MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 18, 2025 8:05 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr lip 25, 2007 1:00 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sie 09, 2003 1:13 pm
Posty: 308
Lokalizacja: Warszawa
Po przeszukaniu wszystkich tematow zwiazanych z CZ pneumatycznym oraz przejrzeniu schematow z EPC ( ktore jednak rzeczywiscie niekoniecznie maja cos wspolnego z rzeczywistoscia ) mam pytanie, jak powinien byc podlaczony ten silownik ? ma dwa krocce, do jednego mam podlaczony trojnik, wchodzi przewod od kabiny a wychodzi na zamek klapy. Do drugiego krocca nic nie jest podlaczone. Tak ma byc czy brak mi jakiegos przewodu ? nic nie lezy luzem, nie znalazlem nic zbednego.
HELP !!

_________________
Albert
Honda CRX ED9
Mitsubishi L300 4x4


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 25, 2007 8:14 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
A czy klapka wlewu nie powinna być zasilanajednym przewodem, a rolę drugiego nie pełni sprężyna na skoblu?

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 25, 2007 10:43 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
Jest i tak jak napisal kolega Ocet i jest tez druga opcja w serii 2,3 gdzie do silownika sa podlaczone 2 przewody (silownik wyglada wtedy jak ten od zamka tylnej klapy tyle ze jest bialy natomiast w 1 serii silownik do ktorego podlacza sie 1 przewod jest podobny do starego typu silownikow drzwiowych.W pierwszej serii za odblokowanie klapki czyli schowanie sie bolca silownika odpowiedzialna jest sprezyna. Do samego silownika podlaczony jest tylko jeden przewod dzieki ktoremu plynace podcisnienie powoduje wysuniecie sie bolca blokujacego. W serii 2 i 3 podlaczone 2 przewody odpowiadaja za blokowanie i odblokowanie klapki:)

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 25, 2007 11:50 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sie 09, 2003 1:13 pm
Posty: 308
Lokalizacja: Warszawa
czyli cos mam namieszane :-?
BTW dziekuje ponownie Koledze Octowi za ratunek telefoniczny [zlosnik]

_________________
Albert
Honda CRX ED9
Mitsubishi L300 4x4


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl