MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 1:05 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr gru 13, 2006 11:01 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 06, 2006 7:27 am
Posty: 140
Lokalizacja: Biała Podlaska
Witam, sprawdziłem sobie przed zimą ciśnienie i nie za ciekawie wygląda. Co robic?
Obrazek

_________________
w123 ' 78ex
w124 200D '92 NEW!! :]
vw passat b3


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 13, 2006 11:09 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
może dorysuj ołówkiem ? ;)

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 13, 2006 11:15 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
No co tu poradzic.. Rozumiem ze skoro pytasz to remontu raczej nie chcesz przeprowadzac przed zima? W gazikach na syberii palili ogniska pod silnikiem i to pomagalo zeby zapalic, ale przy 123 to nie radzilbym tak probowac.. Badz dobrej mysli, moze jednak zapali [ok]

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 13, 2006 11:20 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Obrazek

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 13, 2006 11:23 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
buehehehe!! [uhaha]

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 14, 2006 8:52 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
veedo pisze:
Co robic?

ustaw najpierw luzy zaworowe [wscieklosc] potem sprawdź jeszcze raz [zlosnik]
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 14, 2006 9:24 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
jesli masz możliwość podłączenia do 230V, to proponuję na zimę grzałkę w blok i szukac innego silnika...

powodzenia

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 14, 2006 10:37 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Którejś zimy przestałem zapalać od kopa, a tak przy -5 już zarzynanie świni było jedynym sposobem na start. Szukałem raczej w prądzie.

tydzień później (me: how) pisze:
Ziętara, taki lokalny wyjadacz od MB, miał zmierzyć kompresję. Zostawiłem auto na noc, a rano dowiedziałem się, że ustawili tylko zawory i proponują temat skończyć.


Na początku byłem zdrowo wkurzony, że zapłaciłem za coś innego niż sie umówiliśmy i nie mam wydruku jak wyżej, ale od tamtego czasu wiem jak ważny jest luz i dlaczego często pisze o nim Wojtyla. Bezawaryjność tego silnika rozleniwia i mało kto tego pilnuje regularnie.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 14, 2006 2:01 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 06, 2006 7:27 am
Posty: 140
Lokalizacja: Biała Podlaska
Mi mechanik powiedział że silnik w nieciekawym stanie, chyba lepiej drugi znaleźc, oprócz sprawdzenia ciśnienia, wymienił uszczelkę pod kopułą cylindrów i uszczelki wtrysków(jeśli się nie mylę ) coś tam przeczyścił nie wiem dokładnie bo miałem tylko chwile czasu na rozmowę, ale silnik lepiej pali niż przed oddaniem i lepiej pracuje, bardziej równe obroty ma. Ciekawe jak będzie jak przyjdą mrozy może nie będzie tak tragicznie :)

_________________
w123 ' 78ex
w124 200D '92 NEW!! :]
vw passat b3


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 14, 2006 2:42 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
veedo pisze:
uszczelkę pod kopułą cylindrów

Znaczy była mocno zniszczona lub/i urwana? bo jak ja pierwszy raz rozbierałem diesla i zakupiłem uszczelkę pokrywy zaworów to ją założyłem 3 lata później do innego motoru z uszkoszoną uszczelką pokrywy [szalone]
veedo pisze:
coś tam przeczyścił

taaa, pewnie świece żarowe, może myslał że się poupalały, ale dobrze zaczął od kompry
veedo pisze:
Ciekawe jak będzie jak przyjdą mrozy może nie będzie tak tragicznie

Przestań się oszukiwać [zlosnik] najpierw będzie podwójne, potrójne grzanie a następnie sznurek (jeśli silnik do Reymonta)
(me: how) pisze:
od tamtego czasu wiem jak ważny jest luz

No niestety poprzesiadaliśmy się z polskich pędzidełek na zagramanicze [zlosnik] i ubzdurało nam się, że przy tych pojazdach nic się nie robi [szalone], a jednak ale najlepsze oczy mają Ci, którzy mają silniki z regulacją zaworów na płytkach dystansowych - tam jest dopiero jazda [zlosnik], jak trzeba "gościowi" tłumaczyć że się reguluje a on że nie ma jak i czym? [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 14, 2006 6:24 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 06, 2006 7:27 am
Posty: 140
Lokalizacja: Biała Podlaska
Uszczelka była zniszczona, nie wyglądała bardzo dobrze, olej wyciekał przez nią, jedna świeca była wymieniana ale tydzień wcześniej. grzanie będzie i potrójne póki nie zapadnie w zimowy sen :] , uszczelka powoduje jakiś spadek ciśnienia?

_________________
w123 ' 78ex
w124 200D '92 NEW!! :]
vw passat b3


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 15, 2006 8:26 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
veedo pisze:
uszczelka powoduje jakiś spadek ciśnienia?

jeżeli chodzi o pokrywy zaworów to tylko wycieki [szalone]
jeżeli chodzi o głowicy to jak najbardziej [zlosnik]
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl