MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 4:02 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1651 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 174 75 76 77 78111 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr sie 09, 2006 9:23 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
to do 300D w 124 da sie kupic koncowki wtryskow .. mi mowili ze cale wtryski trzeba ... ile kosztuja takie koncowki ?

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 09, 2006 10:42 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 30, 2002 4:52 pm
Posty: 160
Lokalizacja: Trzebnica
Witam

Jak by ktoś chciał to mam na stanie wymienniki płytowe do podgrzewania OR
Obrazek

tel 507089121 lub GG 1617486

_________________
Pozdrawiam.

W114 250CE'1969[sprzedany]
W115 220D 1974 OR [RIP]
W123 240D 1978 OR POWER [RIP]
w114 220D 1970 ex 230.6


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 10, 2006 4:41 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob kwie 06, 2002 2:00 am
Posty: 390
Lokalizacja: WWA
Witam, chcialem dodać moje 3 grosze do tematu

http://www.autobloggreen.com/2006/08/09 ... een-fuels/
Polska dostala upomnienie od EU za brak promowania ekologicnych paliw.

http://www.autobloggreen.com/2006/06/28 ... nz-diesel/
ciekawy news o tym jak stare merce dzieki wytrzymalym silnikom dobrze sie nadaja na ekologiczne paliwa i staly sie 'trendi' i w efekcie podrożaly

informacje pochadza z bloga o alternatywnych paliwach http://www.autobloggreen.com
Ciekawa lektura, można zaobaczyc jak na całym świecie ludzie przestawiają się na eko-paliwa. oczywiście u nas tylko kłody pod nogi.

_________________
Candy
Wymiary: 124/202/203/163


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 16, 2006 1:08 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob cze 03, 2006 10:01 am
Posty: 18
Witam kolegów na forum. Kilka słów ode mnie. Nie posiadam niestety Mercedesa nad czym ubolewam, ale posiadam opla omegę A 93 z silnikiem 2,3DTR. Stary diesel z turbinka z komorami wirowymi. Jezdzę tankując go roznie, czasami lewa ropką, czasami czystym OR, czasami mieszam, generalnie załozyłem podgrzewacz dwusekcyjny, ktory podgrzewa mi rzepaczek przed pompką wstępną oraz przed pompą wtryskową. Odpalanie rano wyglada tak iż z silniczka dobywa się głośny metaliczny dzwiek pracy dieselka, po powiedzmy 3 minutach jest ok. Przejezdziłem tak poki co na razie 12tys km. PRzymierzam sie powoli do małego zbiorniczka na ropkę i wtedy do prawidłowegop zbiornika pojdzie czysty rzepak. PRzyznam szczerze iż Wasze forum ma najbardziej rozwinięty wątek dizelka, atmosfera jest bardzo fajna i doświadczenia zebrane przez Waszą brać mercedesa są powalające. Pozwolę czytac sobie i jeżeli bede mógł wcisnąc kilka swoich słów.

Na eksploatacji rzepaczku, nie zauwazyłem żądnego spadku osiagów ani zwiekszonego spalania, generalnie zapaszek jest cudowny, nie ma kopciucha z rury, i cena 2,69 z Biednejdronki jest poki co zadowalająca. przy instalacji jak sie dowiedziałem wczesniej zaleca sie aby powrót na ON puścić spowrotem do pompy wtryskowej czyli go zapetlić aby OR nie dostawał sie do zbiorniczka z ON. Jeżeli bede mógł w czyms pomoc, zapraszam na gg

aha, zapomniałem dodac iz troszke mnie męcza posty ludzi, ktorzy twierdza iż pompy wtryskowe padają niektiorym i oringi w nich tez potrafia sie rozpuścić od rzepaczku. U siebie posiadam pompę rotacyjna Boscha, która smarowanie ma zapewnione z obiegu silnikowego czyli nie jest smarowana medium ktore pompuje. Chyba na wszelki wypadek nabede jakąś uzywke i bede woził ze sobą bo zawsze ktos widze namota i napedzi stracha innym :)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 16, 2006 11:54 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 21, 2004 11:00 am
Posty: 464
Czoem,
Napęd pompy jest smarowany obiegowo przez oleum silnikowe, ale elementy tłoczące przynajmniej od strony roboczej smaruja się same paliwem i właściwości smarne paliwa mają znaczenie. Czy właściwości smarne rzepaku są lepsze, czy gorsze - nie wypowiadam się.

_________________
Przemek
Ex: 123 240D, Volvo 945 D24TIC, Opel Monterey 3,1D, John Deere 2140 (1986)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 16, 2006 9:32 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 15, 2006 10:06 am
Posty: 523
Lokalizacja: PRA
też leje rzepakowy z biedronki (u mnie wychodzi litr za 2,59) i kultura pracy silnika siępolepszyła! Normalnie czy byłzimny czy rozgrzany już zawory klepały, teraz po 3min od rozruchu pracuje cichutko ;) osiągi w normie. Leje OR od 3 dni na "żywca" do baku narazie bez instalacji. Jeżeli cośsiębędzie działo, dam znać.... :)

_________________
ex MB W201 200D '85 automat w stanie agonalnym. Panie, świeć nad jego gwiazdą...
ex MB W124 250D '85 manual w stanie dobrym plus plus (astral silver metalic)


W210 E220D 97 budyń do sprzedania

Oo==oO


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 17, 2006 5:12 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 30, 2002 4:52 pm
Posty: 160
Lokalizacja: Trzebnica
Mała zagadko co jest w tych pojemnikach

Obrazek

i drugie zdjęcie

Obrazek

Moje GG 1617486

Pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam.



W114 250CE'1969[sprzedany]

W115 220D 1974 OR [RIP]

W123 240D 1978 OR POWER [RIP]

w114 220D 1970 ex 230.6


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 17, 2006 5:14 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 22, 2006 6:34 am
Posty: 312
Lokalizacja: Poznań/N. Tomyśl i reszta PL
Beda jakies nagrody?

Pierwszy od lewej (2gie zdjecie) sloik to opal, drugi olej od fryteczek a trzeci od lewej to rzepakowy :lol:

_________________
Ex: 1987 MB W201 2.5D ''Niebieski Rekin'' :( - zawsze w mojej pamięci.

Obecnie: FF '07 1.6 TDCi - też się kula ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 17, 2006 7:04 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 08, 2005 2:41 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Szamotuły
Czy ktos z szanownych mogłby przetłumaczyc????

Marke: Mercedes
Modell: W124
Typ: 300D Turbo
Typ des Motors: TD
Fabrikat und Art der Einspritzpumpe: Bosch Reihen
Genaue Bezeichnung der Einspritzpumpe:
Düsenhalter und Düsenbestückung: Serie DN0SD265
Glühanlage/Glühkerzen: Serie Bosch
Baujahr: 1991
Hubraum/cmł: 2996
Leistung/KW: 108
PÖL/%: 95
Verbrauch Diesel/l: 8-10
Verbrauch PÖL/l: 8-10
Laufleistung des Motors/km: 180000
Laufleistung mit PÖL/km: 20000
Umbaubeschreibung: Kraftstoffhauptfilter vor Pöleinsatz gewechselt.
A8 Wärmetauscher in Verbindung mit KGR mittels Afriso Einstrangentlüfter aus dem Heizungsbau. Erster Oventrop Toc-Uno war nach 20km! undicht! Afriso hält nun schon 15000km trotz gelegentlichem Bio-Diesel spülen.
Düsen überprüft/eingestellt auf 150bar DÖD. Andere Düsentypen brachten keine Verbesserungen, eher noch härteren Lauf! Ebenso höhere DÖDs.
FBG ist um 2 grad Richtung früh korrigiert. Beim Turbo sollte man hier vorsichtig sein und nicht zu früh stellen, wegen der Möltemperatur!

TÜV und AU im Juli 2006 ohne Probleme mit 90% Pöl
Aufgetretene Probleme: Erster Entlüfter (Tigerloop,Oventrop) nach 20km! Pöl undicht an Glocke.
Auf Afriso gewechselt. Hier kann man wenigstens die Kuppel demontieren zwecks Dichtungswechsel.
Startverhalten: Wie mit 100% Dino, wenn 10% Diesel drin sind.
Sonst leichtes Schütteln beim Start. Vielleicht bringen längere GSKs noch etwas besserung.
Ist das Auto ohne Vorglühen mit 100% Diesel angesprungen? Ja
Tiefste Temperatur?: +5°C
Welches PÖL?: Frischpöl Raps
Strecke: lang
Forumsname: micabu
eMail: poel@mic-tech.de
Link zur HP: http://www.mic-tech.de
Bilder:


UND:
Marke: Seat
Modell: Inca
Typ: 1,9 SDI
Typ des Motors: SDI
Fabrikat und Art der Einspritzpumpe: bosch VE
Genaue Bezeichnung der Einspritzpumpe: orginal
Düsenhalter und Düsenbestückung: orginal
Glühanlage/Glühkerzen: orginal
Baujahr: 2001
Hubraum/cmł: 1900
Leistung/KW: 45
PÖL/%: 100
Verbrauch Diesel/l: 7
Verbrauch PÖL/l: 7
Laufleistung des Motors/km: 65000
Laufleistung mit PÖL/km: 15000
Umbaubeschreibung: 2 Tank System mit elektrischer Kraftstoffvorwärmung und Wärmetauscher
Aufgetretene Probleme: Einspritzdüsen verkoken, da ich nach dem Starten sofort auf Pöl umschalte.
Startverhalten: Sehr gut. Bei Temperaturen unter 0° ,mische ich 10% Diesel bei
Ist das Auto ohne Vorglühen mit 100% Diesel angesprungen? Ja
Tiefste Temperatur?: -10°C
Welches PÖL?: Sojaöl Raffinat
Strecke: lang
Forumsname: t.rotert
eMail: t.rotert@freenet.de
Link zur HP:
Bilder:

Mysle ze to taki sam silniczek kładli do ibizy SDI jesli nie prosze mnie poprawic.
Z góry dziekuje!
POzdrawiam OeRowców! [zlosnikz] <br>Dodano po 54 sekundach.:<br> Oczywisćie chodzi mi o tłumaczenie takie z grubsza:)

_________________
'02 BMW E46 320td Compact
'03 MB Sprinter 413CDI SprintShift
'00 Seat Leon 1M AHF - ex
'02 Seat Ibiza 1.9SDI 6k2 - ex
'94 MB W124 E300DT- ex
W poszukiwaniu swojej gwiazdy!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 17, 2006 7:24 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 30, 2002 4:52 pm
Posty: 160
Lokalizacja: Trzebnica
Do wygrania 10 litrów oleju po smażeniu oczywiście przefiltrowanego [zlosnik]





Cytuj:
Pierwszy od lewej (2gie zdjecie) sloik to opal, drugi olej od fryteczek a trzeci od lewej to rzepakowy

Odpowiedz nieprawidłowa czekam na dalsze propozycje

_________________
Pozdrawiam.



W114 250CE'1969[sprzedany]

W115 220D 1974 OR [RIP]

W123 240D 1978 OR POWER [RIP]

w114 220D 1970 ex 230.6


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 17, 2006 7:59 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 22, 2006 6:34 am
Posty: 312
Lokalizacja: Poznań/N. Tomyśl i reszta PL
Martin pisze:
Do wygrania 10 litrów oleju po smażeniu oczywiście przefiltrowanego [zlosnik]

Odpowiedz nieprawidłowa czekam na dalsze propozycje


[beksa1]

Nowa szanse bede mial w nowym konkursie :P

_________________
Ex: 1987 MB W201 2.5D ''Niebieski Rekin'' :( - zawsze w mojej pamięci.



Obecnie: FF '07 1.6 TDCi - też się kula ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 18, 2006 12:38 am 
Offline
nowy

Rejestracja: pt sie 18, 2006 12:36 am
Posty: 1
2-gie zdjęcie

po lewej olej opałowy
środek mazut
po prawej olej rzepakowy


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 18, 2006 10:22 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 30, 2002 4:52 pm
Posty: 160
Lokalizacja: Trzebnica
Witam

dareek napisał
Cytuj:
2-gie zdjęcie

po lewej olej opałowy
środek mazut
po prawej olej rzepakowy


zła odpowiedz :cry:

Prosze próbować dalej

_________________
Pozdrawiam.



W114 250CE'1969[sprzedany]

W115 220D 1974 OR [RIP]

W123 240D 1978 OR POWER [RIP]

w114 220D 1970 ex 230.6


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 18, 2006 12:37 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz paź 09, 2005 1:28 pm
Posty: 1004
Lokalizacja: Pleszew
pewnie we wszystkich jest biodiesel (B-100) ale uzyskany z różnych olejów - czystego i posmażalnianego.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 18, 2006 12:39 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
czyżbyś w jeden słoik dał miód dla zmyły ? :lol:

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1651 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 174 75 76 77 78111 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl