Rozwiązałem problem regulacji obrótów biegu jałowego tym pokrętłem w kabinie kierowcy, poprostu jest linka urwana, można gdzies taką linke dokupić nową?? bo nie ma sensu sztukowania jej, bo postrzępiona jest, a chciałbym to zrobić raz a pożonnie
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
<br>
Dodano po 9 godzinach. 13 minutach.:<br> Co do linki to kolega ALLAN już rozwiązał moje wątpliwości ( był mały spocik w Łodzi ) . Teraz mam takie pytanko:
- podczas regulacji zawórów ssące dać na 0.1mm a wydechowe na 0.3mm, dobrze to wyczytałem?? Czy znaki GMP każdego cylindra są zaznaczone na kole rozrządu, czy gdzie trzeba patrzeć?? Bo zawsze zostaje metoda czujnika zegarowego wkręcanego w świece. Tak się pytam bo chce sobie ułatwić życie poprostu, z zima się zbliża więc regulacja to podstawa.
Do tylnego mostu dolewać zwykłego hipola Gl-4 80W/90 czy coś bardziej gęstszego??
Pozdrawiam