MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz cze 29, 2025 7:05 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ratunku2
Post: czw paź 23, 2003 1:50 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
Mercedesiarze kochani wielka prosba o rade.Opisalem niedawno swoje problemy z W123 240D.Sprawa dalej sie ciagnie ale ma niesamowite rozwiazanie.Poczytajcie i doradzcie co zrobic.Odstawilem do mechanika ten zmierzyl cisnienie i stwierdzil 8Bar i powiedzial ze to bedzie b.droga naprawa zebym poszukal tanszego zakladu.Dzisiaj pojechalem i chcialem go zabrac na parking i szukac innego zakladu facet jednak zaproponowal mi inne rozwiazanie on znajdzie mi inny silnik z malym przebiegiem i wymieni na ten inny za .... ceny moze nie podam ale bardzo atrakcyjna.
Obawialem sie ze moze chce mi rabnac moj motor ale zaproponowal ze wsadzi mi stary silnik do bagaznika.Teraz najciekawsze ten nowy silnik na wg.niego 58000km przebiegu (z auta po wypadku) CO ROBIC!!!!???
Da mi rachunek na ten nowy.Ludzie pomocy.

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.
W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 23, 2003 2:08 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
8 bar??!!
z dnia na dzien?
ja bym to sprawdzil jeszcze raz, poza tym na 3 garkach tez powinien chodzic i odpalac wiec to chyba nie ten problem...
a jak dobry silnik, to zaladuj do bagaznika a swoj odpal na "pych" i do PL;)

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 23, 2003 2:21 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
Rozwiązanie może i spox tylko nieśmiale zapytam co z kwestią numerków na tej motorynce. Jakby na to nie patrzeć to się troszeczkę będą rózniły.

Na granicy Eleganccy Panowie Celnicy mogą tak od niechcenia sprawdzić numery. W Polsce już jest mniejszy problem (usługi w warsztacie kowalskim). Oczywiście do niczego nie namawiam. Sankcji z tytułu wykonania ww. strzału nie znam. Chyba, że oclisz sobie ten silniczek (opłat celnych i kwot w Wydz. Komunikacji nie znam) ale ten Twój mechanik musia mieć na ww. silnik jakieś papiery.

Sprawdź tą opcję pod kątem sytuacji prawnej i oceń sam czy warto jest ryzykować jeśli silnik jest "lewy".

Miłego główkowania [usmiech]

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 23, 2003 2:21 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
Zmiesci sie w bagazniku?

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.

W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 23, 2003 2:24 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
O tym juz gadalem dostane rachunek na ten silnik wiec go ocle.
Jak to inna sprawa bo jeszcze nie wiem jakie papierki musze miec na ten silnik.

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.

W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 23, 2003 2:27 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
a taka mala subtelna roznica jesli chodzi o wwoz silnika
czy nie istnieje roznica w wiezieniu silnika,a wjechaniu na nim?
ja bym cos kombinowal ze starym...
osobiscie nie zmienialbym motoru na obczyznie-niech inni sie wypowiedza

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 23, 2003 2:31 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
Irek pisze:
Zmiesci sie w bagazniku?


Zmiescic sie zmieści ale ja bym tego nie robił. Pozatym miałbym obawy co do wytrzymałości, taki silnik waży sporo.

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 23, 2003 2:38 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
Dzieki za konkrety.Chyba go zostawie.Teraz tylko jakie papiery potrzebuje?Wi e ktos cos na ten temat?

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.

W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 23, 2003 2:57 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Irek pisze:
Dzieki za konkrety.Chyba go zostawie.Teraz tylko jakie papiery potrzebuje?Wi e ktos cos na ten temat?


Na granicy placisz vat, jak masz druk ze jest wyprodukowany w kraju EU (EUR I, czy jakos tak), to nie placisz cla, inaczej 9%. Wartosc motoru wg. rachunku lub widzimisia czelnika. Przypilnuj, abys na dowodzie oclenia mial napisany jego numer. Pozniej tylko urzad komunikacji i po klopocie.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 23, 2003 3:42 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
Dzieki stary to naprawde dobra wiadomosc.
:)
Pierwsza od dluzszego czasu
:(

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.

W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 23, 2003 4:03 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 29, 2003 10:50 pm
Posty: 248
Lokalizacja: Świnoujście
a jak moge swoje 3 grosze,
jezeli nie chce Ci zapalic, to mozesz jeszcze sprobowac tak:
odkrecasz pokretlo recznej pompki paliwa i zostawiasz odkrecone.
I probujesz palic.
Oczywiscie, wczesniej przewody paliwowe musza byc odpowietrzone czyli:
odkrecasz wszystkie nakretki od wtryskow i pompujesz reczna pomka, az sie z kazdego przewodu poleje paliwo. Jak sie paliwo pojawi, to od razu zakrecasz.
Bez odpowietrzenia przewodow do wtryskow, nie ma szans zeby odpalil.

To pozostawienie odkreconej recznej pompki uruchamia jakis tam drugi obieg paliwa w pompie wtryskowej. U mnie zadzialalo kiedys, w dosc podobnych okolicznosciach.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 23, 2003 4:06 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
Dzieki bardzo.Nie zadzialalo bo przez przypadek raz zobaczylem ze po intensywnym pompowaniu nie zakrecilem pompki a zaczolem krecic rozrusznikiem.Teraz juz tylko fachowiec oby to sie udalo.

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.

W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 23, 2003 4:16 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 29, 2003 10:50 pm
Posty: 248
Lokalizacja: Świnoujście
no ale czy byly wtedy przewody odpowietrzone?


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 23, 2003 4:22 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
No jak to powiedziec nie wiem bo teraz nie kojarze momentu kiedy zapomnialem ta pompke zakrecic.Czy kiedy machalem chcac odpowietrzyc pompe wtryskowa czy kiedy przewody.Teraz to juz i tak za pozno bo jak zmierzyl to cisnienie to i tak ten problem by sie pojawil.Chociaz kto wie? Dzieki za pomoc.

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.

W123 200D


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl