MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 25, 2025 10:30 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt kwie 28, 2006 1:10 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
Witam, problem jak w temacie, znalazłem dość sporo informacji w poscie TomiTurbo o odpalaniu, u mnie problrm taki:
Wczoraj wymieniłem filtry paliwa obydwa, wcześniej trochę jeździłem więc silnik był ciepły, cała operacja zajeła mi około 15 minut, auto odpaliło i jezdziło, natomiast dzisiaj rano nie odpalił, rozrusznik kręci szybko, ale silnik nawet nie ma zamiaru odpalić, nie szarpnie ani razu tak jakby nie było paliwa.
Pytanie mam takie czy się zapowietrzył? ściągnołem przwód niskiego ciśnienia przy wtrysku i krecilem rozrusnzikiem i ropa leciała, pompką też coś pompowałem (robiłem to pierwszy raz i nie wiem czy dobrze, czytałem wcześniej) i dalej nic nie chce odpalić.
Dodam że śmigam na OR w proporcji 50/50 czy możliwe że wtrsyki sie zatkały czu coś podobnego?
Proszę o pomoc. Pozdrawiam

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 28, 2006 1:19 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 04, 2006 11:05 pm
Posty: 728
Numer GG: 2116615
Lokalizacja: Łódź
jeśli nawet wtryski sie zatkały to chyba nie wszystkie naraz...
odpowietrz go jeszcze raz - odkręcasz nakrętkę na filtrze paliwa i pompujesz pompka na pompie wtryskowej do momentu az bedzie wypływać paliwo bez pęcherzyków powietrza - zobacz teraz czy odpala

na dobrą sprawę to nie powinien być zapowietrzony bo wczoraj jeździł po wym filtra

zobacz czy nie spadło cI JAKIEŚ PODCIŚNIENIE - JEŻELI MASZ STEROWANIE PODCIŚNIENIEM Z POMPY I SERVA


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 28, 2006 1:59 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
no właśnie wczoraj jezdził po wymianie i odpalił na ciepłym silniku, odpowietrzyłem chyba, poluzowałem tąśrubę na filtrze paliwa tym dużym, tą śróbę na jego środku który trzyma filtr, filtr trzymalem od spodu tak żeby ni spadł i pompowałem pompką i ropa leciała raczej bez pęchęrzyków, czy to tą śrubę miałem luzować czy tą która wychodzi z obudówy tej górnej która trzyma filtr (ta ze strzałką wychodzącą)? Nie odpaliłem bo akum już siadł, sprubuje wieczorem,
Piszcie jeszcze co może być przyczyną
Narazie ide se grillować zeby się odstresować [pub] [pub] [pub]

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 28, 2006 2:43 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 04, 2006 11:05 pm
Posty: 728
Numer GG: 2116615
Lokalizacja: Łódź
żeby odpowietrzyć odkręcasz albo tą śrube ktora trzyma filtr, ale lepiej ta z której wychodzi paliwo na pompe - właściwie nie odkręcasz jej ty6lko luzujesz o 1/4obrotu

a co to przyczyn nie odpalania - sprawdź świeczki - może umarły ze dwie i wtedy sam wiesz, że nikłe szanse na odpalenie zimnego motoru tym bardziej że smigasz na mieszance ON - OR


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 28, 2006 6:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 23, 2005 9:01 pm
Posty: 266
Lokalizacja: Warszawa
Miałem podobny problem, jeśli nie identyczny.

Po wymianie DUŻEGO filtra paliwa silnik niechętnie odpalał - musiałem wyzerować obroty jałowe i pompować pedał gazu przy chodzącym rozruszniku i po kilkudziesięciu sekundach zaskakiwał. Działo się tak jedynie jak silnik był zimny.

W końcu z braku wiedzy i doświadczenia pojechałem do ASO Mercedes-Benz i prosta wymiana przewodów paliwowych pomogła - mogłem równie dobrze je wymienić sam, lecz nie polecam kupna nieoryginalnych przewodów, bo jest duże prawdopodobieństwo, że będą ciec!

Reasumując, polecam w razie dalszych problemów przemyślenie tej strategii:
- nowe przewody paliwowe (oryginalne lub bardzo dobrej firmy niemieckiej)
- własna robocizna

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=s4rs9vYK9NI


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 28, 2006 7:36 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
Ok teraz odpalił, pompowałem ile wlezie aż pod autme zrobiła się całkiem duza kałuż ON/OR, mam nadzieje że rano odpali :)

Dzięki za podpowiedzi

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 30, 2006 9:21 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob cze 05, 2004 10:40 am
Posty: 520
Lokalizacja: Rawicz
Hm no to fajnie jak odpalił, hm generalnie to nawet jakby był troszke zapowietrzony to dawałby oznaki lub tam checi do ruszenia(takie jest moje zdanie).Tak jak kolega gdzies tam wyżej stawiałbym na świece, miałem tak w służbowym trupie, dzien wczesniej było all oki a na drugzi dzien ani rusz,akumulek juz ledwo ledwo to to go pod drugie podłaczylismy i krecił jak poje.....i dalej nic.No i okazały sie własnie świece,nieiwme czy posżły wszystkir czy kilka ale po wymianie to jeden rozruch i w drogę.
Pozdrawiasm.

_________________
Jestem ok.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 30, 2006 9:49 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
hehe rano w sobote oczywiście nie odpalił :) ale to była wina rozrusznika, na szczęście już mam inny, (problemy z rozrusznikiem opisane w innym wontku) narazie odpala
ps. świeczki wszytkie OK
Pozdrawiam

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl