 9:38 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz wrz 06, 2009 9:40 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:19 pm
Posty: 633
Lokalizacja: ZSZ
Jak w temacie - jak w fabryce, blacha na zakładkę z tym że spawana punktowo zamiast zgrzewania, jak to zabezpieczyć (przed spawaniem, strony przylegające)?

P.S. szukajki już użyłem :)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 06, 2009 11:45 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz paź 09, 2005 1:28 pm
Posty: 1004
Lokalizacja: Pleszew
cynowanie jest najskuteczniejsze


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 06, 2009 1:46 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Ale po spawaniu z cynku w tym miejscu nic nie zostanie.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 06, 2009 2:31 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Cynowanie, a nie cynkowanie. Cynowanie ma zastosowanie do spawów ciągłych, np. przy spawaniu elementów poszycia, podłogi, wstawianiu progów, albo przy wyrównywaniu nierówności zamiast szpachli. Przy łaczeniu punktowym blach na zakładkę łączenie blach zabezpiecza sie masą uszczelniającą, często widoczną np. po otwarciu klapy bagażnika w wielu autach, tak uszczelniane sa zgrzeiny np. tylnych błotników.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 06, 2009 4:56 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
No tak, zle przeczytalem, ale tym bardziej z cyny nic nie zostanie w miejscu spawania?! Przy lutowaniu laczenia juz zespawanego resztki kwasu pozostale wewnatrz zrobia jeszcze gorsze spustoszenia niz sama woda (trzeba je dobrze zobojetnic i wysuszyc).

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 07, 2009 7:50 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:19 pm
Posty: 633
Lokalizacja: ZSZ
Czyli nie ma niczego takiego co by zostało chociaż w poblizu punktów spawu?


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 07, 2009 5:31 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Właśnie dlatego przy łaczeniu blach na zakładkę producenci stosuja zgrzewanie, które nie powoduje przegrzania blachy. Ale myslę, że jak zastosujesz dobry grunt, masę uszczelniającą, podkład, bedzie ok.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 07, 2009 6:46 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Popytaj w zakladach zabezpieczajacych podwozia - oni stosuja specjalne kity/szpachle do takich laczen. Mozna tez napuscic srodkiem do profili (o dobrej pentracji) a pizniej to zakitowac i pomalowac (tylko trzeba dobrze z zewnat srodek do profili wyczyswcic)

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl