MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 9:22 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz gru 03, 2006 9:15 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
Witam. Mam pytanie czym może być spowodowane straszne falowanie obrotów zaraz po odpaleniu silnika?? Silnik 200D na pompie starego typu. Ja podejrzewam ze jakaś membranka pękła albo co?? Proszę o rady jest to nie do zniesienia [szalone] <br>Dodano po 2 godzinach. 59 minutach.:<br> Czyżby nikt nie wiedział w czym problem?? :o :o :o <br>Dodano po 15 godzinach. 48 minutach.:<br> Może ktoś odpowie [szalone] Halo [szalone] dodam ze jak silnik sie zagrzeje to jest ok ale na zimnym to normalnie tragedia!!

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 03, 2006 12:15 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 5:46 pm
Posty: 852
Lokalizacja: Lębork Żarnowska/k Łeby
a świeczki są ok
MercSwir pisze:
straszne falowanie obrotów zaraz po odpaleniu silnika

_________________
MB 123 220D 80r 6lat
MB 123 240D 82r 3lata
MB 124 200TD 88r kombi biały mułek


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 03, 2006 5:27 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
świeczki ok. Sprawdzałem. Zresztą są prawie nowe boscha więc niema szans ze to świece (niemiecki bosch) podejrzewam jakieś membrenki w pompie ale czy to prawda?? Może ktoś ma jakiś przekrój pompy ?? sam już niewiem.......

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 04, 2006 9:33 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
zapewne masz podciśnieniowe sterowanie wyprzedzeniem wtrysku, może tam należy szukać przyczyny -nieszczelności rurek, membrama... Tak strzelam, bo nie miałem takiej akcji...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 05, 2006 3:22 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
najpierw sprawdze węże [szalone] mam druga popme więc może coś pokombinuje sie zobaczy. Zdam relacje jak do czegoś dojde [zlosnik]

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl