MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 23, 2025 5:33 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt sty 04, 2008 4:43 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
Kałach jeśli jesteś zainteresowany kupnem ładnego materiału w postaci W123C to oferuję moje, co prawda niezgodne z VIN, ale wszelkich zkundlen dokonałem osobiście, a i tapicerki orginalne w garażu leżą, tyle że mój to 82r .
Cene mam dużo atrakcyjniejszą, a autko było robione 2lata temu bardzo solidnie przeze mnie osobiście, dla siebie nakladem okolo 15 K PLN.... za całe autko chce w okolicy 12-13 tys zł... poszukaj w moich postach są tam relacje z remontu itd.

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 05, 2008 12:43 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 10, 2005 12:34 pm
Posty: 254
Lokalizacja: Wrocław
JaKon, zapytanie poszło na GG.

_________________
ex W123, '82, 240D
ex W123, '82, 230E
ex W126, 84, 500SE
ex W124, '89 300D
ex W126, '88 300SE
ex W126, '87 300SDL
ex W126, '91 420 SEC
W107, '80 450SLC (w spółce ze szwagrem)
W123, '81 230CE (w spółce z żoną)
W163, ML 350


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 05, 2008 12:47 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
napisz PW bo gg chyba jest jakies stare tutaj...
NP: tutaj masz linki
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=12892&highlight=%2A123%2A
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=11015&highlight=%2A123%2A
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=9564&highlight=%2A123%2A
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=9043&highlight=%2A123%2A
[url]http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=12383&postdays=0&postorder=asc&highlight=%2A123%2A&&start=15
[/url]

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 05, 2008 1:24 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 10, 2005 12:34 pm
Posty: 254
Lokalizacja: Wrocław
Poszła PW 8)

_________________
ex W123, '82, 240D
ex W123, '82, 230E
ex W126, 84, 500SE
ex W124, '89 300D
ex W126, '88 300SE
ex W126, '87 300SDL
ex W126, '91 420 SEC
W107, '80 450SLC (w spółce ze szwagrem)
W123, '81 230CE (w spółce z żoną)
W163, ML 350


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 07, 2008 10:13 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 10, 2005 12:34 pm
Posty: 254
Lokalizacja: Wrocław
Cytuj:
Jako, że jestem ze Stargardu mogę jutro podskoczyć i obadać


Watek chyba zaginał w akcji. [zlosnik]

_________________
ex W123, '82, 240D
ex W123, '82, 230E
ex W126, 84, 500SE
ex W124, '89 300D
ex W126, '88 300SE
ex W126, '87 300SDL
ex W126, '91 420 SEC
W107, '80 450SLC (w spółce ze szwagrem)
W123, '81 230CE (w spółce z żoną)
W163, ML 350


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 08, 2008 8:30 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt sie 21, 2007 6:35 pm
Posty: 574
Lokalizacja: Siemianowice
Waciak pisze:
Ciśnienie oleju w M110 na poziomie 1 jest jak najbardziej prawidłowe.

oczywiscie ale jest to jeszcze uzależnione od obrotów silnika, najważniejsze jest to , ze po delikatnym musnięciu gazu wskazówka ma od razu wedrowac na 3 i podczas jazdy np 60km/h te ciśnienie ma byc na poziomie 3.

Wracając do tematu to tapicerka w tej coupecie wyglada na zadbaną, a o taką teraz trudno szczególnie w I serii.

Pozdro

_________________
W 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 11, 2008 5:22 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 10, 2005 12:34 pm
Posty: 254
Lokalizacja: Wrocław
Zatem, przy okazji służbowej byłem i widziałem, przyznaję pobieżnie, te 280- tkę.

Cóż :-?, wóz jest ładny, śladów korozji nie zauważyłem. Według sprzedającego samochód byl malowany przed 1998 rokiem, on tylko zrobił polerkę lakieru.
Silnik suchy, przyjemnie mruczy, bez problemów z odpaleniem, trzyma odpowiednią temparaturę, a ciśnienie oleju po lekkim dodanu gazu wskakuje od razu na "3".
Skrzynia świetna, zmnienia biegi bez szemrania, przełożenia z "N" na "D" lub "R" bez jakichkolwiek szarpnięć, także na ciepłym oleju. [zlosnik]
Zawieszenie, nie mam się do czego przyczepić, mercedesowsko miękkie, bez stuków. Lekkie luzy na kierownicy.
Środek w istocie czysty i zadbany, fotele trochę za miękkie, ale to chyba normalna przypadłość I serii. (Nie ma podłokietnika ;) )
Ze słupków, z których wychodzą pasy "zeszło" pokrycie tapicerki, do doklejenia. Co mnie zastanowiło- tylne szyby nie mają korbek do otwierania, w tapicerce są dziury, ale nie wyczułem trzpieni do mocowania korb. Jest podejrzenie, że tylne szyby są nieotwieralne :o
Uszczelki w porządku, w czasie jazdy nie słychać szumów czy pisków. Szybie od strony pasażera trzeba "pomóc" przy zamykaniu.
Światła przygasają na wolnych obrotach, jaśnieją po dodaniu gazu.
Zatkane kanaliki odprowadzające wodę, klapa bagażnika aż ciężka od znajdującej się w niej wody. [zlosnik]
VIN: WDB12305012003077, do wzięcia za ok. 13.000 zł.

Zobaczyłem także 230-stkę. Blacharka ok, ale są braki poszczególnych cześci tylnego zderzaka, środek choć kolorystycznie nie najpiekniejszy, to jest zadbany, bez większych uszkodzeń. Pęknieta przednia szyba. Wozem nie jechałem, ale coś czuję, że silnik, pomimo, że bez trudu odpalił, delikatnie mówiąc nie jest najlepszy ;).
Chodzi jak średni diesel, na 3 cylindrach, ciśnienie na zimnym silniku ok 1, trzęsie się jak pralka Frania. Wozem nie jeździłem.
VIN: WDB 12324312019321
Jeśli któryś z Kolegów jest zainteresowany mam telefon bezpośrednio do właściciela.

No, Koledzy, teraz czekam na Wasze propozycje sprzedaży ładnej QP, poważnie szukam. [zlosnikz]

Kalach

_________________
ex W123, '82, 240D
ex W123, '82, 230E
ex W126, 84, 500SE
ex W124, '89 300D
ex W126, '88 300SE
ex W126, '87 300SDL
ex W126, '91 420 SEC
W107, '80 450SLC (w spółce ze szwagrem)
W123, '81 230CE (w spółce z żoną)
W163, ML 350


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 11, 2008 5:54 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 16, 2003 10:16 pm
Posty: 974
Lokalizacja: pomiędzy Legnicą a Wrocławiem
VIN: WDB12305012003077, do wzięcia za ok. 13.000 zł.

To co jest źle, marudo?

_________________
MB 123 200D '81, wersja taxi, podłokietnik, elektryczne lusterko - najsympatyczniejszy dieselek.
MB 123 230E, ASB i gaz 82 - dawca
Audi 100 2,3, ASB i gaz 91.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 11, 2008 8:21 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 10, 2005 12:34 pm
Posty: 254
Lokalizacja: Wrocław
Cytuj:
To co jest źle, marudo


No..., w zasadzie..., masz rację, ale:

1. Jeśli mam kassę mogę trochę pomarudzić,
2. Wolałbym jednak coś nowszego- inną nowszą serię W123 cupe,
3. Wóz ma być do codziennej jazdy, nie bardzo chciałbym aby palił 18l/100 km (tak jak ta 280C), a gaz do niej wstawić :-? jakoś nie wypada (no chyba, że ktoś na pozytwyne doświadczenia z gazem i gaźnikiem),
4. Najbardziej chciałbym (jak pewnie wielu) W123CD (ale do 20 tyś. ;) ), lub świetne nadwozie, z super wnętrzem i bezużytecznym silnikiem (wiadomo w jakim celu [zlosnik] )

Dość tej psychoanalizy.

_________________
ex W123, '82, 240D
ex W123, '82, 230E
ex W126, 84, 500SE
ex W124, '89 300D
ex W126, '88 300SE
ex W126, '87 300SDL
ex W126, '91 420 SEC
W107, '80 450SLC (w spółce ze szwagrem)
W123, '81 230CE (w spółce z żoną)
W163, ML 350


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 11, 2008 8:46 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lis 20, 2004 6:02 pm
Posty: 1919
Numer GG: 12453483
Lokalizacja: Warszawskie Jelonki
Człowieniu !!! Za 13000 PLN samochód w stanie jaki opisałeś to IGŁA !!!
Nie marudź bo możesz długo takiego nie znaleźć.
;)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 11, 2008 10:08 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
kalach pisze:
4. Najbardziej chciałbym (jak pewnie wielu) W123CD (ale do 20 tyś. ;) ), lub świetne nadwozie, z super wnętrzem i bezużytecznym silnikiem (wiadomo w jakim celu [zlosnik] )


Chyba pojawiła się 300CD na allegro tego samego gościa co 300CDT [cool]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 11, 2008 11:13 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
georem pisze:
Chyba pojawiła się 300CD na allegro tego samego gościa co 300CDT

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4171272
ale padło [szalone]
oni tam w USA wszystko załatają tą srebrną taśmą! :o

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 12, 2008 11:46 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 17, 2005 12:31 pm
Posty: 855
Lokalizacja: [ZGL]
kalach pisze:
Zobaczyłem także tę 230-stkę. Blacharka ok, ale są braki poszczególnych cześci tylnego zderzaka, środek choć kolorystycznie nie najpiekniejszy, to jest zadbany, bez większych uszkodzeń. Pęknieta przednia szyba. Wozem nie jechałem, ale coś czuję, że silnik, pomimo, że bez trudu odpalił, delikatnie mówiąc nie jest najlepszy .
Chodzi jak średni diesel, na 3 cylindrach, ciśnienie na zimnym silniku ok 1, trzęsie się jak pralka Frania. Wozem nie jeździłem.
VIN: WDB 12324312019321
Jeśli któryś z Kolegów jest zainteresowany mam telefon bezpośrednio do właściciela.

Też tą "kupę" oglądałem i potwierdzam opinię : auto malowane i niedługo zacznie puchnąć, silnik do wywalenia, skrzynia przeciąga, cholernie dużo usterek elektrycznych, biżuteria zgnita a na koniec właściciel który nie chce negocjować ponieważ: "kolega muuu powiedział żeby nawet 5 złotych z ceny nie opuszczał" żenada.

_________________
"Moto - Abc" 609 633 024

Mechanika, Instalacje LPG, Holowanie 24/7


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 12, 2008 11:59 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
heniekx pisze:
silnik do wywalenia


A to zbyt pochopna diagnoza, oczywiście może być w kiepskim stanie, ale moja S123 też miała identyczny objaw jak opisujecie, po odpaleniu ledwo 1, nawet po dodaniu gazu ciśnienie nie chciało dotrzeć do 3, ale pozwoliło mi to na utargowania ok. 2000zł, a przyjechałem do domu, wymiana oleju i filtra i na zimnym od razu 3, po przegonieniu 1,5-1,7 i po dodaniu gazu od razu 3. Silnik mam w rewelacyjnym stanie, te silniki nie lubią długich postaojów i tyle. [oczko]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 12, 2008 12:26 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 17, 2005 12:31 pm
Posty: 855
Lokalizacja: [ZGL]
georem pisze:
heniekx napisał:
silnik do wywalenia

Do wywalenia spod maski a nastepnie do wywalenia na niego worka pieniędzy choć opcję z wymianą oleju też zakładałem ale... :-?

_________________
"Moto - Abc" 609 633 024

Mechanika, Instalacje LPG, Holowanie 24/7


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl