MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 4:23 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob gru 09, 2006 11:12 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 09, 2006 10:48 am
Posty: 463
Witam! [smiech]
Chyba wreszcie znalalzlem swoje miejsce w sieci, poprzegladalem Wasze poprzednie posty i widze, ze troche mercmaniakow z ligi oldtimerow tutaj sie uchowalo.
Udalo mi sie zalogowac, chociaz nie na moim starym nicku :( (bo stary ponoc jeszcze egzystuje, ale hasla nie pamietam i emalie sie pozmienialy - bede musial zamienic slowo za administratorem :) )

Czy jest ktos w stanie wyjasnic czy to jest jedyne "przyjazne" forum na temat starych mercedesow, czy bylo cos innego, poswieconego bardziej W123 i W116 (nie wspominajac dwoch odlamow Mercmanii czego nie rozumiem :) ). Naprawde niewiele pamietam po kilku latach, a teraz wracam ze zdwojona sila i mam zamiar samodzielnie zrealizowac kilka projektow, to bedzie czym sie dzielic. O ile czas na wszystko pozwoli :cry:

A jesli nie sa wam obce inne samochody niz W114/115 (mialem, mialem... temperatura -15 w garazu a ja dwa kozuchy na plecach i skrzynia biegow na kolanach, wspaniale czasy :) ) to moze ktos mi powie jak sie zdejmuje tapicerke drzwi (podlokietnik!) w SLC, C107? Walczylem jak lew dwa dni i sie poddalem, czas wrocic do tematu :) .

Dzieki [oczko]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 09, 2006 4:06 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Forum jak najbardziej odpowiedznie czego sam jestem przykładem ;-)

Co do tapicerki to powiedz którą (prawa/lewa bo jest różnica), to napisze Ci dokładnie procedurę

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 10, 2006 1:12 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 09, 2006 10:48 am
Posty: 463
Prawe drzwi mnie bardizej interesuja bo mi zamek nie dziala.
Lewe tez by sie przydaly, to bym sobie przy mechanizmie szyby podlubal, bo ospaly jest

_________________
Pozdrawiam, mMm

E280 T
450SLC 5.0
dawniej: W115 200D '72 - Boluś, W115 '70 - No Name, W116 '76 - No Name, oraz rozne 123

Automatom mówię NIE
Śląsk, Gliwice


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 10, 2006 10:57 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 06, 2005 2:16 pm
Posty: 234
Lokalizacja: Wrocław
mMm2 pisze:
Prawe drzwi mnie bardizej interesuja bo mi zamek nie dziala.
Lewe tez by sie przydaly, to bym sobie przy mechanizmie szyby podlubal, bo ospaly jest


Witam,
1. Odkręcasz 2 śrubki przy zamku drzwi od chromowanej osłonki
2. Zdejmujesz plastilową osłonkę przy dźwigni otwierania drzwi , pod nią jest śrubka którą odkręcasz i ściągasz cały element chromowany
3. Odkręcasz 2 śruby od podłokietnika (dostępne od spodu podłokietnika)
4. Podważasz lekko od spodu tapicerkę tak aby zaczepy zaczeły puszcać , robisz też to po bokach(od strony zawiasów trzeba bardziej uważać bo na wyskokości wlotu powietrza do drzwi jest od środka plastikowy zaczep w kształcie haczyka który łatwo złamać, wogóle przy odciąganiu trzeba uważać bo część nośna tapicerki jest z tektury i można łatwo z niej powyrywać zaczepy)
5. Podnosisz tapicerkę równolegle do drzwi do góry aby puściły spinki przy rancie szyby
6. Cieszysz się ze zdemontowanej tapicerki :)

Jest to procedura ściągania tapicerki lewych drzwi , prawe też ściągałem ale ponieważ jest tam trochę inny podłokietnik to nie pamiętam czy nie trzeba czegoś jeszcze odkręcić.

Jeśli o czymś zapomniałem to kolega and6412 napewno powie :)

Pozdrawiam

_________________
Burn In Hell - muzyka 6 garów


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 10, 2006 8:11 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 09, 2006 10:48 am
Posty: 463
Dzieki za przepis :)
Wyprobuje juz niedlugo.

Pamietam wlasnie, ze jak kiedys probowalem, to do pkt 4 doszedlem, a potem sie zawiesilem :roll:
Nie potrafilem zdjac podlokietnika i wlasnie balem sie zeby czegos nie polamac. Z twojego opisu wynika (chyba) ze podlokietnik zostaje caly czas przy tapicerce i z caloscia trzeba sie szarpac do gory :) dobrze to rozumuję? :)

_________________
Pozdrawiam, mMm



E280 T

450SLC 5.0

dawniej: W115 200D '72 - Boluś, W115 '70 - No Name, W116 '76 - No Name, oraz rozne 123



Automatom mówię NIE

Śląsk, Gliwice


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 10, 2006 8:18 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
mMm2 pisze:
bede musial zamienic slowo za administratorem


Zapraszam na priva :) myśle ze coś da sie zrobić

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 10, 2006 9:50 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 06, 2005 2:16 pm
Posty: 234
Lokalizacja: Wrocław
mMm2 pisze:
Dzieki za przepis :)
Z twojego opisu wynika (chyba) ze podlokietnik zostaje caly czas przy tapicerce i z caloscia trzeba sie szarpac do gory :) dobrze to rozumuję? :)


W przypadku prawych drzwi to tak będzie bo podłokietnik trzyma się w trzech punktach z czego waśnie ten trzeci punkt jest przymocowany do tapicerki . W przypadku lewych drzwi odkręcisz całkiem podłokietnik bo przez tapicerkę jest on mocowany do drzwi.





Dzisiaj rano sprawdziłem dokładnie (11.12.06)
Sorki za wprowadzenie w lekki błąd, oba podłokietniki zostają z tapicerką.

_________________
Burn In Hell - muzyka 6 garów


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 12, 2006 11:44 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Sorry że nie odpisałem ale net mi wylaczyli na pare dni :evil: :evil:

Wszysto sie zgadza, tylko wydaje mi sie ze najwyższe mocowanie w praym podokietniku (pasazera) jest wkrecane w drzwi. Trzeba zdjac ta blaszke żeby zobaczyc śrubę. <br>Dodano po 4 minutach.:<br> Jak dalej nie mozesz dać rady to wgrzebie zdjęcia i zrobie dokladniejszy opis.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 14, 2006 7:37 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 09, 2006 10:48 am
Posty: 463
spoko spoko
nie pali sie, bo dopiero za jakies dwa tygodnie bede przy samochodzie - jak wtedy cos nie pojdzie to wroce do tematu, zadam bardziej szczegolowe pytania i okrasze zdjeciami.
A na te chwile to wydaje mi sie ze Wasze przepisy sa wystarczajace i nie powinno byc problemu jak przyjdzie co do czego.

Dzieki za odpowiedzi, dam znac jak przyjdzie "czas próby".

P.S.
Andrzeju, bardzo mi imponuje ile roboty i zaciecia wlozyles w samochod, czytalem o tym w watkach sprzed polrocza i wczesniej. Podoba mi sie tez ze masz konkretny zasob wiedzy mechaniczno-technicznej i tak sie zastanawiam gdzie "sie tak wyrobiles", bo na fotach wygladasz na sporawo mlodego goscia ;)
Niestety znajduje w tym wszystkim jeden wielki minus, bo samochod masz w wersji amerykanskiej i to po prostu szkoda:) Moze inaczej bym mowil jakby mi samemu przyszlo brac amerykanca ;) Tak czy siak - tak trzymaj i nie puszczaj bo chyba dobrze ci robota idzie

_________________
Pozdrawiam, mMm



E280 T

450SLC 5.0

dawniej: W115 200D '72 - Boluś, W115 '70 - No Name, W116 '76 - No Name, oraz rozne 123



Automatom mówię NIE

Śląsk, Gliwice


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 14, 2006 8:40 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
mMm2 pisze:
P.S.
Andrzeju, bardzo mi imponuje ile roboty i zaciecia wlozyles w samochod, czytalem o tym w watkach sprzed polrocza i wczesniej. Podoba mi sie tez ze masz konkretny zasob wiedzy mechaniczno-technicznej i tak sie zastanawiam gdzie "sie tak wyrobiles", bo na fotach wygladasz na sporawo mlodego goscia
Niestety znajduje w tym wszystkim jeden wielki minus, bo samochod masz w wersji amerykanskiej i to po prostu szkoda:) Moze inaczej bym mowil jakby mi samemu przyszlo brac amerykanca Tak czy siak - tak trzymaj i nie puszczaj bo chyba dobrze ci robota idzie



Hehe a dziekuję, dziękuję [cool] Młody jak młody (pojecie wzgledne ;-) ) mam 23 lata. A nauczylem sie wszystkiego co wiem tylko dzieki Wam (ludziom na forum) i moze troche wlasnemu uporowi ;-), no i doswiadczalnie odczywiscie. Jak kupowalem samochod to nie wiemdzialem które to skrzynia biegów i wiedzialem ze gdzies w silniku sa tloki ;-) taki to świr ze mnie [zlosnik] A moje auto jest w wersji europejskiej tylko lampy mam USA. Z takimi juz kupiłem i taie zostaja bo mi sie podobaja (ale sam od orginalu bym nie odszedł ;-) )

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl