MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 26, 2025 4:13 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt kwie 24, 2007 7:00 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 8:11 am
Posty: 1204
Lokalizacja: Opole
waleczki, sa do golego metalu zjechane tylko na koncach krzywek, a reszta krzywki i walka jakby taka kremowo zlota. zdjecia mam nadzieje to przedstawia. walki z m110.

prosze o opinie.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

OT GRATIS

Obrazek

_________________
L206D
C124 230CE
S210 320CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 24, 2007 7:44 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 25, 2006 7:47 pm
Posty: 1907
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
drwalu pisze:
Obrazek

Mały dialog do rysunku (akurat oglądałem ta scenke na "jutubie" [zlosnik] )
- Czesiu co ty znów tam na modziłeś?... Jezusie nazareński a co to ma być?
- To jest słonko.
- Dziecko czy ty widziałeś kiedyś jak wyglada słonko?
- Nie bo mnie razi, a potem sa takie krechy na oczach...

_________________
S123 300TD


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 24, 2007 8:51 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 17, 2007 11:40 am
Posty: 209
Lokalizacja: Opole
Co do krzywek to sie nie wypowiem, za to Czesio zrobil ostatnio niezla furore [zlosnik]

_________________
201018 93`


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 24, 2007 8:53 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 9:10 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Poznań
Ze zdjec malo wynika .Zrob pomiary wzniosu krzywek na walkach i porownaj z danymi fabrycznymi. Jesli sie mieszcza w granicach normy powinno byc wszystko O.K. Sprawdz luzy zaworowe, powodem zuzytych walkow sa czesto nieprawidlowo ustawione luzy zaworowe (dla M110 bodajze 0,25 mm wydechowe 0,10 mm ssace przy temp. 20'C ) .

_________________
Witek
W126 500SEC '83 - ex. R.I.P.
Buk, humor, dziczyzna


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 24, 2007 9:26 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 22, 2006 11:33 pm
Posty: 794
Lokalizacja: z Poznania
Moim zdaniem tak powinno być - tam gdzie krzywka ma zgrubienie ociera się o to g od zaworu i się wyciera. a miejsca brązowe to osad z oleju. u mnie są dużo ciemniejsze.


pcdr

_________________
280 CE Automat.....,
W123 200D Miś! Pałkowy
Ex. MB 410


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 24, 2007 10:43 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 8:11 am
Posty: 1204
Lokalizacja: Opole
rys wogole nie ma, a wszystko to bezowe przypomina mi takie cos jak jest na nowych panewkach, taki beż na metalu ( mialem taka warstwe beżu na panewkach kolbenschmit ). moze zdjecia tgo nie odnosza. gazu w aucie nie bylo.

jutro dalsza rozbiorka silnika ;) zobaczymy co i jak, ale te walki mi wygladaja bardzo dobrze.


zaraz znajde jakies pofy nowych walkow :D o ile znajde i zobacze jak to is ema do powyzszego :P

Czesio rulezzz :P

_________________
L206D
C124 230CE
S210 320CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 24, 2007 11:07 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
drwalu pisze:
Czesio rulezzz


Czesio lubi walki (zaraz po sliwkach) [zlosnik]

A na tych zdjeciach jak dla mnie wszystko ok, rok temu regulowalismy zawory u wujka w 250tce i slady "zuzycia" byly podobne przy 150tys km :roll:

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 24, 2007 11:39 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 8:11 am
Posty: 1204
Lokalizacja: Opole
to jest silnik ktory ma niby 220k przebiegu. ciagle nie moge znalezc fotki nowego walka... :/


btw: wez wazon z okna, czesiu juz to zrobil... :lol: <br>Dodano po 11 minutach.:<br> ktos chetny na nowki? :P

Camshaft, Exhaust:::::1100517801:::::$315
Camshaft, Intake:::::1100517401:::::$315

_________________
L206D
C124 230CE
S210 320CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 25, 2007 12:51 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob wrz 09, 2006 7:26 pm
Posty: 154
Witam,


drwalu pisze:
waleczki, sa do golego metalu zjechane tylko na koncach krzywek, a reszta krzywki i walka jakby taka kremowo zlota. zdjecia mam nadzieje to przedstawia. walki z m110.

prosze o opinie


są PRAWIE jak nowe, ale wiadomo że PRAWIE robi wielką różnice [zlosnik] , pozdro, themod


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 25, 2007 9:22 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 22, 2006 11:33 pm
Posty: 794
Lokalizacja: z Poznania
drwalu:

Może uda mi się wrzucić w weekend fotki jak to wygląda u mnie.

Z tego co mówił marcin280e to ważne, aby na tych okrągłych częściach ( nie stożkowych)krzywek nie było śladów tarcia, ponieważ świadczy to o ich nieregularności i nacierają na ten "pierdolnik" od zaworów ( pojecie encyklopedyczne ) wtedy kiedy nie trzeba !

Tak sobie napisałem....

Pzdr
Paweł

_________________
280 CE Automat.....,
W123 200D Miś! Pałkowy
Ex. MB 410


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl