MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 23, 2025 9:26 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr sty 02, 2008 1:51 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
I tym optymistycznym akcentem zakonczmy rozwazania... [oczko]
Juz chyba wszystko jasne :lol:

Prezeslaw - A jak sprawa się ma w przypadku silników z wtryskiem mechanicznym M102?
Tak samo jak z M104 z KE-Jetem [zlosnik] cutoff.... i wszysko jasne [zlosnikok]

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 02, 2008 2:39 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
no tak .. sam sobie wszystko poplatałem...
Ok juz wszystko rozumiem :D ...
W takim razie, hamujemy silnikiem panowie :D i nie dojeżdżamy na luzie ... (cóż za morał ...)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 02, 2008 3:15 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
A tu rozwiazany cutoff w m110


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 02, 2008 4:00 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Sikor pisze:
W 4t i dieslu


Nie wiem co przez to chciales powiedziec??

Czy silniki diesla nie sa 4 taktowe? No chyba ze miales na mysli silniki okretowe tam faktycznie diesle sa 2t, tyle ze tam smarowanie jest zupelnie inaczej rozwiazane.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 02, 2008 5:11 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
roadrunner pisze:
tam smarowanie jest zupelnie inaczej rozwiazane.

tak troszke OT .. ale jak?? :)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 02, 2008 7:42 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
ALPAq pisze:
roadrunner pisze:
tam smarowanie jest zupelnie inaczej rozwiazane.

tak troszke OT .. ale jak?? :)


To juz MacKuz albo Stomek sa specjalistami od tego.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 07, 2008 2:11 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn gru 03, 2007 7:05 pm
Posty: 54
Lokalizacja: Białystok
Seweryn pisze:
.... Przepustnica jest prawie zamknięta, powietrze nie trafia do kolektora ssącego, podciśnienie nie wciąga też paliwa, bo przepustnica jest przymknięta, itd... Wówczas pracuje tylko układ zasilania w paliwo przy pracy na biegu jałowym. W bardziej złożonych układach, paliwo może być w tym konkretnym przypadku odcięte. Wtedy silnik nie spala paliwa przy hamowaniu silnikiem.

Pozdrawiam.


w przypadku gdy nie ma odciecia paliwa w gazniku hamujac silnikiem spalamy wiecej paliwa niz na biegu jalowym. Przepustnica jest zamknieta a podcisnienie jest wysokie bo silnik ma obroty i przez uklad wolnych obrotow w gazniku podcisnieniowym wciaga wiecej paliwa niz na biegu jalowym.

przyklad z mojego poloneza , na gazie hamowanie silnikiem jest znacznie słabsze , bo podcisnienie wciaga gaz i silnik jakas tam energie wytwarza , a po przelaczeniu na benzyne hamuje dużo mocniej bo mam wersje GSI z wtryskiem wielopunktowym i odcina zupelnie doplyw paliwa, takze w starych autach z gaznikami bez elektroniki oszczedniej jest jechac na luzie


pozatym dojezdzajac do skrzyzowania, gdy widze ze i tak bede stal a hamowac silnikiem jeszcze nie ma sensu bo za szybko wytrace predkosc , chyba lepiej pod wzgledem ekonomiki podjechac na luzie niz na biegu i pedalem gazu podtrzymywac predkosc na tyle zeby starczylo pędu do skrzyzowania

_________________
było: kilka 126p, polonez i maruti 800
jest: fsm 126p '89 "rajdooffka"
Seat Marbella '90 843ccm "nicniemający małopalący"
marzenia:
w110 190D
R107 z V8


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl