MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 5:08 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt lis 14, 2006 7:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 23, 2005 9:01 pm
Posty: 266
Lokalizacja: Warszawa
kr_ns pisze:
jaki rozmiar mają opony 175/80 R14??


Opony 175/80 R14 mają rozmiar 175/80 R14. Z tego, co wiem zalecane opony do W123 240D to 175 R14(tzw. pełnowymiarowe).

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=s4rs9vYK9NI


Ostatnio zmieniony wt lis 14, 2006 10:46 pm przez Fantom, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 14, 2006 9:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
Witam, co się tyczy opon to polecam lekturkę z działu warsztat: KLIK

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 14, 2006 10:55 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 04, 2006 11:05 pm
Posty: 728
Numer GG: 2116615
Lokalizacja: Łódź
kr_ns pisze:
jaki rozmiar mają opony 175/80 R14??

odp masz w pytaniu
kr_ns pisze:
to ile ma cały zbiornik pojemności

65L

kr_ns pisze:
jakie wybrać swiece

na pewno nie te z allegro - najlepiej oryginały (drogie) albo coś rzędu 50zł/szt - ja mam takie i nie wiem co to znaczy spalona świeca, jak zakładałem tańsze buble to wiecej traciłem czasu i kasy niż to warte...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 15, 2006 11:32 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 23, 2005 9:01 pm
Posty: 266
Lokalizacja: Warszawa
teope pisze:
najlepiej oryginały


.......,czyli z ASO, czy wystarczy gdzieś znaleźć BOSCH'a?

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=s4rs9vYK9NI


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 15, 2006 1:13 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 04, 2006 11:05 pm
Posty: 728
Numer GG: 2116615
Lokalizacja: Łódź
Fantom pisze:
czy wystarczy gdzieś znaleźć BOSCH'a

najlepiej BOSCHa - takie moje zdanie, TYLKO BOSCHA a nie bosch made in mexico


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 30, 2006 2:56 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 12, 2006 10:52 am
Posty: 20
Lokalizacja: Nowy Sącz
Witam Ponownie
Mam teraz następujący problem przestął mi krecic rozrusznik silnik dopiero odpalił jak mechanik zewarł cos tam przy rozruszniku i powiedział że padł automat teraz chciałem się tym zajac i wyciagnać rozrusznik jednak nie wiem czy dobrze to robie :] pierwsze odkręciłem kable od niego pozniej podstawkę od rozrusznika taka płytka przyczepiona do silnika w miejscu jak idzie wspornik od podusze i od samego rozrusznika czy sa jeszcze gdzies inne sruby pytam sie bo nie mam jak wejsc pod auto a po odkręceniu tych zabardzo nie idzie wyciągnać rozrusznika a niechce czegos urwać


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 30, 2006 7:09 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 04, 2006 11:05 pm
Posty: 728
Numer GG: 2116615
Lokalizacja: Łódź
kr_ns pisze:
i powiedział że padł automat

jeśli po zwarciu "czegoś tam" odpalił to jak mógł paść automat - co w takim razie wyrzuciło bendix??? jak by automat padł to rozrusznik by kręcił ale nie zazebial koła [szalone]

kr_ns pisze:
podstawkę od rozrusznika taka płytka przyczepiona do silnika w miejscu jak idzie wspornik od podusze i od samego rozrusznika

:o a może odkręciłeś "kawałek" tacki aku???
kr_ns pisze:
czy sa jeszcze gdzies inne sruby

ja to robie tak (żeby było najwygodniej)
wywalam aku,
wywalam tacke spod aku
odkręcam 2 śruby od rozrusznika - jedna na gorze druga na dole i do gory wyciagam rozrusznik :D
i już ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 01, 2006 5:46 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 12, 2006 10:52 am
Posty: 20
Lokalizacja: Nowy Sącz
Witam !!!
Po uporaniu sie z poroblemem rozrusznika pojawił się pekinięty pasek od alternatora który również napędza chłodnice i tu kolejna moja prośba jaki rozmiar wymiar ma taki pasek oraz jaki ma rozmiar pasek od wspomagania bo jego również chciałby, wymienić przy okazji oraz pytanie z innej beczki zauważyłem ze mam jakaś długa ( nie wymiarową ) blaszkę która połączona jest ze swiecami twierdze tak bo w innej beczce która mam na czesci była wymiarowa jednak gdzies sie mi zapodziała czy to moze powodować utrudniony rozruch silnika i długi czas grzania świec i czy jak założe nowe paski klinowe to mam je polac pepsi szłyszałem że się tak robi prawda jest to czy fałsz ( czy się zemnie nabijają )


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl