MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 26, 2025 12:32 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw sie 03, 2006 1:51 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lut 18, 2006 2:12 pm
Posty: 323
Lokalizacja: Warszawa
Dzięki dobry człowieku:) [oczko]

_________________
------ W123 QP "Smoczyca" ------
---- Ex W124 QP "Nietoperz" -----
--------- W140 "Helga" -----------


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 03, 2006 9:51 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lis 15, 2002 11:17 pm
Posty: 129
Lokalizacja: Koszalin
nie ma sprawy i zobacz ten silownik bagaznika

_________________
c123 + m104 c36 AMG, w124 280t


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 04, 2006 4:23 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
wojz pisze:
MERCEDES 4 EVER pisze:
hehehehehehheheeh a co tam sie moze psuc? jak te rurki plastikowe nikt nie wyjmował i nie zamieniał miejscami to tylko moga byc nieszczelne mieszki lub zaworek w drzwiach.

Dokładnie. Jeżeli żaden żłób nie grzebał przy układzie, to tam nie ma prawa nic złego się dziać. Może sparcieć guma, coś się przetrzeć, coś rozłączyć, i tyle.
90% problemów (wszystkich, nie tylko z pneumatyką) bierze się w tych samochodach nie z wieku, niedoróbek ("spartolenia" z HP :lol: ), tylko są wynikiem działania różnej maści "gałganów" (dlatego nieskopanych buraczanymi łapami W123 za 2000PLN nie spotyka się w co drugim ogłoszeniu).

MERCEDES 4 EVER pisze:
W CE łatwiej naprawic bo jest mniej siłownikow o 2 [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]



No właśnie nie, blokada oparć dochodzi :D

Frozen.Vodka pisze:
A słyszałem już bardzo wiele opinii, że szlag może człowieka trafić jeśli chce utrzymać tę całą "rurkową enigmę" szczelną i sprawnie działającą.

Stanowczo zaprzeczam tym opiniom!! [skromny]

Jeżeli nie masz nic kopane, przerabiane, sztukowane, poodłączane etc, to schematy do łapy i sprawdzaj po kolei.
Elektryczny? Eee, i co, jeszcze może z pilotem? [jezyk5]


dokladnie tak jest.. ja nigdy nie mialem problemow z pneumatykiem w swojej poprzedniej niuni... a gdy mialem to szybko sie z tym uporalem.. obecnie mam centralny elektryczny ktorego nie cierpie i gdyby nie to ze CONDOR bedzie wkrotce odlatywal to cala kompletna instalacja pneumatyczna ktora lezy w piwnicy bylaby juz dawno zalozona w miejsce elektrycznego.. ... hmm w zasadzie 1/6 instalacji mam zalozona:)) bo keidys z nudow zalozylem blokade klapki wlewu paliwa... oczywiscie oryginal pneumatyk wziety z w/w instalacji:))

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl