MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 23, 2025 9:29 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn mar 26, 2007 3:31 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
georem pisze:
na 99% masz K-jetronic
K-Jeta masz na 100%

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 26, 2007 10:17 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
dawidus2004 pisze:
Daj mi namiary na tego gościa :)


Mama mówiła mi zawsze:

"daj to jest chiński sprzedawca jaj" [zlosnik]

Zapytałem Go na jakiej ulicy urzęduje bo nie pamiętam, ale właśnie mnie poinformował, że jeszcze jest w trakcie przenoszenia warsztatu ze starego miejsca na nowe i na dniach nikogo nie da rady przyjąć. Więc musisz podjechać do innego magika.

A masz śrubę regulacyjną na wężu? Możesz ją wkręcać po 1 obrocie i zobaczysz jak się będzie auto zachowywało, dojdziesz do momentu aż nie będzie się zbierało (zacznie brakować LPG) Wtedy ją sobie wykręcisz tak żeby auto chodziło dobrze i sprawdź ile będzie palił. Ciężko mi powiedzieć, nie wrzuciłeś żadnych fotek, jaka to instalacja........ z tego co widzę do tej pory to Tobie za bardzo się nie chce rozpisywać, a nam się ma chcieć. [oczko] <br>Dodano po 2 minutach.:<br>
kielbik pisze:
K-Jeta masz na 100%


Ciekawe skąd ta pewność, widziałeś brykę? A jeżeli silnik nie jest oryginalny? ;)

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 26, 2007 4:10 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:09 am
Posty: 64
A to piszta odrazu jutro nawkładam tych fotek,ale co z fotek jak już pisałem że mam lovato..pozdr

Mam reduktor setke i chyba trzeba go zmienić na 140 bo ta co mam prawdopodobnie kręci na maxa ledwo daje rade.

_________________
MB 123 200 D 79r.-dawca
MB 123 230TE 83r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 26, 2007 5:16 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
georem pisze:
Ciekawe skąd ta pewność, widziałeś brykę? A jeżeli silnik nie jest oryginalny? ;)
stad: http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=23991 Bylo juz o tym aucie, sam nawet pisales to powinienes wiedziec. Widziales kiedy [W123] 230 TE innego niz k-Jeta? Jak jeszcze nie wierzysz to dawidus2004 pisal, ze ma klopot z elektryczny pompa paliwa. To juz chyba rozwiewa wszystkie watpliwosci ;)

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 26, 2007 8:07 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
kielbik pisze:
georem pisze:
Ciekawe skąd ta pewność, widziałeś brykę? A jeżeli silnik nie jest oryginalny? ;)
stad: http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=23991 Bylo juz o tym aucie, sam nawet pisales to powinienes wiedziec. Widziales kiedy [W123] 230 TE innego niz k-Jeta? Jak jeszcze nie wierzysz to dawidus2004 pisal, ze ma klopot z elektryczny pompa paliwa. To juz chyba rozwiewa wszystkie watpliwosci ;)


Jak zauważyłeś nie podważyłem Twojej wypowiedzi, a żartobliwie dopytałem. Widziałem w [w123] 230TE diesla na przykład i napewno był bez K-jet [oczko] jak doszliśmy z VINU się też tego nie dowiedzieliśmy [zlosnik]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 26, 2007 11:52 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Fakt, nigdy do konca nie wiadomo: ludziska takie rzezby instaluja ze mozna sie nieraz za glowe zlapac :) To akurat auto tez nie do konca jest pewne (numery diagnostyczne) ale ja sledzilem zmagania dawidusa2004 z pompa benzynowa i stad moja pewnosc co do tego co siedzi u niego pod maska :)

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 27, 2007 6:10 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:09 am
Posty: 64
Wszystko jest oryginał :):):):):)

_________________
MB 123 200 D 79r.-dawca

MB 123 230TE 83r.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 29, 2007 12:38 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
dawidus2004 zostaw tymczasowo parownik bo szkoda kasy tymczasowo wydawać [oczko] czytaj człowieku inne posty pt. dużo pali, słabo się wkręca, telepanie motorem itp. tak jak Ci już napisałgeorem przyczyn może być od dytka i trochę i jeszcze jedna
Lovato to takie cóś co będzie chodzić w Poldolocie i w MB 2.3E (przerobione) musisz w pierwszej kolejności sprawdzić czy nie ma "lewego" powietrza, zrobić podstawową regulację/sprawdzenie silnika i regulację gazu, napisać że nie targasz nim lawety z 2 osobówkami i/lub nie zaopatrujesz budowy w materiały budowlane i/lub auto dopiero na 3 biegu łapie przyczepność kół tylnych podczas ruszania(taka metafora [zlosnik] ) jak zrobisz regulację motoru (zawory,świece,filtr pow.,zapłon) i skontrolujesz przepał będziemy myśleć dalej ;)
pozdro i miłej zabawy

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 30, 2007 11:51 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:09 am
Posty: 64
OK zostawmy tymczasowo temat spalania gazu bo poniedz. wtorek będą mi reduktor reaktywować zestawem naprawczym,więc powróce do tematu też w tym czasie.
Temat następny to zamontowałem pompke paliwa no i wszystko jest ok oprócz tego ,że auto nie wchodzi na biegu jałowym na obroty.Idzie jechać normalnie na benzynie tylko musi wejść na obroty bo jak ma 600 obr. po odpaleniu to dławi się n9ie pali na wszystkie garnki ale jak mu się przygazuje i wejdzie na 1000 obr. zachowuje się normalnie.Przypominam że auto ma k-jectronic a z tego co wiem to w silniku nie ma nic czym możnaby było ustawić obroty na biegu jałowym ani też nie idzie przestawiać zapłonu.Jeszcze dodam że auto z obrotami zachowuje się identycznie przy rozgrzanym silniku,jedynie jak z rana odpali na zimnym na 5 sekund podwyższa obroty ale w 6 sekundzie jest spowrotem 600 obr.

CO DALEJ????????

_________________
MB 123 200 D 79r.-dawca

MB 123 230TE 83r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 30, 2007 1:10 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
dawidus2004 pisze:
Przypominam że auto ma k-jectronic a z tego co wiem to w silniku nie ma nic czym możnaby było ustawić obroty na biegu jałowym [/b]
Do ustawienia biegu jałowego służy śrubka regulacyjna, pytałem się kiedyś o to samo w moim 2,3 TE tutaj masz mój temat, poczytaj sobie trochę
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... ht=#197813
W tym temacie koleg Wojtyla ładnie na zdjęciu przedstawił gdzie ta śrubka dokłądnie się znajduję

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 30, 2007 7:01 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:09 am
Posty: 64
~Elwood BLUES MOBIL no i co było dalej z mercedesem Twoim????bo chyba jeździsz nim nadal?????

Teraz to już dzieje się u mnie identycznie jak u Ciebie.Jak zagrzeje się silnik na dzień dzisiejszy to wchodzi na te 800 obr. czyli git,ale teraz znów na gazie falują mu obroty no i z rana jak odpale to nie wchodzi na benzynie na obroty ma ok 500-600 obr.ale śrubką nie będę kręcił śrubkom regulacyjną bo teraz jak już zagrzeje to będzie na 1000 obr. a to na MB chyba za wiele????

_________________
MB 123 200 D 79r.-dawca

MB 123 230TE 83r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 30, 2007 7:49 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
dawidus2004 pisze:
~Elwood BLUES MOBIL no i co było dalej z mercedesem Twoim????bo chyba jeździsz nim nadal?????

Ano jeżdżę, nie obyło się bez wizyty u mechanika, sam bym tego niestety nie dokonał bo się nie znam. Otóż przyczyną był złamany popychacz (o ile teraz dobrze pamiętam) auto nie zawsze odpalało, jak już odpaliło to trochę go rzucało na boki i dużo palił (podobno, sam nie wiem bo kupiłem go w takim stanie), mechanik załatwił to w 1 dzień i chyba nie dużo za to wziął, coś tam jeszcze marudził przed przystąpieniem do rozbierania silnika że to może być uszczelka pod głowicą, od jakiś 3 miesięcy jeżdżę i nic się z autem nie dzieje, trochę się namęczyłem z ustawieniem inst. lpg (nie mam czasu jechać do zakładu, a wiem żę trzeba by żeby było ok), pali mi to od 12-15 i łyka na trasie do 3 TIR-ów na raz (żartuję więcej jak 100km/h nie jeżdzę), zapas mocy jak dla mnie spory (poprzednio 2,4D:)), jedynie co mnie werwia to butla w bagażniku. Pozdr

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 31, 2007 6:49 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:09 am
Posty: 64
Tylko czy ja teraz znajde mechanika w głogowie od mercedesów???:)
Jak latasz poza miastem 100km/h to niewiele.Tym mercedesem idzie normalnie tak na spokojnie żeby go nie zmęczyć lecieć sobie 140km/h no chyba że masz zasade ze więcej niż 100km nie lecisz to OK

_________________
MB 123 200 D 79r.-dawca

MB 123 230TE 83r.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 31, 2007 8:50 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
Witam, nie wiem gdzie znajdziesz takiego mechanika od mercedesów, powie Ci tak: byłem u mechanika od mercedesów (polecanego na jednym z for od mercedesów) i pan ten nie ładnie mnie potraktował, potem pojechałem do innego mechanika, który naprawia wszystkie auta (nie tylko mercedesy choć kiedyś też miał w123) i on mi to naprawił.
Co do jazdy powyżej setki, to jeżdżę tak bo nigdzie mi sie nie śpieszy, a wiadomo zawsze sie może coś urwać w aucie kture ma 23lata :lol: , owszem zdażało mi się jechać 140 przy wyprzedaniu, ale ogólnie to nie ma nawet dróg żeby się tak rozpędzać, zresztą co tu będę dużo pisać, jeżdżę tak żeby delektować się jazdą. Pozdr

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 31, 2007 9:51 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:09 am
Posty: 64
NIE WIERZĘ MECHANIKOM!!! bo miałem okazje obserwować paru znajomych mechaników.Bez komentarza

A już napewno swojego kombiaczka nie podstawie tak żeby został u jakiegoś mechanika beze mnie :)

_________________
MB 123 200 D 79r.-dawca

MB 123 230TE 83r.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl