MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 19, 2025 12:31 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw lip 26, 2007 7:28 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
ALPAq pisze:
.. bysle ze 3-3,5 starczy

Spora suma patrzac na calosc. Ale jest druga strona medalu: chcac to zrobic porzadnie, zwlaszcza stare auto z "miejscami zapalnymi"itp 2000zl moze nie wystarczyc na material, 0.1 litra porzadnego gruntu to wydatek 30zl, a to dopiero poczatek. Watpie czy lakiernikowi chce sie dymac 2 tygodnie za 1-1,5 zl- bo to nie jest lekka praca. Od tego jeszcze odlicz oplaty stale i dole szefa/wlasciciela warsztatu. Zatem za te kwote mozna zrobic, ale napewno kosztem czegos, czyli materialow.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 26, 2007 7:30 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 16, 2003 10:16 pm
Posty: 974
Lokalizacja: pomiędzy Legnicą a Wrocławiem
po czterech latach od takiego remontu nie powinno sie dziac nic

Jak ma sie nie dziac po 4 latach nic w remontowanym na podworku aucie skoro na 4 letnim polonezie wylazily purchle ;)


12 tys poszlo na cale auto, z czego cos okolo 4 tys PLN na remont glowny silnika. Blache robilem sam, sam spawalem, sam przyszykowalem do lakierowania i prawie sam polakierowalem :D

Nie mam pretensji do siebie o te pieniadze, bo wiem, ze to co zrobilem bylo fuszerka straszna i tak sie ciesze, ze auto jezdzi 4 lata juz, a mysle, ze rok, dwa jeszcze pojezdzi. Przynajmniej wiem, ze mam cale podluznice (bo je spawalem, a tam gruba blacha), kabina nie odpadnie od podluznic (tez spawane) i nie mam dziur w podlodze (chociaz jedna sie zrobila od przejechania po duzym kamieniu - do poprawienia) pod pedalami, nadkola niezzarte i kielichy mi nie wypadna. A ze nie wyglada jak igla, coz, nie za te pieniadze.

Radze sie Tobie powaznie zastanowic co jest wazniejsze, czy wyglad auta czy bezpieczna jazda, bo czy nie lepiej te pieniadze, ktore masz wlozyc w mechanike? Albo lepiej jezdzij jak jezdzisz, bo za 5000 nie zrobisz powazniejszego remontu, nie mowiac o odrestaurowaniu.

_________________
MB 123 200D '81, wersja taxi, podłokietnik, elektryczne lusterko - najsympatyczniejszy dieselek.
MB 123 230E, ASB i gaz 82 - dawca
Audi 100 2,3, ASB i gaz 91.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 26, 2007 7:56 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
holyfido pisze:
12 tys poszlo na cale auto, z czego cos okolo 4 tys PLN na remont glowny silnika.


holyfido pisze:
A ze nie wyglada jak igla, coz, nie za te pieniadze.


Jak widać ponad 3.250 EUR inwestowane w remont, po trochu nie daje takiego efektu, jaki da jednorazowy strzał, bo jakie można kupić 123 za taką kasę, w większości wszyscy wiemy.


A może to auto za 1,5 tys nie jest warte nawet następnego tysiąca? I mając perspektywę wpompowania w niego następnych pięciu bez efektu jak wyżej, może od razu dać sobie siana?

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl